آیا زمان نوشتن کتابهای بازی سئو (سئو) است؟

برای آنچه که برای همیشه به نظر می رسد ، سئو ها با مجموعه ای از بهترین شیوه ها عمل می کنند که نشان می دهد چگونه می توان به بهترین نحو هدایت مجدد URL ها را انجام داد. (این روش برای نشان دادن یک URL به آدرس دیگر است. اگر به یک تجدید سریع نیاز دارید ، در اینجا یک راهنمای مفید در مورد کدهای وضعیت HTTP آورده شده است.)

این قوانین سعی شده و واقعی مدرسه قدیمی شامل موارد زیر است:

     

  1. ۳۰۱ تغییر مسیر منجر به از دست رفتن ۱۵٪ از PageRank می شود . مت کاتس در سال ۲۰۱۳ این مسئله را تأیید کرد و توضیح داد که یک ۳۰۱ دقیقاً همان صفحه پیج رنک را به عنوان پیوند از یک صفحه به صفحه دیگر از دست می دهد.
     
  2. ۳۰۲ صفحه را رد نمی کند . طبق تعریف ، ۳۰۲s موقتی هستند. بنابراین منطقی است که موتورهای جستجو بتوانند با آنها متفاوت رفتار کنند.
  3.  

  4. انتقال HTTPS PageRank را از دست می دهد . این امر به این دلیل است که آنها معمولاً تعداد زیادی از ۳۰۱ تغییر مسیر را درگیر می کنند.

اینها نگرانی های بزرگی را برای هر کسی که می خواهد URL را تغییر دهد ، با یک صفحه محصول منقضی شده یا یک وب سایت کامل نقل مکان کند ، نشان می دهد.

خطر از دست دادن ترافیک می تواند به این معنا باشد که ایجاد هیچ تغییری به دو شرارت کمتر نمی شود. بسیاری از جستجوگرها مهاجرت سایت را به تأخیر انداخته ، آدرس های اینترنتی خود را زشت نگه داشته و به دلیل همه کمبود تعویض ، HTTPS را خاموش کرده اند.

قوانین جدید تغییر مسیر ۳xx

شاید به دلیل کمبود مسیر تغییر مسیر – به ویژه با HTTPS – Google در طی چند ماه گذشته سعی در کنار گذاشتن این موارد اساسی داشته باشد.

     

  • در ماه فوریه ، جان مولر Google اعلام کرد که هیچ صفحه پیکرانی برای ۳۰۱ یا ۳۰۲ تغییر مسیر از HTTP به HTTPS از بین نمی رود . این تا حد زیادی به عنوان تلاش گوگل برای افزایش پذیرش مدیر وب سایت HTTPS دیده می شد.
  •  

  • گری الیس Google به دنیای SEO گفت که گوگل اهمیتی ندارد که از کدام روش تغییر مسیر استفاده کنید ، چه ۳۰۱ ، ۳۰۲ یا ۳۰۷٫ وی توضیح داد که گوگل آن را تشخیص می دهد و همه آنها از PageRank عبور می کنند
  •  

  • اخیراً ، گری الیز به طور رمزآمیزی در توییتر اعلام کرد که تغییر مسیرهای ۳xx (کوتاه مدت ۳۰۰) دیگر به هیچ وجه PageRank را از دست نمی دهند.

تغییر مسیرهای۰۰x دیگر PageRank را از دست نمی دهند.
– گری الیس (methode) 26 ژوئیه ۲۰۱۶

آیا این تغییرات غافلگیرکننده بدان معنی است که اکنون همه چیز خوب و خوب است؟

بله و خیر.

در حالی که این تغییرات استقبال از گوگل است ، هنوز هم خطرات خطرات و ملاحظات وجود دارند هنگام انتقال URL هایی که فراتر از PageRank هستند. ما یک لحظه این موارد را پوشش خواهیم داد.

در ابتدا ، این دیاگرامی که سعی در توضیح مفاهیم قدیمی در مقابل اعلامیه های جدید Google دارد ، وجود دارد.

س: آیا می توانم اکنون ۳۰۱ همه چیز را بدون خطر از دست دادن ترافیک تغییر مسیر دهم؟

A: No

همه تغییر مسیرها خطر دارند.

اگرچه بسیار شگفت آور است که گوگل دیگر از طریق از دست دادن PageRank تغییر مسیرها را مرتکب نمی شود ، اما بخاطر داشته باشید که PageRank تنها یک سیگنال از صدها نفری است که Google برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند.

در حالت ایده آل ، اگر شما ۳۰۱ صفحه را به یک کپی دقیق از آن صفحه هدایت کنید ، و تنها چیزی که تغییر می کند URL است ، بنابراین در تئوری ممکن است با این دستورالعمل های جدید انتظار تلفات نداشته باشید.

به گفته این ، هرچه قطعات متحرک بیشتری معرفی کنید ، بیشتر موها شروع می شوند. انتظار نداشته باشید که در صورت وجود ، مقدار زیادی تغییر مسیرهای شما را به صفحات غیر مرتبط منتقل کنند. تغییر مسیر صفحه فن محبوب تیلور سویفت به صفحه بازاریابی شرکت های وابسته به شما برای فروش پودر پروتئین احتمالاً در آب مرده است.

در حقیقت ، اخیراً گلن گاب شواهدی را کشف کرد که Google با تغییر مسیرها به صفحات بی ربط به عنوان ۴۰۴ نرم رفتار می کند. به عبارت دیگر ، این یک تغییر مسیر است که هم عدالت پیوند و هم رابطه را از دست می دهد.

مشاهده کنید: چگونه وب سایت خود را با تغییر مسیرها کاملاً از بین ببریم (یا ذخیره کنیم)

س: آیا استفاده از ۳۰۲ برای همه چیز به جای ۳۰۱s کاملاً بی خطر است؟

A: باز هم ، خیر

مدتی برگشت که ما شنیدیم که دلیل شروع Google به کارگیری مجدد ۳۰۲ (موقت) تغییر مسیرها مانند ۳۰۱s (دائمی) این است که بسیاری از وب سایت ها نوع اشتباه را اجرا می کردند (۳۰۲s وقتی منظور آنها ۳۰۱ است) ، این باعث ایجاد خرابکاری در نحوه رتبه بندی صفحات Google شد.

مشکل این است که در حالی که ما اکنون می دانیم که Google هرچند ۳۰۲s از PageRank عبور می کند ، ما هنوز هم چند مسئله داریم. برای مثال:

     

  1. ما نمی دانیم که آیا ۳۰۱s و ۳۰۲ از هر نظر برابر هستند یا خیر. در گذشته ، ما ۳۰۲ را دیدیم که در نهایت از PageRank عبور می کنند ، اما فقط پس از گذشت زمان قابل توجهی . برخلاف ۳۰۱ ثانیه که سیگنالهای پیوند را به سرعت منتقل می کنند ، ما هنوز نمی دانیم که چگونه ۳۰۲ از این طریق اداره می شود.
  2.  

  3. ۳۰۲ یک وب استاندارد است و گوگل تنها پخش کننده این بلوک نیست. منظور از ۳۰۲ نشانگر تغییر مسیر موقت است و این امکان وجود دارد که سایر موتورهای جستجو (Baidu ، Bing ، DuckDuckGo) و خدمات اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره) با ۳۰۲ متفاوت از گوگل رفتار کنید.

رند فیشکین آن را به خوبی جمع کرد.

در اعلامیه گوگل مبنی بر اینکه “۳۰xs از صفحه عبور می کنند” – محتاط باشید. تست. فرض نکنید Pagerank تنها یا مهمترین سیگنال رتبه بندی نیست.
– رند فیشکین (randfish) 26 ژوئیه ۲۰۱۶

قبل از آنکه بعداً نشان داد که در دنیای واقعی متفاوت عمل می کند ، اعلان هایی مانند Google اعلام کردند. می پردازد که در زمینه ما شکاک باشد.
– رند فیشکین (randfish) 26 ژوئیه ۲۰۱۶

س: اگر سایت خود را به HTTPS مهاجرت کنم ، آیا می توانم تمام ترافیک خود را حفظ کنم؟

A: شاید

این مسئله درباره مهاجرت HTTPS است: آنها پیچیده هستند.

کمی پشت پرده گوگل می خواهد کل وب به HTTPS تغییر کند. برای این منظور ، آنها افزایش رتبه بندی کمی را برای تشویق سایت ها برای ساخت سوئیچ اعلام کردند.

مشکل این بود که بسیاری از وب مسترها حاضر به تجارت با رتبه بندی ناچیز نیستند تا از این طریق ۱۵۰۱ ضرر سهام لینک را که با ۳۰۱ تغییر مسیر در کل سایت خود تجربه می کنند ، تجارت کنند. به نظر می رسد دلیل این امر باعث شود که Google تغییر کند و باعث تغییر صفحه ۳۰۱ نشود.

حتی بدون مشکلات PageRank ، مهاجرت HTTPS بسیار پیچیده است ، همانطور که وایر در اوایل سال جاری با ناراحتی خود متوجه شد. بیشتر از یک سال از ما به Moz.com مهاجرت گذشته است ، و خوشحالیم که کار خود را انجام دادیم ، اما قطعات بازی در حال بازی زیاد بودند و این امکان وجود دارد که بسیاری از موارد اشتباه شود. بنابراین مانند هر پروژه بزرگ ، از خطرات و همچنین جوایز آن آگاه باشید.

مشکلات

مطالعه موردی: آیا این کار می کند؟

ناآگاهانه ، من این شانس را داشتم که از چند ماه پیش قوانین جدید PageRank جدید گوگل را هنگام مهاجرت به یک سایت کوچک آزمایش کنم. (در حالی که ما نمی دانیم که گوگل چه زمانی این تغییر را انجام داده است ، به نظر می رسد اکنون برای مدتی در حال انجام است.)

این مهاجرت خاص نه تنها به HTTPS ، بلکه به یک دامنه کاملاً جدید نیز منتقل شد. به غیر از URL ها ، همه جنبه های سایت دقیقاً یکسان هستند : عناوین صفحه ، محتوا ، تصاویر ، همه چیز. این باعث شده که این یک آزمایش عالی باشد.

با رفتن به داخل ، من به طور کامل انتظار داشتم به دلیل افت ۱۵ درصدی در PageRank ، شاهد افت ترافیک باشم. در زیر تصویر ، می توانید ببینید که واقعاً برای ترافیک من چه اتفاقی افتاده است.

مطمئناً این یک مورد کوچک برای اثبات قاطع نحوه کار مهاجرت های ۳۰۱s و HTTPS کافی نیست ، اما این یک نشانه مثبت در جهت صحیح است.

بهترین روشهای جدید

در حالی که نوشتن بهترین روش های جدید و نهایی خیلی زود است ، چند نکته برجسته وجود دارد که باید در مورد تغییر گوگل در نحوه عبور PageRank از تغییر مسیرهای ۳xx به خاطر بسپارید.

     

  1. کلیه تغییر مسیرها دارای درجه ای از ریسک SEO هستند.
  2.  

  3. در حالی که تغییر مسیرهای ۳xx ، PageRank را حفظ می کنند ، ۳۰۱ ها روش ارجح انتخاب برای تغییر مسیرهای دائمی هستند.
     
  4. به خاطر داشته باشید که PageRank – و سایر سیگنال های سهام عدالت در لینک – فقط بخشی از عواملی است که Google در رتبه بندی صفحات وب استفاده می کند .
     
  5. Beyond PageRank ، همه قوانین دیگر در مورد تغییر مسیر باقی مانده است . اگر به یک صفحه غیر مرتبط هدایت شوید یا به منظور هدایت ۱۰۰۰ صفحه به صفحه اصلی خود ، یک وب سایت خریداری کنید ، به احتمال زیاد شاهد افزایش چشمگیری نخواهید بود.
  6.  

  7. بهترین تغییر مسیر جایی است که هر عنصر دیگر در حد ممکن یکسان است ، به جز URL ، به جز URL.
     
  8. مهاجرت های موفق به HTTPS اکنون کمتر مستعد از دست دادن PageRank هستند ، اما بسیاری از موضوعات خزنده و نمایه سازی وجود دارد که ممکن است تأثیر منفی بر ترافیک + رتبه بندی ها داشته باشد.
  9.  

  10. تغییر URL برای اهداف سئو ، از جمله …
       

    • حذف چندین پارامتر پرس و جو
    •  

    • ارتقاء ساختار فهرست / زیر پوشه
    •  

    • شامل کلمات کلیدی در URL
    •  

    • ایجاد URL های قابل خواندن توسط انسان

    … در حال حاضر کمتر خطرپذیر است که تغییر مسیرهای ۳xx PageRank را حفظ می کند. گفت: هنگام تغییر مسیر همیشه با احتیاط عمل کنید .

هنگامی که شک دارید ، به بهترین تمرین شماره ۱ مراجعه کنید.

هدایت مجدد!

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ دلیلی کا مانع برنامه کاهش وزنتان می‌شود