خرید کتاب زبان

دکتر پترسون به ما می گوید که چرا اسکیت بورد کردن پسران و دختران باید تنها باقی بماند، چه سرنوشت وحشتناکی در انتظار کسانی است که به راحتی انتقاد می کنند و چرا شما همیشه باید یک گربه را دوست داشته باشید زمانی که شما یکی را در خیابان دیدار کردید، شوم، تعجب آور و آموزنده است.

سیستم عصبی لانه خرگوش باید به ما در مورد ایستادن مستقیم (با شانه های ما) و موفقیت در زندگی چه بگوییم؟ چرا مصری های باستانی توانستند به عنوان بالاترین خدایان توجه دقیق داشته باشند؟ وقتی مردم ناراحت کننده، متکبر و انتقامگیرند، چه مسیرهای سختی را می سازند؟دکتر پترسون به طور گسترده ای سفر می کند، در مورد نظم و انضباط، آزادی، ماجراجویی و مسئولیت صحبت می کند، حکمت جهان را به 12 قانون عملی و عمیق زندگی تبدیل می کند. 12 قوانین زندگی  ، مشترکات مدرن علم، ایمان و طبیعت انسانی را درهم می شکند، در حالی که ذهن و روح خوانندگان آن را تغییر و تحریک می کند.

برگرفته از کتاب 12Rules for Life

فروشگاه آنلاین اکتاب در سال 1397  کار خود را با مدیریت منسجم و تیمی مجرب  در فروش اینترنتی کتاب زبان شروع کرد.ولی امروز این کتاب فروشی به طیف گسترده تری از مخاطبان اعم از : کتابهای دانشگاهی (در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشجویان رشته های مدیریت ، روانشناسی ، حسابداری ،معماری ، حقوقی ، فتی مهندسی، پزشکی و… کتاب داستان،کتاب رمان، کتابهای روانشناسی عمومی، کتابهای آشپزی و شیرینی پزی برای کاربران عمومی ،کتابهای تاسیساتی وکاربردی برای کاربران فنی، کتابهای زبان انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و … برای علاقه مندان به زبانهای خارجی، کتابهای کودک و نوجوان برای کابران این گروه، همچنین کتابهای مذهبی را دارا می‌باشد. نقاط قوت این فروشگاه  و وجه تمایز آن با فروشگاه های مشابه آن”سرعت در تهیه و ارسال کتاب ” ، “امکان خرید کتاب زبان بصورت اینترنتی و تلفنی ” ، “امکان تحویل اکسپرس (ارسال با پیک در همان روز) برای سفارشات داخل تهران” ، “ارسال 24 تا48 ساعته با ارسال تیپاکس (برای شهرستانی های عزیز)” و “خدمات خلاقانه وجدید و ارائه تخفیفات” می‌باشد که با توجه به فصول و مناسبات مختلف تنظیم و تقدیم می‌گردد. کاربران عزیز توجه داشته باشند که خرید کتاب زیان به تفکیک آمده است. مجموعه کتاب  اکتاب  با اتکا به تجربیات گذشته واعتماد به نوآوری در آینده تصمیم دارد به بهترین و بروزترین شکل خدمات پست و پیک کتاب را به تمامی مشتریان درداخل و خارج از کشور ارائه دهد، فقط کافیست یک بار امتحان و مقایسه کنید

این نوشته را هم از دست ندهید :   طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی

مجموعه فروشگاهی اکتاب  برای رفاه حال مشتریان سایت فروشگاه اینترنتی را ایجاد کرده که مردم برای خرید کتاب با وجود آلودگی هوا و ترافیک های سنگین به راحتی خرید خود را انجام دهند و در اولین فرصت به دستشان برسد.یکی از مزیت های خرید کتاب انلاین این است که هزینه های کتاب مقرون به صرفه بوده و وقت شما برای خرید کتاب به هدر نمی رود.

در ادامه کتابی به شما معرفی میکنیم که پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه کنید

از تختتان شروع کنید:چیزهای کوچک که مو توانند زندگی شما را تغییر دهند … و شاید جهان ​

اگر می خواهید جهان را تغییر دهید، با تخت خود شروع کنید.

در 17 ماه مه 2014 میلادی، دریاسالار ویلیام مک برون در روز پایانی خود در کلاس آکادمی تگزاس در آستین سخنرانی کرد. با الهام از شعار دانشگاه، “آنچه که در اینجا شروع می شود، جهان را تغییر می دهد”، ده ها اصول را که او در تمرین آموزش دریانوردی یاد گرفت، کمک کرد تا به چالش هایش نه تنها در تمرینات و حرفه ی طولانی نیروی دریایی، بلکه در طول عمر خود نیز برسد؛ و او توضیح داد که چگونه هر کسی می تواند از این درس های اساسی برای تغییر خود و جهان برای بهتر استفاده کند.

سخنرانی اصلی دریاسالار مکرووان با بیش از 10 میلیون دیدار، ویروسی بود. مک برن در حال حاضر بر اساس مفاهیم اصلی که در سخنرانی خود بیان شده است، داستان های خود را از زندگی خود و از افرادی که او در خدمت سربازی خود با سختی ها روبرو می شود، می پردازد و تصمیمات سختی را با عزم، شفقت، افتخار و شجاعت اتخاذ می کند. این کتاب بی انتها با خلوص و خوشبینی زیاد، حکمت ساده، توصیه های عملی و کلمات تشویق را فراهم می کند که خوانندگان را القا می کند تا بیشتر ، حتی در تاریک ترین لحظات زندگی، الهام بخشند .

Make Your Bed خرید اینترنتی کتاب زبان