یکی از بخشای ، به تعلق داره و نقش اون بسیار پر رنگه. چون محتوا موثرترین بخش سایت واسه جذب کاربره به خاطر همین این قسمت بیشتر مورد توجه گوگل قرار میگیره. وقتی که شما یه متنی آماده می کنین، باید اونو تو یه صفحه جداگونه قرار داده و واسه اون لینک مشخص کنین. واسه یه مقاله باید تگای مختلفی در نظر گرفته شه. مثلا تگ عنوان، واسه بیان عناوین جور واجور مقاله کاربرد داره که با H نشون میدن و از مقادیر ۱تا ۶  ارزش گذاری می شه طوریکه تگ H1 ، بیشترین ارزش رو داره و واسه عنوان اصلی به کار میره. گوگل با این تگ، می تونه به ارزش متن شما پی ببره. یکی دیگه از شکلای جور واجور تگا، تگ HTMLه که واسه مرورگر تعریف می کنه که نقطه شروع و پایان فایل کجاس.

کارایی تگ HTML

این تگ از عبارت Hyper Text Markup Language  گرفته شده که به معنی زبون نشونه گذاری فوق متنه. وقتی که شما یه متن رو واسه سایت آماده می کنین، زبون نوشتن اون ساده س! و در نتیجه مررگر راحت می تونه اونو بخونه ولی مشکلی که داره نمی تونه اونو فرمت کنه. به خاطر همین تگ HTML به کمک مرورگر میاد. این تگ، زبون استاندارد واسه تنظیم متونه. وقتی که کدهایی که داخل هر متن اعمال می شن، این کدها در آخر به HTML تبدیل می شه و در نتیجه مرورگر می تونه ان رو بخونه و فرمت کنه.

مشکلی

روش کار با این تگ به این صورته که وقتی که یه متن نوشته می شه، این متن دارای بخشای مختلفیه که کاربرده ها و ویژگیای متفاوتی دارن پس این تگ این بخشا رو از هم جدا می کنه و از این روش ویژگی هر بخش به مرورگر اطلاع داده می شه. در نتیجه مرورگر می تونه انا رو فرمت کرده و به روش مناسب اونا رو نمایش دهد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ شاخص مهم در بازاریابی دیجیتال

بررسی کدهای جور واجور HTML

این تگ دارای کدهای مختلفیه که هر کدوم از اونا، واسه کارکردهای مختلفی تعریف شدن. مثلا:
–         کد کلفت و پر رنگ کردن یه کلمه، عبارت و یا متن
–         کد ایجاد رابطه بین صفحات جور واجور سایت
–         کد بیان تصاویر سایت

چگونگی استفاده مرورگر از سند HTML

براساس تگ HTML ، یه سندی تنظیم شده که تموم کدها و برچسبای این تگ در داخل سند قرار گرفتن حال وقتی که مرورگر در حال خوندن یه متنه، کدهای داخل متن رو با سند HTML تطبیق داده و می تونه خیلی راحت متن مورد نظر رو بخونه.

حتما بخونین :

  • عاملای اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ : نزدیکی به کاربران مهم تره!
  • با شناخت روش هدف دارای سئو معنایی در سال ۲۰۱۷ بالاترین درجه گیرید
  • تطبیق وب سایتای تجارت الکترونیک واسه مخاطبان بین المللی
  • بررسی فاکتورهای سئو سایت
  • روشای سریع قرار گرفتن در ایندکس گوگل

درباره تگای HTML بیشتر بدونین

  •  

    درباره تگای HTML بیشتر بدونین

۵

 

خلاصه

درباره تگای HTML بیشتر بدونین !!! این تگ از عبارت Hyper Text Markup Language  گرفته شده که به معنی زبون نشونه گذاری فوق متنه