هنر عکاسی محصولات آرایشی و بهداشتی در ارائه زیبایی و لطافته. اثرگذاری عکس محصولات آرایشی و بهداشتی زمانی بیشتر می‌شه که اون حس زیبایی و لطافت محصولات به مشتری منتقل بشه.

در تجارت محصولات آرایشی، تصاویر بروشورها ، کاتالوگ‌ها و… بیشتر مورد توجه قرار می‌گیره بنابراین باید بتونید ویژگی‌های محصولتون رو در قالب تصاویر به مشتری ارائه کنید. همچنین ارائه برند و کارایی محصول از دیگر ویژگی‌های عکس محصول باید باشه، طوری که مشتری از روی رنگ بندی و استایل تصاویر بتونه براحتی برند محصولات رو شناسایی کنه.

ایجاد جلوه‌های بصری شگفت انگیز، ایده‌های خلاقانه، چیدمان مناسب، نور پردازی زیبا و… می‌تونه حس فوق العاده‌ای به مشتری بده طوری که حتی بدون بررسی مشخصات فنی، اقدام به خرید محصول بکنن

عکاسی معماری

معماری خودش یک هنره و معمار سعی می‌کنه ظاهر یک فضا رو به بهترین نحو زیبا و چشم نواز کنه. عکاس معماری هم باید بتونه این زیبایی رو دو چندان کنه.

یکی دیگه از مزایای عکاسی معماری اینه که مشتری با محل کسب و کار شما آشنا می‌شه و اون رو می‌تونه بصورت دقیق در ذهنش داشته باشه. بنابراین هروقت نیاز باشه براحتی می‌تونه به شما مراجعه کنه.عکاسی دکوراسیون داخلی و مصنوعات چوبی یکی از شاخه‌های عکاسی صنعتی معماریه؛ که برای صاحبان کسب و کار صنایع چوب بسیار حائز اهمیته. عملا این کسب و کارها محصولات خودشون رو از طریق عکس‌های زیبا و با کیفیت عرضه می‌کنن و هر برندی تلاش داره بهترین تصاویر رو از محصولاتش تهیه کنه.

عکاسی صنعتی

گاهی اوقات کسب و کارها برای تحت تاثیر قراردادن مشتریانشون و یا نمایش توان و بزرگی مجموعه نسبت به عکاسی کارخانه، محیط داخلی و فضای باز کسب و کار اقدام می‌کنن. نمایش رنگ‌های نمای داخلی و فضای بیرونی، وسایل و چیدمان آن‌ها از دیگر سوژه‌های عکاسی کارخانه هست.

برخی هم پا رو فراتر می‌ذارن و با استخدام یک عکاس حرفه‌ای به صورت مرتب از دکوراسیون داخلی و معماری محیط پیرامون و محصولات تولیدی عکس می‌گیرن و به مشتریان ارائه می‌کنن. اینطوری به مشتری کمک می‌کنن ارتباط خوبی با برند و مجموعه کسب و کار پیدا کنه.

 

عکاسی هوایی

وقتی عکس شما از یک ارتفاع مشخص و طبیعتاً زیادی گرفته بشه بهش می‌گیم عکس هوایی. عکس هوایی با گرفتن عکس ساده از طریق هواپیما و هلی کوپتر خیلی فرق می‌کنه.

در یک عکس هوایی خوب و با کیفیت باید المان‌های بیشتری در نظر گرفته بشه تا در نهایت مطمئن بشیم تحقیقات قراره به خوبی پیش بره.

در عکاسی هوایی باید تمامی جزئیات به دقت مورد بررسی قرار بگیره و حتی جزئیات به صورت دقیق قابل مشاهده بشه تا کسانی که قراره روی اون پروژه کار کنن بتونن براحتی جزئیات رو بررسی و تحلیل کنن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بررسی سوالات مدار الکتریکی و مغناطیس کنکور

مثلا فرض کنید یک دست انداز خیلی کوچیک روی سطح زمین ممکنه برای تیم پروژه خیلی مهم باشه. عکاس گیرنده عکس هوایی باید بتونه جزئیات به این کوچکی رو هم مد نظر قرار بده.

عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات

عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات به فرآیندی می‌گیم که طی اون عکاس تصاویر زیادی از طرفین محصول می‌گیره و در نهایت یک عکس کامل به صورت ۳۶۰ درجه طراحی و تولید می‌شه.

کلیه تصاویر گرفته شده از محصولات با استفاده از تجهیزات تخصصی و چرخش دوربین حول یک یا چند محور انجام می‌گیره.

در عکاسی ۳۶۰ درجه از کالا، تصاویر به نحوی ویرایش و یکپارچه می‌شن که مشتری به راحتی با کالا در تعامل باشه و بتونه محصول رو از زوایای مختلف مشاهده کنه و با زوم کردن جزئیات بیشتری از محصول رو مشاهده کنه.

به عنوان مثال برای عکاسی تبلیغاتی محصولاتی که تغییر شکل دارن و یا می‌تونن ظاهر و رنگ بندی مختلفی داشته باشن و یا نیازه طرفین اون دیده بشه از عکاسی ۳۶۰ درجه استفاده می کنن.

 

 

تور مجازی

تور مجازی در واقع یک منظره ۳۶۰ درجه از داخل و یا خارج یک فضاست. تور مجازی تجربه یک مشاهده واقعی رو به شما می‌ده. جزئیات در این تصاویر کاملاً دقیق هستن و شما می‌تونید براحتی بخش‌های مختلف اون فضا رو مشاهده کنید.

عکاسی تور مجازی از روش‌های مدرن برای تبلیغاته که بیشتر برای گزارش کار اجرایی فضاهای تکمیل شده مثل آپارتمان، کتابخانه، استخر، سالن‌های ورزشی، خیابان‌ها، بیمارستان و مطب‌های پزشکی، ادارات دولتی، غرفه‌های نمایشگاهی، کارخانجات و… به کار برده می‌شه.

هر فردی با دسترسی به اینترنت و یک رایانه یا گوشی هوشمند می‌تونه براحتی به کمک تور مجازی، یک منطقه و یا یک فضا رو مشاهده کنه. کاربر می‌تونه براحتی انتخاب کنه که کدوم سمت تصویر رو ببینه. انگار درون اون فضا قرار داره و می‌تونه براحتی سرش رو بچرخونه و اطراف رو مشاهده کنه.

عکاسی تور مجازی یکی از روشهای نوین در امر تبلیغات و یا گزارش کار اجرائی و تکمیل شده فضاها مانند آپارتمان، کتابخانه، استخر، سالن ورزشی، خیابان و بزرگراه‌ها، ادارات و ارگان‌ها، سفارش دهنده‌های غرفه‌های نمایشگاه و کارخانجات و دفاتر و…می باش.