یکی از بهترین مزایای پیامک آموت ارسال پیامک به صورت تضمینی می باشد که می توانید از طریق ارسال با گارانتی، پیامک های خود را به تمامی خطوط حتی بلک لیست ها انجام دهید

ارسال پیامک با گارانتی

مزایای ارسال پیامک با گارانتی

مهمترین مزیت ارسال با گارانتی ارسال پیامک شما به تمامی مخاطبان حتی افراد لیست سیاه می باشد

  • ارسال به شماره های لیست سیاه
  • سهولت در ارسال پیام
  • مقرون به صرفه بودن
  • ارسال سریع پیام

    با استفاده از این روش پیامک ارسال شده شما در کمتر از چند ثانیه به مشترک خواهد رسید. جهت ارسال سریع پیامک روش های مختلفی در پیامک آموت وجود دارد که در صورت نیاز می توانید جهت آگاهی بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

ارسال سریع پیام

با استفاده از این روش پیامک ارسال شده شما در کمتر از چند ثانیه به مشترک خواهد رسید. جهت ارسال سریع پیامک روش های مختلفی در پیامک آموت وجود دارد که در صورت نیاز می توانید جهت آگاهی بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

زمانبندی ارسال

شما نیاز نیست همیشه جهت ارسال پیامک به اینترنت دسترسی داشته باشید. در پیامک آموت قابلیتی به عنوان زمانبندی داریم که می توانید از قبل پیام های خود را آماده نمایید و در زمان مورد نظر سیستم بصورت خودکار پیام شما را به مخاطبین انتخاب شده ارسال می نماید.

ارسال با گارانتی

در ارسال از روش با گارانتی، پیامک شما به تمامی مخاطبان حتی افراد لیست سیاه خواهد رسید. چنانچه خط انتخابی شما از بین خطوط عمومی و اختصاصی باشد ، پیامک شما به افرادی که تبلیغات خود را غیرفعال کرده اند (افراد لیست سیاه) ارسال نمی شود و هزینه ای بابت آن کسر نمیگردد ، سپس بصورت خودکار متن شما با خط تبلیغاتی ارسال می گردد و پیامک شما به مخاطبین لیست سیاه نیز خواهد رسید.

ارسال منطقه ای

یکی از روش‌های ارسال پیامک هدفمند ، ارسال پیامک از طریق نقشه می باشد. ارسال پیامپ امکان جدیدی است که از روی دیتابیس کدپستی بناگذاری شده است . در واقع شماره های مناطق پستی را در نقشه دیجیتالی مانند نقشه گوگل برایتان آماده کرده ایم تا بتوانید بسیار آسان و هدفمند تبلیغات خود را ارسال نمایید.

پیامک آموت در سراسر ایران

ما در تمامی استان های کشور توانسته ایم با ارائه خدمات خود به مشاغل مختلف از جمله بانک ها، ادارات دولتی، مراکز اموزشی، شرکت های صنعتی، آژانس ها مسافرتی، فروشگاه ها، نرم افزاری، صنعت ساختمان، سالن زیبایی، گردشگری، مراکز حقوقی، مراکز درمانی بیمارستان ها، شرکت ها بازرگانی، مشاوره، فرهنگی آموزشی، سالن زیبایی …

این نوشته را هم از دست ندهید :   بررسی معایب خرید بازدید یا ترافیک برای سایت