انواع میز تلویزیون در ایران کدامند؟

میز تلویزیون چه جنسی خوب است؟

پیش از خرید میز تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

سوالات بسیار زیادی در خصوص انواع میز تلویزیون وجود دارد که در این مطلب به قلم سایت خریدیار به این موضوع می پردازیم.

حتما هنگام خرید میز تلویزیون سولاتی زیادی به ذهن شما خطور کرده است.

مثلا اینکه کدام سبک میز تلویزیون برای خانه شما مناسب است؟ میز تلویزیون چوبی؟ میز تلویزیون فلزی؟ میز تلویزیون دیواری؟ میز تلویزیون پایه دار؟

یا مثلا کدام رنگ میز تلویزیون مناسب است؟ میز تلویزیون چوبی قهوه ای؟ میز تلویزیون چوبی روشن؟ میز تلویزیون سفید؟ و ….

در این مطلب که توسط سایت خریدیار نگارش شده است دقیقا قرار است به این سوالات پاسخ دهیم.

خریدیار سایتی است که بهترین محصولات بازار را برررسی کرده و شما را در خریدی بهتر و دقیق تر همراهی می کند.

 

بهترین کار در انتخاب مدل میز تلویزیون مدرن یا چوبی خریدن طرح یا مدلی است که به آن عمومی گفته می‌شود که قاعدتا با هر سلیقه ای سازگار است و از طرفی به راحتی با دکور منزل هماهنگ می‌شود، منظور از مدل عمومی همان میزهای تلویزیون پایه دار هستند.

میزهای تلویزیون از جنس های مختلفی مانند، چوب، ملامینه، ام دی اف، فلزی و شیشه ای در سطح بازار موجود می‌باشند، که البته در هر منزل با توجه به چیدمان و سبک دکوری که دارد یک نوع میز تلویزیون مناسب است.

مثلا برای خانه مدرن یک زوج، مسلما یک میز تلویزیون مدرن با رنگ روشن معمولا مناسب است و در مقابل برای خانه های کلاسیک مدل های میز تلویزیون چوبی مناسب‌ترند، در ادامه این مطلب به معرفی انواع میز تلویزیون و نکات قبل از خرید می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بررسی انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون چوبی

اگر دکوراسیون منزلتان کلاسیک است مدل میز چوبی انتخاب خوبی می‌باشد، از طرفی به علت با دوام بودن چوب می‌توانید در سال های طولانی از آن استفاده کنید، البته میزهای تلویزیون چوبی هم سبک‌های متفاوتی دارند، باید توجه داشته باشید که یک میز چوبی لزوما برای هر سبک کلاسیکی مناسب است.

میز تلویزیون فلزی:

این نوع میزها سبک تر از چوب هستند ولی به محکمی میزهای چوبی می‌باشند، این مدل میزهای تلویزیون برای هر خانه‌ای مناسب نیستند، لازم است که سبک و چیدمان خانه شما به گونه‌ای باشد که میزهای تلویزیون فلزی تکمیل کننده این چیدمان باشند نه شبیه به یک وصله ناجوز.

میز تلویزیون شیشه ای

این مدل به دلیل اینکه دو طرفشان مشخص است مناسب فضاهای کوچک هستند و فضای اتاق یا پذیرایی را بزرگ تر نشان می‌دهند، البته این میزهای تلویزیون شیشه‌ای مانند فلزی‌ها خیلی خاص نیستند و برای خیلی از خانه‌ها مناسب هستند، چرا که رنگی از خود ندارند و تا حدی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شوند، با این حال اگر چیدمان منزل شما خاص است، نباید به سراغ این مدل میز‌ها بروید.

این نوشته را هم از دست ندهید :    روی‌کردهای اصلی تعریف بهزیستی

میز تلویزیون مدرن:

میزهای تلویزیون مدرن از جنس‌ها مختلفی مانند چوب، فلز و یا حتی به صورت ترکیبی ساخته می‌شوند، اما طرح‌ این میزها از چوب نیست، در واقع جنسشان شاید از چوب باشد اما طرحشان معمولا سفید یا رنگ روشن‌ است.

 

برای ساخت میز تلویزیون از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و شیشه استفاده می شود که میزهای فلزی سبک و مقاوم می باشند و میز های شیشه ای نیز دارای ظاهری براق و چشمگیر می باشند.

میز تلویزیون چوبی نیز دارای تزیینات خاصی است و جنسی مرغوب دارد ولی نسبت به دو طرح قبلی گران تر می باشد. برای ساخت میز تلویزیون چوبی از چوب های طبیعی مختلف نظیر گردو و بلوط و … استفاده می شود به همین دلیل این طرح ها حس طبیعت و سرزندگی را به فضای منزل القا می کنند و علاوه بر این شیک و لوکس می باشند.

 

برای مشاهده جدیدترین مدل های میز تلویزیون به سایت خریدیار مراجعه کنید.

 

به چه نکاتی قبل از خرید تلویزیون باید توجه نماییم؟

اندازه میز تلویزیون:

میز تلویزیونی که قرار است انتخاب کنید نباید خیلی بزرگ تر یا کوچکتر از اندازه تلویزیون باشد، قاعدتا از هر طرف میز ۱۰ سانتی متری بزرگ تر باشد کافی است، اگر میز شما دقیقا از اطرف طولی برابر با تلویزیون داشته باشد، در این صورت شما میز را کوچک انتخاب کرده اید و جلوه مناسبی نخواهد داشت.

رنگ میز تلویزیون:

انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای می‌باشد ولی بهتر است با توجه به رنگ دکوراسیون منزل انتخاب شود، به طور مثال اگر رنگ مبلمان، میز ناهار خوری، کابینت‌ها، فرش و … همی در تم روشن هستند، مسلما یک میز تلویزیون چوبی وصله ناجوری خواهد بود و بهتر است که میز تلویزیون مدرن با تم روشن انتخاب کنید.

یا در حالت دیگر اگر دکوراسیون منزل شما عمدتا حالت فلزی دارد و کلا چیدمان خیلی خاصی برای خانه در نظر گرفته اید، یک میز تلویزیون مدرن که برای عموم خانه ها مناسب است، قطعا برای شما مناسب نخواهد بود، پس اول از هم سبک چیدمان منزل خود را پیدا کنید.