دستگاه زمینشوی صنعتی انواع گوناگونی دارد که این دستگاه را برای هر شرایطی مناسب می کند. از نظر نوع انرژی حرکتی زمین شوی صنعتی به دو دسته اسکرابر باطری دار و اسکرابر برقی تقسیم می شود. زمینشوی صنعتی برقی برای محیط هایی که به پریز برق دسترسی دارند مناسب است و با استفاده از این نوع اسکرابر می توان بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باطری، به نظافت و شستشو پرداخت. همچنین زمینشوی صنعتی به دلیل نداشتن باطری، از وزن کمنری برخوردار است و به همین دلیل کار با این دستگاه سبک تر، راحت تر است. اما در زمان حضور افراد در سالن های ورزشی، وجود کابل بر روی زمین باعث ایجاد مزاحمت شده و به همین دلیل باید از دستگاه اسکرابر باطری دار بهره برد. دسته بندی دیگر زمینشوی صنعتی نوع حرکتی آن می باشد.

واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی است که در باشگاه های ورزشی و استخرها کاربرد موثر و اساسی دارد. حضور روزانه ورزشکاران در مجموعه های ورزشی باعث می شود تا میزان سطح بهداشت کاهش پیدا کند. از همین رو برای جلوگیری از انتقال بیماری ها بین افراد و حتی آلوده شدن نیروی های مشغول به کار نظافت در باشگاه، شستشوی منظم سطوح مختلف در باشگاه ها، استخر ها و سالن های ورزشی با دستگاه واترجت صنعتی اهمیت دارد. ارتقای سطح بهداشت محیط های ورزشی که افراد زیادی در آن حضور دارند، با استفاده از واترجت صنعتی انجام شده و از مشکلات نظافتی و بیماری ها جلوگیری می نماید.

ترولی خدماتی

این نوشته را هم از دست ندهید :   تراکستومی -کلوزساکشن - پمپ درد - پمپ شیمی درمانی : شرکت نانو گستر جهش

ترولی خدماتی مهم ترین رده از ترولی ها به شمار می آید زیرا به ارائه هرچه بهتر و سریع تر خدمات به مهمانان و مسافران یک هتل، رستوران و مشابه آن کمک می نماید. ترولی خدماتی ابزاری کم هزینه و بسیار پر کاربرد است که در محیط های گوناگون از جمله هتل ها و رستوران ها به کار گرفته می شود. از ویژگی منحصر به فرد ترولی خدماتی می توان به برخورداری از فضای کافی جا به جایی تعداد بالایی از وسایل در یک زمان، اشاره نمود. این رده از ترولی ها در هتل ها به منظور حمل غذا، جا به جایی ملحفه ها، پارچه ها و حوله های آلوده، حمل ظرف غذاهای کثیف و … دارای کاربرد هستند.