designyourdreamlife

وقتی که با Fortune کار می کردم، فکر می کردم می دونم موفقیت چیجوریه. تو ذهن من، موفقیت، دعوت به مهمانیای رسمی، رفتن به جاهای عجیب با پرواز فرست کلس و داشتن خونه ای دیگه در منطقه ای کوهستانی بود.

درحالی که واسه خیلی از مشتریان من، این چیزها واقعی بود و نه رویا، اما به نظر می رسید موفقیت شون در ۶۰ ساعت کار هفتگی، مسافرتایی که هیچوقت نرفته ان و رد و بدل ایمیل در نیمه شب هم بود.

من در مورد شما نمی دونم، اما این زندگی نیس که من براش تلاش کنم.

بعد از سالها تماشای مشتریانم که درحال جستجوی یه جور استرس برانگیز از موفقیت بودن، من به راه و روش متعادل تر و خاص خودم در مورد موفقیت رسیدم. موفقیت واسه من شامل پیاده رویای طولانی با سگم، وقتی واسه انجام کاری که دوست دارم، و چند فرد خاص و مهم که بتونن درعملی کردن این کارا کمکم کنن می شه. اگه موفقیت واسه شمام مشابه همینه، می تونین این پنج قدم رو واسه خلق شادی و سلامتی خاص خودتون وردارین:

  1. روز عالی خودتون رو برنامه ریزی کرده و تصورش کنین.

موفقیت، چیزی بیشتر از یه موجودی بانکیه؛ موفقیت، زندگی روزمره ایه که واقعا دوست دارین. اگه واقعا مطمئن نباشین موفقیت چیجوریه و چه حسی داره، به سختی می تونین زندگی “موفقیت آمیز”ی داشته باشین. یه دفترچه جفت و جور کنین و در اون بنویسین که روز رویایی شما چیجوری روزیه. با این چند سوال شروع کنین:

. چه ساعتی از خواب بیدار میشین؟

. دوست دارین چه کاری انجام بدین؟

. با بقیه هستین یا بیشتر وقت تون رو می خواین تنها باشین؟

. واسه بهتر شدن وضعیت جسمی، عاطفی، مالی و حرفه ای تون چه کارایی می کنین؟

  1. از چیزایی که حالا بخشی از زندگی تون هستن اما به “روز رویایی ” تون تعلق ندارن، لیستی جفت و جور کنین.

به اون روز ایده آل نگاه کنین و ببینین چه فاصله ای با وضعیت فعلی تون داره. چقدر فرق داره؟ شاید زندگی الان شما شامل ۴۵ دقیقه رفت و اومد روزانه، برگه های فراوون، و گذروندن زمان زیادی زیاد در فروشگاه باشه. از تموم چیزایی که در دنیای موفق و رویایی تون از زندگی، ویرایش یا حذف شون می کنین، یادداشت وردارین.

  1. به این فکر کنین که چیجوری می تونین این موارد رو از زندگی تون خط بزنین.

رمز یه زندگی واقعا موفق، انجام بیشتر کاری که دوست دارین و کمتر پرداختن به چیزییست که دوست ندارین. همین!

این نوشته را هم از دست ندهید :   نصب و راه ندازی منبع های دو جداره

در هر روز شما می تونین با پیدا کردن راه هایی واسه خلاص شدن از چیزای مهم و کارایی که دوست ندارین و مانع جلو رفتن تونه، به موفقیت نزدیک تر شید. رفت و اومد روزانه به محل کارتون رو دوست ندارین؟ از رئیس تون سوال کنین امکانش هست که دو روز در هفته از خونه کارتون رو انجام بدین. از این برگه ها بدتون میاد؟ ببینین یکی از همکاران یا دوستان تون می تونه کارش رو با شما معاوضه کنه. می خواین زمان کمتری رو در صف فروشگاه ها بگذرونین؟ بذارین مایحتاج تون رو واسه تون ارسال کنن.

  1. تعریف انحصاری خودتون از موفقیت رو همیشه به خود یادآوری کنین.

وقتی زندگی تون رو براساس فقط چیزایی که دوست دارین غربال می کنین، ممکنه با تعریفی که جامعه از موفقیت ارائه میده گیج شید. تسلیم نشید! یادآورهای عینی موفقیت شما جایی هستن که بعدا اونا رو می بینین:

واسه لاک اسکرین تلفن تون از تصویر سفر و تفریح استفاده کنین، یا اسکرین سیوری از یه نقل قول مربوط با رویای تون یا تصویری که به شما الهام ببخشین بسازین.

  1. عادت کنین که موفقیتاتون رو با بقیه به اشتراک بذارین، چه با تعریف جامعه جور باشه و چه نباشه.

دفعه بعد که تو یه شبکه اجتماعی هستین و بقیه درحال به اشتراک گذاری پیروزیای شون هستن، از بازگو کردن موفقیتای خودتون نترسین. به بقیه بگید چیجوری با تعویض اختیارات خودتون به بقیه، ده ساعت از کار هفتگی تون کم کردین؛ اپلیکیشن، برنامه، یا طرز فکر جدیدتون رو به شما واسه استفاده بهتر از آخر هفته هاتون کمک کرده، به اشتراک بذارین. هیجان، واگیر داره، و شما هیچوقت نمی دونین کی همزمان با شما در حال زیر سوال بردن تعادل زندگی و کارشه. شاید ماجرای شما، همون انگیزه ای باشه که اونا واسه بازبینی دوباره روش شما در انجام امور نیاز دارن!

موفقیت، همه جور شکل و اندازه ای داره. شما تنها کسی هستین که تصمیم می گیرین واسه شما چه شکلی باشه و بازم تنها کسی هستین که می تونین اونو به واقعیت تبدیل کنین.

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

چیجوری ترس از نا امید کردن بقیه رو از بین ببریم؟