عکس عاشقانه

به گزارش مجله آلامتو به نقل از powerofpositivity ؛ در بین مسئولیت های زندگی، بزرگ کردن فرزندان و مراقبت از خودتون، داشتن یه رابطه قوی و پایدار با کسی که دوستش دارین و عاشقین، به نظر یه رقابت همیشگیه. به نظرتون چی باعث ایجاد فرق بین روابط پایدار و همیشگی با روابط ضعیف و سست می شه؟ اعتماد، احترام و عشق واقعی جرو فاکتورهاییه که می تونه طول یه رابطه رو تعیین کنه. در این مقاله می خوایم نشونه های یه رابطه پایدار رو بگیم. پس شما می تونید با به کار گیری همین نشونه ها رابطه خود رو سبک سنگین کنین.

  1. چشم انداز برابری نسبت به زندگی و آینده دارین:

وقتی که با فرد مورد علاقه خود صحبت می کنین، ممکنه در مورد چیزهای مورد علاقه، سلیقه ها، سرگرمی ها و خاطرات دوران کودکی حرف بزنین. به اشتراک گذاشتن این موارد به شما کمک می کنه در مورد طرف مقابل خود اطلاعات بیشتری به دست بیارین. در بعضی از مواقع ممکنه بخواین طرف مقابل خود رو بیشتر و عمیق تر بشناسین. اگه هردوی شما چیزهای مورد علاقه و سرگرمی های متفاوتی داشتین اما در مورد احساسات و افکار عمیق به اشتراک رسیدید به احتمال زیاد میتونین رابطه پایداری با هم داشته باشین. از طرف دیگه، روشی که واسه زندگی انتخاب می کنین هم باید با هم موافق باشه. اینکه قراره چیجوری فرزندان خود رو بزرگ کنین، موارد مالی رو مدیریت کنین و کجا زندگی کنین خیلی با اهمیته. شما باید چشم انداز برابری واسه آینده و زندگی خود داشته باشین تا بتونین از یه رابطه پایدار و همیشگی لذت ببرین. یادتون باشه که افکار و ارزش های اصلی باید برابر باشه اما داشتن سرگرمی ها و چیزهای مورد علاقه برابر همیشه لازم نیس.

  1. شما هنوزم با دیدن طرف مقابل خوشحال می شید و لبخند می زنید:

اگه بعد از ماه ها در کنار هم بودن، بازم می تونید با طرف مقابل خود خوشحال باشین پس رابطه خوب و پایداری دارید. نکته مهم و کلیدی اینه که از دیدن همدیگه خسته نشید و بتونین ساعت های زیادی رو با شادی کنار هم بگذرونین.

  1. طرف مقابل خود رو بی قید وشرط دوست دارین:

این موضوع بسیار مهم و روشنه. وقتی که می خواهید سال های عمر خود رو کنار یه نفر بگذرونین باید اون رو بدون قید و شرط دوست داشته باشین. اصلا مهم نیس چه اتفاقی در راه زندگی اتفاق بیفته، شما باید هنوزم عاشق هم باشین. واسه دوست داشتن و دوست داشته شدن احتیاجی به موقعیت نیس. همیشه باید عشق و علاقه ی خود رو با طرف مقابل به اشتراک بذارین. اگه طرف مقابلتون ۵ کیلوگرم وزن اضافه کرد یا در اثر حادثه ای زیبایی صورتش رو از دست داد نباید به عشق و علاقه شما آسیبی وارد شه. در این صورته که می تونید یه رابطه پایدار داشته باشین و از کنار هم بودن لذت ببرین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تمرینات شکم و پهلو؛ این تمرین ها شما رو از شر چربی ها خلاص می کنه 

  1. همدیگه رو از صمیم دل دوست دارین:

تلاش نمی کنین همدیگه رو تغییر بدید و همین امر موجب پایداری رابطه شما می شه. همدیگه رو همونجوری که هستین قبول کرده اید. خوب می دونین که هیچکی کامل نیس و هرکی ممکنه مشکل هایی داشته باشه پس به جای اینکه به دنبال عیب های طرف مقابل باشین، عشق و علاقه خود رو بدون هیچ پرسشی قبول کرده و روی نکات مثبت تمرکز کرده اید. ممکنه به طرف مقابل خود کمک کنین عادت های بد خود رو کنار بزاره اما اصلا اون رو مجبور به این کار نمی کنین. به دنبال رابطه واقعی هستین و از رابطه مصنوعی و ساختگی بدتون میاد.

  1. دوست ندارین با شخص دیگری باشین:

اگه بخواین با شخص دیگری باشین به محض دیدن طرف مقابل این فکر رو از ذهن خود بیرون می کنین. وقتی که با اون هستین، احساس شادی می کنین. بخاطر این رویای بودن با فرد دیگه رو در سر نمی پرورانید. نسبت به رابطه خود احساس شادی، سرزندگی و رضایت دارین و دوست ندارین اصلا اون رو با افراد دیگه عوض کنین. همین امر موجب می شه رابطه پایدار و خوبی داشته باشین.

مهارتای ازدواج موفق چیه؟

چیزایی که نباید به همسر گفت

عشق