می خواهید خیلی زود جذاب شید؟ عجله دارین؟

این ممکنه و می تونید اون رو یاد بگیرین. اینجا چند ترفند در اختیارتون می گذاریم، این ترفندها بوسیله روانشناسان مطالعه شدن و می تونن به شما در بهبود درجۀ جذابیت تون در مقابل دلداده تون، کمک کننده باشن …

 

۱ – نگاه جذاب

۲ – تماس جسمی شما رو باحال تر می کنه

۳ – لبخند بزنین!

۴ – واسه جذابیت از اون بخواین براتون کاری انجام بده

۵ – واسه عاشقونه شدن فضا، از موسیقی استفاده کنین

۱ – نگاه جذاب

نگاه کردن در چشمون فرد مقابل به اندازه بسیار زیادی، توجه اون رو با خود به دنبال داره. توجهش بیدار می شه. واسه این که این ترفند به درد بخور باشه، نگاه کردن نباید بیشتر از ۴ ثانیه طول بکشه.

این مدت به نظرتون کوتاهه؟ امتحان کنین، طولانی به نظر می رسه.

قدرت نگاه به عنوان یکی از مؤثرترین روش ها شناخته شده. مطمئنا به همین خاطره که طی هزاران سال، زنان چشم ( و مردان ) هاشون رو آرایش می کنن … تصاویر یا مجسمه هایی که از فرعونا هست رو ببینین!

۲ – تماس جسمی شما رو باحال تر می کنه

وقتی که دارین با فردی که می خواهید براش جذاب باشین، حرف می زنید، اون رو لمس کنین. البته این لمس کردن نباید اون رو آزار دهد. دست تون رو روی بازو، یا شونِه اش بذارین، به اون نزدیک شید و اجازه بدید شونِه تون به شونِه اون برخورد کنه.

این نزدیکی و تماس جسمی، شانس شما رو واسه مورد علاقه و جذاب شدن افزایش می دهد.

۳ – لبخند بزنین!

اگه لبخند می زنید، هر چی لبخندتون رو راست تر و بزرگتر باشه، قشنگ تر به نظر می رسین. و به همین ترتیب شخص دیگه هم می تونه بیشتر جذب شما شه.

علاوه بر این، لبخند از روی تمایل اخلاق تون رو هم بهتر می کنه پس از لبخند بهره ببرین! یادتون باشه که رژ لب به همراه آرایش چشم، بر جذابیتاتون تأکید می کنه.

۴ – واسه جذابیت از اون بخواین براتون کاری انجام بده

اگه اون برنامۀ وقتی اتوبوسا رو می دونه، اگه دربارۀ فیلم دیدن نظرات زیادی داره، اگه واسه رفتن به محلی اون می تونه شما رو هدایت کنه، اگه اون دربارۀ سفر به مناطق دور صاحب نظره، اگه اون چیزای خوبی دربارۀ کیفیت و قیمت اتومبیل می دونه…

ا ز اون بخواین کاری واسه تون انجام بده و یا چیزی به شما یاد دهد، با این کار شما اون رو در موقعیت بالایی قرار می بدید. اون احساس مهم بودن می کنه. و دادنِ احساس مهم بودن ، هنوز روش هایی واسه جذاب شدنه. اون واسه خودش اینطور تعبیر می کنه: همراه با تو، من خود رو شخصی خوب، مهم و دلچسب احساس می کنم. واسه شروع از اون چه می خواهید؟

۵ – واسه عاشقونه شدن فضا، از موسیقی استفاده کنین

شنیدن موسیقی عاشقونه فضا رو واسه ایجاد جذابیت بازتر می کنه. ً، اگه خانمی در فضایی باشه که یه موسیقی عاشقونه در اون جریان داره، یه مرد ناشناس واسه محبوب شدن، شانس بیشتری داره. به همراه داشتن یه رادیو  کوچیک در این موارد جواب می دهد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مزایای ایجاد نظام مدیریت مشارکتی:

چیجوری همیشه قشنگتر به نظر برسیم؟

چیجوری در عکس قشنگتر باشیم؟

بازنشر جذابیت سیمرغ