مشاجرات بین والدین و فرزندان ، به ویژه در دوران نوجوانی طبیعی است. والدین می خواهند از فرزندان خود محافظت کنند و بچه ها برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می کنند. این وضعیت برای هر دو طرف ناامید کننده است و اگر آنها نتوانند در مورد آن صحبت کنند ، احتمالاً دعوا وجود دارد.

تصور کنید اگر نوجوانان و والدین آنها بتوانند مکان های خود را عوض کنند چه اتفاقی می افتد

Freaky Friday (2003) ، با بازی لیندسی لوهان و جیمی لی کرتیس ، این ایده را بررسی می کند. این دو نقش مادر و دختری را بازی می کنند که همیشه با یکدیگر اختلاف دارند. یک کوکی ثروت جادویی باعث می شود بدن آنها عوض شود. آنها تجربه دست اول را در نحوه راه رفتن با کفش یکدیگر دارند.

هر دو طرف استدلال معتبر هستند

جمعه عجیب مادر و دختر را مجبور می کند تا برای درک یکدیگر با هم کار کنند. اغلب اوقات ، والدین و فرزندان به دلیل اینکه صدای یکدیگر را نمی شنوند ، مورد اهانت قرار می گیرند.

والدین باید درک کنند که بچه ها باید خودشان تصمیم بگیرند. والدین به جای جلوگیری از انجام هر کاری ، می توانند آنها را به سمت انتخاب مناسب راهنمایی کنند.

بچه ها باید بدانند که والدینشان سعی می کنند از آنها محافظت کنند. بزرگسالان اغلب برای اولین بار یاد می گیرند که با فرزندان خود با محدودیت ها دست و پنجه نرم کنند ، زیرا فرزندانشان مستقل تر می شوند. ارتباط صریح و صادقانه کلیدی است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   اخبار و حواشی باشگاه پرسپولیس

دیدن طرف دیگر استدلال شما را به فکر وا می دارد

اگرچه من یک نوجوان وحشی نبودم ، اما با والدینم مشاجره کردم. بیشتر حول محور میزان آزادی من می تواند باشد. من نمی خواستم دچار مشکل شوم – فقط می خواستم زندگی ام را ادامه دهم.

این خسته کننده بود ، اما اکنون می دانم که آنها از من محافظت می کردند. در بزرگسالی ، از آنها به خاطر فداکاری هایی که برای من انجام دادند قدردانی می کنم.

این فیلم 3-5 از 5 ستاره را دریافت می کند. این یک پیام عالی دارد ، اما طرح قابل پیش بینی است.

برای قدردانی از خانواده وقت بگذارید

برای احترام و درک یکدیگر لازم نیست بدن را تغییر دهید.

جمعه عجیب و غریب را تماشا کنید و به والدین خود بگویید که آنها را دوست دارید .