Posted on

آقا که در کنار من در یک ناهار شلوغ نشسته است ، آنچه را که می داند به عنوان یک ایده عملی برای یک تجارت محلی است ، برنامه ای صحیح برای رها کردن آن از زمین ، بودجه کافی برای آب و هوای فراز و نشیب های حال و هوای فعلی کسب و کار در منطقه خود ، و عزم جزم بودن به اندازه کافی طولانی برای موفقیت.

با این حال ، آنچه او دراختیار ندارد ، پاسخ به سه سؤال مربوط به بازاریابی محتوا برای تجارت کوچک خود است:
بازاریابی محتوا

     

  • “درباره چه باید بنویسم؟”
     
  • “چگونه می توانم در SERP های محلی بالاتر رتبه دهم؟”
  •  

  • “آیا من باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنم؟ آیا این امر به برند من کمک می کند؟”

قلبم کمی می شکند وقتی نگاهش می کند تا سالادش را انتخاب کند. نه به این دلیل که من سؤالات را دوست ندارم ، یا به این دلیل که پاسخ به سؤالات دشوار است. آنها نیستند

در حقیقت ، پاسخی که من دادم از شعاری است که من در دانشگاه از آن یاد گرفته ام و بارها و بارها از آن استفاده کرده ام که ​​سعی می کنم از مارک های کوچک برای کوتاه ترین مسیر موفقیت دیدن کنم: “در سطح جهانی فکر کن ، محلی عمل کن.

SERP ها شما را ذخیره نمی کنند

هر مارک می خواهد در SERP ها شماره یک باشد یا به همین ترتیب فکر می کنند.

با این حال ، آنچه آنها واقعاً می خواهند این است که مارک شماره یک محبوب ترین باشد.

آنچه در نهایت در اولین مراحل ارتباط شما با آینده نگران کننده هاست این است که آنها شما را در SERP ها می بینند ، مارک شما را به دلیل کیفیت خدمات و / یا محصولات (محصولات) عالی خود تشخیص می دهند و با یک کلیک به شما پاداش می دهند.

با این حال ، خیلی اوقات ، مارک های محلی خیلی گسترده فکر می کنند (اغلب به دلیل عدم انتخاب کلمه کلیدی) و سعی در رتبه بندی برای شرایط و یا دسته بندی هایی دارند که هرگز نمی توانند به طور مداوم برای آنها رتبه بندی کنند. در عین حال ، آنها میوه های کم آویز را نادیده می گیرند ، از جمله اطمینان از به روز بودن گوگل My Places ، به نقل از آنها دقیق است ، و بررسی های اولویت بندی شده در سایت های شخص ثالث را انجام می دهد.

میوه ها

از این بدتر ، حتی مارک های متعهد به این تلاش ها غالباً از ایجاد صفحات خاص محلی صرف نظر نمی کنند ، که می تواند یک دارایی فوق العاده برای گرفتن ترافیک ، راهنمایی و رانندگی برای مارک های محلی باشد.

به طور جداگانه ، سرمایه گذاری در این مناطق برای سلامتی برند بد نیست. به صورت دسته جمعی ، آنها می توانند درب رقابت را باز بگذارند.

سئو محلی برای نجات

چند ماه ، من خوشحال شدم که از زمانی که او برای Mozcon محلی آماده همکاری با کارشناس محلی سئو مری بولینگ شد. در طی یک مکالمه تلفنی ، من با او ناامید شدم از دیدن مارک های محلی ، توسط مارک های بزرگ pwned ، در بخش عمده به دلیل سابق همه اما در تلاش برای رقابت بودن حتی اگر آنها چوب برای پرتاب آتش است.

او موافقت کرد که برخی از سوراخ های SMB از افشای آن امتناع می ورزند.

بولینگ ، مالک Ignitor Digital می گوید: “مارک های بزرگ منابع لازم برای تسلط در جستجوی محلی را دارند ، اما آنها تا حد زیادی پول مورد نیاز برای موفقیت را خرج نمی کنند ، به ویژه در مورد محتوای خاص محلی.” بازاریابی آنلاین و راه حل های بازاریابی جستجوی محلی را به SMB ها ارائه می دهد. “غالبا مارک های کوچک محتوای خوبی ایجاد نمی کنند زیرا فکر نمی کنند وقت داشته باشند. اما آنقدر که فکر می کنند پیچیده نیست. همچنین ، با توجه به اینکه آنها متخصصان محلی هستند ، محتوای خاص محلی ساده تر از آنچه ایجاد می شود ، ایجاد می شود. فکر کنید و می تواند [وسیله نقلیه مناسب برای رهایی از مارک های بزرگتر] را فراهم کند. “

راه حل

این مکالمه چشمه بحث و گفتگوهایی بود که بعداً در Mozcon Local با سخنرانان مایک رمزی از Nifty Marketing و Darren Shaw از Whitespark داشتم. من این افتخار را داشتم که علاوه بر این با ویزای SEO محلی ، فیل روژک از سیستم های دید محلی ، پس از این رویداد ، با هرکدام از آنها مصاحبه کنم.

آنچه در زیر می آید ، پستی است که براساس کلیت آن گفتگوها ، با هدف پاسخ دادن به یک سؤال وجود دارد: چگونه SMB های محلی می توانند با مارک های بزرگ در مناطق مربوطه خود بهتر رقابت کنند؟

محتوای محلی عکسبرداری دیوید به صفحه زره پوش های گلیات است

     

  • مارک های بزرگ با دفاتر / محل های محلی یا منطقه ای همیشه تهدیدی برای سرقت مشتریان محلی هستند.
  •  

  • در آن دوره ، دسترسی آنها به اندازه منابعشان محدود استدسترسی به منطقه خدمات آنها اندک است ، بنابراین توانایی آنها برای رتبه بندی در SERP ها نیز وجود دارد.

یعنی ، مگر اینکه SMB ها از بزرگترین و بهترین سلاح در دسترس آنها استفاده کنند: محتوای متمرکز محلی که استفاده از افراد ، شخصی سازی و وقایع را در اولویت قرار می دهد تا به آنها کمک کند تا از رقابت معمولی بسیار قوی تر جلوگیری کنند.

افشای کامل: هیچ چیز بیشتر از این که مارک های بزرگ بر جستجوی جستجوهای محلی تسلط داشته باشند ، باعث نارضایتی من نمی شوند.

به همان اندازه ناامید کننده است که دیدن این مارک های کوچک سعی می کنند با تکیه بیش از حد به جستجوی پرداخت شده ، در خارج از لیگ خود رقابت کنند و این نکته را نادیده بگیرند که چقدر بازاریابی محتوا می تواند برای موفقیت بلند مدت در تجارتشان موثر باشد.

اگر به نظر می رسد این مارک تجاری شما باشد ، با دنبال کردن سه مرحله ذکر شده در زیر ، شما را به تملک چمن محلی خود اختصاص می دهید.

# ۱ – کیفیت فکر کنید> مقدار

به عنوان یک استراتژیست تجاری ، دو سوال بیش از پیش از طرف صاحبان SMB مطرح می شود:

     

  1. “درباره چه باید بنویسم؟”
     
  2. “چند بار باید وبلاگ ها را ارسال کنم؟”

سؤال بهتر این است که “چشم اندازهای من به کدام مباحث بیشتر علاقه دارند و چگونه می توانم در مورد آن مباحث با کیفیت لازم برای به دست آوردن و حفظ توجه آنها بنویسم؟”

این روند با شما شروع می شود که کمتر به این فکر می کنید که اغلب چگونه می نویسید و بیشتر درباره چگونگی خوب نوشتن روی مباحثی که به آینده و مشتریانتان اهمیت می دهید بیشتر می پردازید.

Phil Rozek می گوید: “اگر می خواهید محتوای محلی را بدست آورید ، و همچنین به مشتریان رتبه بندی کنید ، کیفیت را نسبت به کمیت فکر کنید.” “پاهای دریا خود را بگیرید. آیا می توانید صفحه ای را ایجاد کنید که دارای رتبه بندی می شود اما همچنین مشتریان؟”

نکته آخر ، که من به طور گسترده با روژک از طریق تلفن بحث کردم ، نکته بسیار مهمی است.

روزک می افزاید: “هدف این است که تلفن زنگ بزنید.” وی افزود: “شما می خواهید آن را مرتب کنید و همچنان زنگ بزنید. اما شما همچنین می خواهید مشتریانی که طرفدار مارک تجاری می شوند ، خوب باشند. اگر نتوانید این کار را انجام دهید ، باید به تابلوی نقاشی برگردید. “”

رمزی می گوید محتوای محلی با عملکرد خوب باید حداقل به یکی از نکات زیر برسد:

     

  • “این در حال وحدت است. به رویدادهای ورزشی بیاندیشید – این یک چیز در یک مکان محلی است که همه افراد را در اقشار مختلف زندگی جمع می کند و همه را در همان صفحه قرار می دهد. محتوای محلی خوب که به اشتراک گذاشته می شود و عزیز هم همین کار را می کند. “
  • ورزش

     

  • “این آموزشی است. محلی گیج کننده است. خواه تاریخ ، راهنماها یا نکات را توضیح دهید ، مردم می خواهند اطلاعات خوبی در مورد مکان ها داشته باشند.”
  •  

  • “این خودی است. هیچ چیز بدتر از کسی نیست که در مورد مکانی صحبت کند که آنها را نفهمند. به همین دلیل افراد محلی فقط” محتوا “خیلی خوب عمل می کنند.”

به عنوان نمونه ، رمزی از Movoto استفاده می کند ، یک سرویس ابزار و اطلاعاتی را برای املاک و مستغلات به عنوان مثال عالی ارائه می کند. از مثال زیر می توانید ببینید که صفحات بومی سازی شده آنها ایجاد می شود فراتر از آنچه که ما معمولاً برای صفحات خاص شهر می بینیم ، زیرا محتوا از نظر بصری و موضوعی قانع کننده است ، ایجاد یک تجربه غنی از بازدید کنندگان احتمالاً برای خواندن ، به اشتراک گذاری و پیوند دادن به آنها ایجاد می کند.

“پس آنها تسلیم می شوند. من فکر می کنم که آنها باید قدم بردارند و بدانند که شما نمی توانید از استراتژی خارج از کشور استفاده کنید. آنها باید بخشی از آن باشند. آنها مشتری خود را می شناسند و باید در تعیین چگونگی دستیابی به آنها نقش داشته باشند.”

     

  • آنچه این به ما می گوید: کیفیت محتوا فراتر از دستورات خوب و تصاویر خوب است. ایجاد یک تجربه محتوا ، هدف مطلوب است.
  •  

  • چگونه آن را برای نام تجاری خود بسازید : روی ایجاد محتوا که منحصراً بهتر از هر چیزی است که دیده اید متمرکز شوید یا اینکه به راحتی توسط این رقابت ایجاد شود ، مهم نیست که چقدر بزرگ باشد. به عناصری فکر کنید که منطقه شما را منحصر به فرد و جالب می کند ، سپس برای ایجاد محتوا که تجربه حسی را فراهم می کند که ارزش گفتگو و اشتراک گذاری را فراهم می کند ، کار کنید.
  •  

  • خواندن / مشاهده توصیه شده: نحوه ایجاد ۱۰ برابر محتوا – تخته سیاه جمعه

# ۲ – نقش متخصص محلی را راحت کنید

هربار که من یک ارائه دهنده خدمات محلی را جستجو می کنم و می بینم که یک مارک بزرگ ملی یا منطقه ای نشان داده شود ، کمی از استراتژیست های موجود در من می میرند. بله ، دریافتم که مارک های بزرگتر جیب های عمیقی برای خرج کردن در گوگل Adwords و اختیار دامنه برای خراب کردن در جستجوی ارگانیک دارند. اما بیا … بسیاری از مارک های کوچک حتی سعی در رقابت ندارند و این شرم آور است.

بولینگ می گوید: “خیلی اوقات ، با مارک های کوچک فکر می کنند برای ایجاد آن باید شخص دیگری را استخدام کنند.” آنها متوجه نمی شوند که مقامات محلی هستند و به سادگی می نویسند آنچه می دانند می توانند مسیری طولانی را طی کنند. اکثر فروش ها در سطح محل انجام می شود ، اما مارک های کوچک غالباً برای کمک به مشاغل خود به اندازه کافی مکان خاص را انجام نمی دهند. اغلب اوقات ، با یک تماس تلفنی ساده و مصاحبه پانزده دقیقه ای ، می توانیم پستی ایجاد کنیم که بتواند سوزن را برای مارک آنها جابجا کند. “

بولینگ در ادامه افزود: هدف از محتوایی که این مارک های کوچک ایجاد می کنند ، تعالی موضعی است.

Rob Robillard ، با نام مستعار Concord Carpenter ، نمونه ای عالی از چگونگی استفاده از مارک های محلی می تواند برای تهیه فضای خود از مجلسی متخصص استفاده کند. پیمانکار عمومی ، نجار و نجار ، Robillard دانش و متخصصان محلی و دانش خود را در یک کنفرانس مکاتبات برای بوستون گلوب ترسیم کرده است.

روزمک می گوید: “روبیلارد به اندازه یک صاحب مشاغل محلی ، مشاغل محلی را نمی نویسد زیرا کسب و کار او از اینکه به عنوان یک مقام محلی مشهور تبدیل شده است ، سودمند است.” ، او همچنین دارای یک نمایش کابل “و یک سری ویدیوی محبوب است.

همچنین ، بر روژک تأکید می کند ، انواع مختلف مشاغل برای محتوای خود اهداف متفاوتی خواهند داشت.

به عنوان مثال ، یک لوله کشی احتمالاً کمتر با داشتن مطلبی که ترسیم و تعامل باشد و پیوند برقرار کند ، کمتر علاقه دارد. او به زنگ تلفن احتیاج دارد. بنابراین داشتن صفحات خاص شهری که قابلیت رتبه بندی و گرفتن زنگ تلفن را دارند ، احتمالاً گزینه مطلوب تری خواهد بود.

با این حال ، اگر یک مارک کوچک می تواند هر دو را انجام دهد ، در موقعیت بهتر قرار دارند تا از موفقیت برخوردار شوند.

روژک می گوید: “اگر شما یک سایت کوچک دارید که دارای اقتدار خوب و برخی از لینک های خوب باشد ، آنها در منبر قلدری هستند زیرا هر صفحه ای که ایجاد می کنند ، کمی احتمال بیشتری برای رتبه بندی دارد.” “بنابراین ، نام این بازی استفاده از صفحات دیگر سایت برای کمک به صفحات شهر است ، زیرا حتی اگر آنها به خوبی انجام شوند ، تضمین نمی کند که آنها به تنهایی رتبه بندی شوند. اما اگر پیوندهایی را با سایر افراد مرتبط ایجاد کنید. صفحات موجود در سایت ، آن صفحات در شهر [احتمالاً یک آسانسور را در دسترس به ارگانیک می بینند] ، که برای اقتدار ساختمان و تعامل بسیار مهم است ، حتی اگر صفحاتی که پیوندها به آن اشاره می کنند ، تلفن را زنگ نزنند. “

آنچه این به ما می گوید: فقط روی ایجاد محتویاتی که باعث زنگ زدن تلفن می شود ، تمرکز نکنید. برخی از منابع را برای دستیابی به لینک در سایر قسمت های سایت اختصاص دهید.

چگونه آن را برای نام تجاری خود بسازید : برای ساختن شهرت خود به عنوان یک متخصص یادداشت در منطقه خود وقت صرف کنید ، سپس محتوا را در سایت و سایتهای دیگر ایجاد کنید که با آنها شریک شوید. همچنین ، در حالی که صفحات شهر افراد را به درگاه می رساند ، دسترسی موثر می تواند به شما در ایجاد پیوند با سایر قسمت های سایت کمک کند که به نوبه خود باعث افزایش سایر صفحات سایت از جمله صفحات مخصوص شهر می شود.

خواندن توصیه شده: سومی “۳” محتوای محلی سئو برای افرادی که از نوشتن متنفر هستند برنده می شود

# ۳ – دریافت شخصی

یکی از سخت ترین فروش به SMBs ، گرفتن آنها برای دیدن ارزش ساختن مطالبی است که به طور شخصی به اشتراک می گذارند. هنگامی که فکر می کنید محتوای منحصر به فرد برای شما تنها مطلبی است که رقابت نمی تواند بطور مؤثر کپی کند ، حس صفر می کند.

رمزی با بیان اینکه “شرکتهای کوچک می توانند محتوای متحد تر ، آموزشی و خودی تر ایجاد کنند ، اما برای این کار باید وقت و هزینه لازم را پیدا کنند.”

مایک رمزی در حال صحبت در Mozcon Local است

یک نمونه برجسته از یک نام تجاری کوچک که همه فروشندگان را محاصره می کند ، آرایشگاه Danburry در Provo ، یوتا است. این سایت از مدرسه ای قدیمی و با استقبال خوبی برخوردار است و شامل تصاویر مشتری قبل ، حین و بعد از دریافت خدمات می باشد.

رمزی می گوید: “آرایشگاه های Danburry با استفاده از زیر دامنه در سایت .blogspot فقط به خاطر اینکه او از سایت خود برای نمایش مشتریان خود استفاده می کند ، آن را می کشد.” “فید فیس بوک او همچنین با داستان های مشتری و آنچه آنها انجام می دهند پر شده است. او در حال ایجاد یک جامعه وفادار از افراد یکپارچه ، تحصیل کرده و خودی است که به Provo می پردازند.”

سوال من از صاحبان مشاغل کوچک این است که “چه چیزی شما را از انجام همان کار باز می دارد؟” و برای کسانی که با SMB کار می کنند ، خواه به عنوان استراتژیست ، سئو و یا افراد محتوا ، ما نباید از ارائه توصیه هایی از این دست خودداری کنیم ، به خصوص هنگامی که یک برند دارای پهنای باند و مشتری است تا بتواند این کار را انجام دهد.

آنچه این به ما می گوید: به دنبال راه هایی برای شخصی سازی با مشتری خود بگردید ، به ویژه در مورد اشتراک اطلاعات مربوط به آنها.

چگونه می توان آن را برای نام تجاری خود درست کرد : به افرادی که در مورد میزان لذت بردن از محصول یا خدمات شما صحبت کرده اند یا فکر کرده اید ، فکر کنید. چرا برای مصاحبه سریع به آنها دسترسی پیدا نمی کنید ، که می تواند به صورت یک فیلم کوتاه که می تواند در اینستاگرام یا YouTube ارسال شود یا مستقیماً در سایت شما قرار بگیرد ، قرار بگیرد؟

تمام آنچه شما نیاز دارید چند سؤال است که باید از آنها بپرسید – آن را در مورد نام تجاری خود مطرح نکنید. آن را در مورد مخاطب قرار دهید: آشنایی با آنها ، چه کسانی هستند و غیره.

خواندن توصیه شده: قدرت شخصی: برندهای شخصی برای مارک های شرکت