وقتی فرآیند ساخت پیوند به میان می آید ، چیزهای زیادی برای پیگیری وجود دارد – و این روند امروز با آنچه که در چند سال پیش انجام شد کاملاً متفاوت است. در Whiteboard Friday جمعه این هفته ، رند ۲۰ ویژگی مختلف را به دست می دهد که می توانند بر اساس اینکه آیا هنوز در ۲۰۱۵/۲۰۱۶ اهمیت دارند یا خیر ، بر ارزش لینک تأثیر بگذارد.

رونوشت ویدئویی

هودی ، طرفداران موز ، و از نسخه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته در حال صحبت کردن در مورد ویژگی هایی هستیم که بر ارزش پیوند تأثیر می گذارند و کدام یک از مواردی هستند که ممکن است هنوز هم به آنها اهمیت دهیم.

بنابراین در سئو مدرسه دبستان این امر از اهمیت بالایی برخوردار بود. ما این روند ساخت لینک بسیار دستی را داشتیم که می خواهیم برویم ، “خوب ، این صفحه است. آیا می خواهم از آن صفحه پیوندی بگیرم؟ می دانم که باید تلاش زیادی برای دستیابی به کار کنم. این ممکن است همه چیز از ارسال به این صفحه برای ارسال نامه الکترونیکی و یا ایجاد آنها و ایجاد مشاغل باشد ، ممکن است برخی از مطبوعات و روابط عمومی باشد ، شاید بتوانم محتوای مهمان را ارسال کنم ، یک جاسازی را انجام دهم ، سعی کنم شروع به کار کنم صفحه متفاوت در همان سایت و یا برخی از زاویه های جدید. شاید بتوانم دامنه شخصی را که قبلاً به آن پیوند زده است خریداری کنم و آنرا تغییر مسیر دهم. “

اما وقتی ما به این دنیای “پیوند در معرض” قرار گرفتیم ، جایی که شما معمولاً از طریق رسانه های اجتماعی و انواع رسانه های پخش دیگر ، به سمت صفحه شما آتش می گیرید ، به صفحه خود می پردازید و امیدواریم که همه پیش بروند ، “اوه. ، من می خواهم به آن لینک دهم. آره ، این عالی است ، “این کمی تغییر کرده است.

با این حال ، درست است که امروز Google و بینگ هنوز هم برای تعیین ارزش نسبی که ممکن است داشته باشد ، به جستجوی دسته ای از صفات مختلف در مورد پیوند می پردازند. من فکر می کنم یک سطل در حدود ۲۰ وجود دارد. احتمالاً تعداد زیادی چیزهایی در minutia وجود دارد و احتمالاً یک زن و شوهر بزرگ که در اینجا از دست داده ام. اما این ۲۰ نمونه نمونه خوبی از انواع چیزهایی هستند که بیشتر افراد جهان سئو در مورد آنها فکر می کنند یا به آنها فکر کرده اند.

بنابراین آنچه من می خواستم انجام دهم این است که از طریق این خصوصیات اجرا شود ، در مورد چگونگی و اینکه آیا آنها هنوز هم در ۲۰۱۵/۲۰۱۶ مهم هستند و به جلو حرکت می کنند ، صحبت کنید ، و چگونه می توانیم آن ها را اندازه بگیریم و بدانیم که آیا این موارد شایسته بیرون رفتن و گرفتن پیوندها هستند؟ ، به خصوص به عنوان برخی از ما ، من فکر می کنم برخی از سئو های موفق در واقع در حال بازگشت هستند و یا هرگز از مدل داشتن یک فرایند دستیابی دستی برای دستیابی به لینک استفاده نمی کنند.

ما دیدیم که برخی از افراد قدیمی سئو در این امر واقعاً موفق بوده اند و مطمئناً در مطالعات ما با BuzzSumo ، دیدیم که لینک های زیادی که افراد سعی داشتند از طریق اجتماعی یا از طریق پخش به دست بیاورند ، واقعاً کار نمی کنند. خوب است بنابراین همانطور که ما دوباره در مورد این فکر می کنیم ، کدام یک از این موارد را باید نگران کنیم؟ بیایید از اینجا عبور کنیم.

۱ text متن لنگر

اینها کاملاً مهم هستند. من یک پنجم از پنج دادم ، پنج مهم ترین ، صفر مهم نیست. دلیل این که من فقط به آن سه دادم ، این است که در حواس زیادی ، در حالی که یک متن لنگر ، سوزن را بیشتر از آنکه یک متن لنگر مطابقت دقیق انجام دهد ، بیشتر از جزئی و جزئی انجام می دهد ، اما پیوندی هنوز هم وجود دارد. صرفنظر از اینکه متن لنگر را دریافت کنید ارزشمند است یا خیر. بنابراین ، اگر انتخاب بین شما باشد ، من به هیچ وجه نمی توانم پیوندی بدست آورم ، یا می توانم پیوندی را دریافت کنم ، اما متن لنگر مورد نظر من را ندارد ، لینک را بدست آورید. پیوند را دریافت کنید

با متن لنگر ، بدیهی است که می توانید آن را چشم ببندید ، اما می توانید از هر یک از ابزارهای مبتنی بر پیوند استفاده کنید – Open Site Explorer. اگر این مورد را مشاهده کردید ، می توانید در MozBar و همچنین در Ahrefs یا Majestic را ببینید زیرا می توانید متن لنگر را در یک صفحه معین مشاهده کنید.

۲ ٫ PageRank

من آن را در واقع نمره بسیار پایین دادم ، زیرا PageRank گوگل را در نوار ابزار جستجو کنید – بدیهی است که سالها مرده است و مرده است. شما می توانید از MozRank به عنوان جایگزین استفاده کنید ، و این در آن محاسبه می شود ، خوب ، من تقریباً به همان روشی که مقاله ثبت اختراع پیج رنک اصلی بگویم می گویم. چه کسی می داند که Google چگونه PageRank را محاسبه می کند یا خیر ، و من مطمئن هستم که آنها بسیاری از معیارهای مبتنی بر نمودار را دارند که این روزها انجام می دهند.

من خودم به سه مورد اهمیت دادم. نگاه کنید ، اهمیت مهم است ، و شما باید آن را مورد توجه قرار دهید. هیچ ابزاری وجود ندارد که دقیقاً به شما بگوید که صفحه یا سایت به مفهوم دقیق شما چه ارتباطی دارد ، حداقل در حال حاضر.

اما تا این حد فکر نمی کنم خیلی مهم باشد که شما بگویید ، “سلام ، من در مورد غذای گلف می نویسم ، و باید به وب سایتهایی بیابم که فقط مربوط به مواد غذایی برای جوندگان و مارپیچ ها باشند ، زیرا هر سایتی دیگر فقط خیلی به سایت من مربوط نمی شود. ” این درست نیست

۴ authority اختیار دامنه

من در اینجا در مورد دامین اتوریتی Moz صحبت نمی کنم ، اگرچه این یک روش مناسب برای اندازه گیری آن است ، اما من در مورد مفهوم قدرت دامنه صحبت می کنم. این دامنه از منظر استقلال محتوا و ارتباط ، فقط از طریق پیوندها چقدر مهم است و Google چگونه آن سایت را در نظر می گیرد؟

این بسیار مهم است من فکر می کنم این راهی شماره یک است که من در مورد آن خواهم رفت ، از دیدگاه معیارهای محور ، سعی می کنم قضاوت کنم که آیا پیوندی با ارزش تر از دیگری است یا خیر ، آیا من ابتدا باید دنبال کنم. من می خواهم به دنبال اهداف بالاترین دامنه که می توانم ، ادامه دهم تا زمانی که فکر می کنم آنها به راحتی قابل دستیابی هستند ، و به لحاظ اقتدار سایت راه خود را پایین می آورم. این فقط یکی از بهترین پیش بینی کننده های عملکرد یک پیوند برای شما خواهد بود. این فقط از منظر پیوند نیست ، مانند پیوندی که باعث افزایش رتبه من خواهد شد. همچنین این پیوندی است که توسط افراد مشاهده می شود ، روی آنها کلیک می شود ، مورد علاقه خود قرار می گیرند و این تأثیرات تقویت کننده را دارند. بنابراین بسیاری از دلایل خوب برای فکر کردن در مورد اقتدار دامنه وجود دارد.

۵ ٫ مکان در صفحه

بنگرید ، می توانید چشم به آن بزنید ، اما این مسائل به هیچ وجه مهم نیست. تنها دلیلی که من به جای صفر به آن دو می دهم این است که اگر پیوندی در پاورقی یک صفحه باشد ، در نوار کناری یا بخش تبلیغات یک صفحه ، احتمالاً توسط Google دیده می شود و به طور بالقوه طبقه بندی می شود. پیوند تبلیغاتی اگر این مورد مورد پیگیری قرار نگیرد و به نظر می رسد که احتمالاً تبلیغات یا طراحی خاصی است ، می تواند شما را دچار مشکل کند. حداقل یک چیز کوچک برای در نظر گرفتن.
این یکی آشکار است این مهم است ، اما نیازی نیست که واقعاً نگران این موضوع باشیم. در اصل ، یک لینک خارجی ، پیوندی از سایتی که سایت شما نیست ، به شما بسیار بیشتر از یک سایت موجود در سایت شما کمک می کند.

۷- ٫ کیفیت سایر پیوندهای صفحه

این در واقع بسیار زیاد است متأسفانه ، هیچ روش عالی برای انجام این کار به صورت صفحه به صفحه وجود ندارد. می توانید Scam Scam Score Moz را در دامنه یا معیارهای دیگری مانند آن جستجو کنید. شما باید به این یکی چشم بپردازید و بگویید ، “سلام ، آیا آنها به مکانهای واقعاً سایه وصل شده اند؟ آیا این یک صفحه ارسال رایگان برای همه است که هر کسی می تواند ارسال کند؟ اگر چنین است ، شاید من نباید به دنبال آن بروید. شاید این همه ارزشمند نباشد. ” اگر ، با این حال ، پیوندهای موجود در صفحه و سایت به طور کلی خوب تنظیم شده اند ، شما خوب هستید.

۸ integrity تمامیت تحریریه

این یک فراخوان داوری کلی است و ما می توانیم درباره اینکه کدام مکانهای خبری ، کدام وب سایتهایی که فکر می کنیم صداقت واقعی دارند ، غافلگیریم تنها چیزی که می خواهم بگویم اینست که توجه داشته باشید که احتمالاً در مجموعه مواردی قرار دارد که Google از طریق یادگیری ماشین یا یادگیری عمیق با تجزیه و تحلیل محتوا و دیدن اینکه مردم چگونه آن شرکت را مورد بررسی قرار داده اند ، مشاهده خواهد کرد.nent و داوری کرد. بنابراین فقط بدانید که در حال آمدن است.

۹ engage تعامل کاربر

این یکی واقعا مهم است من تقریباً می خواهم این را در پنج قرار دهم. اندازه گیری آن دشوار است. دلیل تعامل کاربران بسیار مهم است زیرا اگر به یک صفحه بازدید زیادی می شود و افراد با آن صفحه درگیر می شوند و روی آن پیوندها کلیک می کنند ، Google می بیند که از طریق مواردی مانند کروم ، از طریق Android و از طریق تمام خدمات Wi-Fi ، و غیره ، و داده های ISP در صورت خرید آن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مجموعه کاملی از کلمات و اصطلاحات خودمانی، عامیانه قسمت 266

برای دیدن اینکه چقدر نسبتاً درگیر با یک دامنه خاص هستید ، می توانید از چیزهایی مانند SameWeb استفاده کنید ، یا می توانید از تجزیه و تحلیل وب خود ، گوگل Analytics یا Omniture یا آنچه در اختیار شماست استفاده کنید تا بگویید: “آیا این پیوند خاص از این صفحه ارسال شده است من ترافیک؟ “

این نشانه خوبی است که مشغول جذب شدن است و احتمالاً می خواهید پیوندهایی مانند آن را پیدا کنید. اما انجام این کار قبل از دریافت لینک کار سخت است. با این وجود ، اگر می توانید از بهترین قضاوت خود استفاده کنید و بفهمید که آیا فکر می کنید یک صفحه با آن درگیر شود یا با آن درگیر شوید – به عنوان مثال اگر رتبه خوبی داشته باشد یا خیلی از نظر اجتماعی به اشتراک گذاشته شود – این علائم خوبی است ، و تعامل کاربر ما دیده ایم که از رتبه بندی و همچنین تأثیر رتبه بسیار پیش بینی می شود.

۱۰ ٫ در مقابل بدون پیگیری دنبال کنید

بله ، هنوز هم اهمیت دارد در هر آزمایشی که اجرا کرده ایم ، پیوند بدون پیگیری مانند پیوندی با آن برخورد نمی شود. من می دانم که آنها به خوبی همبستگی دارند ، اما به یاد داشته باشید که پیوندهای دنبال شده و دنبال نشده خودشان به خوبی همبستگی دارند ، بنابراین می تواند توضیحاتی در مورد آن ارائه دهد می توانید از MozBar استفاده کرده و برای لینک های بدون دنبال کردن ، برجسته را روشن کنید ، یا در صورت تمایل می توانید آنرا چشم ببندید.

۱۲ ٫ متن در مقابل تصویر

به آن توجه نکنید و واضح است.

من هم به این موضوع اهمیتی نمی دهم. با وجود هر دوی اینها ، بله ، آزمایش هایی در روز انجام شده است که نشان می دهد ، بله ، یک پیوند تصویر مقداری کمتری را از طریق متن لنگر خود عبور می دهد ، این همان برچسب alt نسبت به پیوند متن خام است. اما بسیار بی نهایت دقیقه است.

اگر می توانید یک لینک دریافت کنید ، این لینک را دریافت کنید. اگر فکر می کنید تصویر کلیک بیشتری نسبت به متن دارد ، به دنبال آن بروید. اگر فکر می کنید متن پیوندهای بیشتری به دست می آورد زیرا مردم آن را به عنوان پیوندی می شناسند ، برخلاف تصویر ، به دنبال آن بروید.

۱۳ age سن لینک و سن صفحه

اگر می خواهید ببینید چه مدت یک صفحه در حدود بوده است یا اینکه یک پیوند در آن صفحه چه مدت بوده است می توانید از ماشین Wayback استفاده کنید. اما به نظر نمی رسد که کل پیوندهای قدیمی و پوسته پوسته به نظر برسد که امروزه همبستگی خوبی دارد یا ارتباط خوبی با رتبه بندی دارد. درواقع خلاف این موضوع صحت دارد. ما می بینیم که صفحات جدید پدیدار می شوند که پیوندهایی به آنها نشان داده شده است و در واقع از پیوندهای پوسته قدیمی قدیمی بهتر است.

این یک نشانه عالی از اقتدار موضوعی بالقوه در نظر Google است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر آن وب سایت عالی غذایی gopher را پیدا کردید که در رده بندی همه شرایط قرار دارد و آنها به سایت غذایی gopher شما پیوند می دهند ، احتمالاً چیز خوبی است.

۱۵ ٫ جاوا اسکریپت در مقابل HTML

تنها دلیلی که من این موضوع را صفر نکرده ام این است که هنوز برخی از اشکال ارائه دهنده جاوا اسکریپت و چیزهای عجیب وجود دارد که افراد می توانند در صفحاتی انجام دهند که Google کاملاً مطابق آنچه گفته می شود خزنده نیست. می توانید برای هر آدرس اینترنتی مشخص ، به عکس فوری ذخیره شده گوگل نگاه کنید تا ببینید که آیا پیوندها در حال برداشت هستند یا اینکه این بار در حال بارگذاری JavaScript است یا خیر و ایندکس می کند. سعی کنید به دنبال مواردی باشید که خیلی فانتزی نباشد. من به شما توصیه نمی کنم که بیش از پیش پیچیده با AJAX و همه نوع مسائل خود باشید.
من این یکی چهار این نسبتاً مهم است. گوگل بر اساس تعداد زیادی لینک پیوندهای ناخواسته سایتها را تخفیف یا مجازات خواهد کرد. دوست دارم MozBar را امتحان کنم و باز نگه دارم در حالی که من گشت و گذار می کنم و Spam Score را در آنجا قرار می دهم و یک حس شبیه به آن دارم ، “سلام ، آیا این دامنه ظاهراً طراحی شده است یا نه؟” یا حتی به Spam Score نیازی ندارید. می توانید از قضاوت خود استفاده کنید. نود و نه درصد از زمانی که به یک سایت نگاه می کنید ، حس خوبی مانند “هوم ، آیا آنها به نظر می رسد مشکوک هستند؟ بله ، ممکن است این کار را انجام دهند”.

۱۷ ٫ سرعت کسب پیوند

اگر شما در حال انجام کلاه سفید ، پیوند غیر مضر و غیر اسپم هستید ، هرگز نیازی به نگرانی در این مورد نیست. سرعت ، آهسته ، آه ، این طور است که می رود. خوب ، نگران آن نباشید. تنها زمانی که نگران سرعت دستیابی به لینک هستید ، این است که اگر شما کاری با طرح ریزی انجام می دهید و فکر می کنید ممکن است این کار را باهوش تر انجام دهید از اینکه Google می تواند شما را به انجام این کار برساند ، که موفق باشید. Majestic روشی است که می توان به افرادی مانند آن نگاه کرد ، و می توانید با گذشت زمان رشد لینک را ببینید و ببینید که آیا کسی تعداد پیوندهایی با ظاهری بدست آورده است یا دسته ای از پیوندهای خوب ، که می تواند این مورد نیز باشد. .
باهوش

۱۸ authority مرجع مؤلف

آیا Google کاملاً در حال کاهش ارزش آن است ، یا اینکه آیا این اصلاً چیزی است؟ بنابراین شاید هنوز هم کمی چیز باشد. من فکر می کنم جایی که واقعاً برای ما ارزشمند باشد ، به عنوان سازندگان پیوند از دیدگاه SEO نیست ، بلکه به عنوان سازندگان پیوند از دیدگاه اقتدار و تأثیرگذاری استفاده می شود. اگر بتوانید یک نویسنده معتبر را در فضایی برای نوشتن درباره خود و پیوند با شما قرار دهید ، این یک نشانه بسیار خوب است. می توانید از نقل قول هایی که آن شخص در مورد شما گفته است در بازاریابی خود استفاده کنید. می توانید با تأیید مردم ، از تأیید آنها استفاده کنید. از همه راه مفید است.

می توانید آن را هنوز هم از طریق گوگل+ اندازه گیری کنید یا از قضاوت خود استفاده کنید. معنی گوگل+ برای هر کاری که گوگل با مجری نویسنده انجام دهد ، می توانید به آن نگاه کنید.

۱۹ ٫ اولین پیوند برای هدف گذاری در HTML

نمی دانم این آزمایشات را به خاطر دارید ، اما ما قبلاً به یک صفحه نگاه می کردیم و می گفتیم ، “آه ، اگر این دو پیوند هر دو به یک صفحه باشند ، به نظر می رسد که Google فقط این مورد اول را در نظر می گیرد. اولین حلقه ارتباطی است که از متن لنگر و سیگنالهای رتبه بندی و همه آن ها عبور می کند ، و نوع دوم آنها را نادیده می گیرند. “

آیا این موضوع بسیار مهم است؟ نه ، مهم نیست صفحه ای که دو بار به شما پیوند داده شده است. عالی. بیشتر فرصتی برای جذب کاربر بیشتر ، فرصتی بیشتر برای دریافت کلیک بیشتر ، ترافیک بیشتر و قرار گرفتن در معرض بیشتر. واقعیت این است که پیوند اول متن لنگر ایده آل شما را ندارد ، این یک طرح کلی است که من را متقاعد کنم که این کاری است که شما باید با زمان دستیابی به آن انجام دهید ، اما شاید همین باشد. یکی

۲۰ links پیوندهای قبلی از این دامنه

باز هم ، این موضوعی است که مردم گفتند “سلام ، من به دنبال تنوع دامنه زیادی هستم و به طور خاص پیوند متنوع را پیوند می زنم.” ما یک جمعه وایت برد قدیمی داشتیم که اکنون این یکی از تنوع پیوندها جایگزین آن شده است. فکر می کنم ما در جایی بایگانی را در بایگانی گم کردیم. اما تنوع پیوند در گذشته به SEO SEO ، نوع قبل از ۲۰۱۰/۲۰۱۱ ، اهمیت عظیمی داشت.

امروز ، کیفیت پیوند بسیار مهم است ، و بدست آوردن پیوندهای خوب زیادی از مجموعه کوچکی از دامنههای دارای قدرت بالا و دامنههای دارای نفوذ بالا ، احتمالاً به همان اندازه خوب است ، اگر بهتر از گرفتن درجه بالایی از لینک ها از بسیاری از موارد نباشد. دامنه های متنوع ، که هیچ یک از آنها اقتدار زیادی ندارند.

بعلاوه ، وقتی با سایتهای معتبری ارتباط برقرار می کنید و در حوزه خود اعتبار خود را پرورش می دهید ، تمایل دارد که به بسیاری از سایتهای [سایت] دیگر در زمینه شما تبدیل شود. بنابراین نه به اندازه نگرانی. چیزی که فقط باید به آن فکر کرد زیرا تنوع دامنه پیوندها هنوز به خوبی با رتبه بندی ارتباط دارد. اگر تمام پیوندهای به دست آمده در همان بلوک C یا از همان مجموعه ای از دامنه ها یا زیر دامنه ها قرار بگیرند ، این به شما کمک نمی کند تا به رتبه های شما کمک کنید.

trans رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com