در اکثر جوامع، داشتن انگشتر مردانه با سمبل های و یا سنگ های خاص نشانی از مرتبه اجتماعی و فرهنگ بالای شما می باشد.

انگشتر باعث جذاب تر شدن استایل شما می شود. انگشترها به دلیل زیبایی خاصی که به استایل شما می بخشند، جزء جذاب ترین موارد انتخابی برای استایل شما هستند. یکی از هدیه های با ارزش برای آقایان نیز انگشتر مردانه است.

راهنمای خرید انگشتر خاص مردانه

برای خرید انگشتر خاص مردانه لازم است چندین نکته را رعایت کنید تا ایده آل ترین گزینه را خریداری کنید. انگشترهای بسیار متنوعی همچون انواع عقیق، سنگ شجر، نقره و … وجود دارند که البته نمی توان گفت استفاده از همه آن ها، تیپ و استایل شما را خاص تر می کنند، چون همه آن ها زیبایی و جذابیت مدنظر را ندارند.

نکات مهم برای خرید انگشتر مردانه

برای خرید انگشتر مردانه لازم است که به چند نکته ساده اما مهم توجه کنید تا یک انگشتر مردانه خاص و ایده آل را خریداری کنید.

انتخاب سایز انگشتان

در اولین قدم برای خرید انگشتر، لازم است که سایز انگشتان را تعیین کنید. ابتدا باید مشخص کنید که قصد تهیه انگشتر برای کدام انگشت را دارید و سپس کار زیر را انجام داده تا سایز انگشت را پیدا کنید.

  1. یک کاغذ را دور انگشتی که قصد تهیه انگشتر برای آن دارید، لوله کنید.
  2. کاغذ را چسب کرده تا در حالت لوله، باقی بماند.
  3. حالا بخش اضافی لوله را با قیچی بریده و آن را در حد یک انگشتر نگهدارید.
  4. سپس با استفاده از خط کش سایز لوله به دست آمده را بررسی کنید. سایزی که به دست می آید، سایز دقیق انگشت شماست و می توانید با اطمینان خاطر، یک انگشتر با همان سایز تهیه کنید.

پیشنهاد می شود وقتی که دست شما سرد است، سایز انگشت خود را نگیرید و چندین بار مراحل سایزگیری را انجام دهید تا از قاطعیت نتیجه به دست آمده مطمئن باشید.

جنس رکاب انگشتر

رکاب انگشتر را با استفاده از جنس های مختلف تولید می کنند. معمولا رکاب های نقره ای و پلاتینی، بیشتر مورد توجه آقایان قرار می گیرد. برای ساخت رکاب انگشتر از دو روش ماشینی و دستی استفاده می شود که البته انگشترهایی که با روش دستی ساخته می شوند، نفیس تر هستند. همچنین طرح رکاب انگشتر نیز اهمیت بالایی در خاص بودن و جذابیت انگشتر دارد.

جنس فلز انگشتر

یکی از ایده های جذاب کادو برای پسر، خرید انگشتر مردانه است. انگشترهای مردانه را با انواع فلزات تولید می کنند اما معمولا از فلزاتی چون آلیاژ پلاتین، نقره و فولاد بیشتر استفاده می شود. به علت زیبایی و گران بودن نقره، این فلز یکی از انتخاب های مطلوب اکثر افراد است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی پرکاربرد ترین شیشه آلات و ابزار های آزمایشگاهی و کاربرد شان

نکته ای که به هنگام خرید انگشتر باید رعایت کنید، توجه به پوستتان است. ممکن است پوست شما به بعضی از فلزات حساسیت داشته باشد و در این صورت نباید از انگشترهای ساخته شده با این فلزات استفاده کنید. به علت این که انگشتر تقریبا در تمامی ساعات شبانه روز در تماس مستقیم با پوست شماست، در صورت حساسیت داشتن به فلز انگشتر، دردسرهای زیادی برایتان به وجود می آید. پس پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما این موضوع را بررسی کنید.

بر حسب نوع نگین‌دار یا بدون نگین

انتخاب نوع انگشتر در وهله اول به سلیقه فرد باز می‌گردد، اما عواملی مانند: خواص نگین‌، بخصوص نگین‌های توصیه شده از سوی پیامبر و ائمه (علیهم‌السلام)، مانند: عقیق، یاقوت، زمرد، فیروزه و …، در کنار زیبایی و جلوه‌های بصری که به دستان شما می‌بخشد، باعث می‌شود شما علاقه‌مند به انگشترهایی با نگین خاص شوید.

از سوی دیگر، معمولاً در زمان خرید انگشترهای نگین‌دار، با سؤالاتی از قبیل: نحوه تشخیص واقعی بودن نگین قیمتی، تعیین ارزش واقعی نگین قیمتی، انتخاب نگین قیمتی و نیمه قیمتی مناسب و … روبه‌رو شده‌اید، پس با ما همراه باشید تا پاسخی برای تمام سؤالات خود بیابید.

  • اصالت نگین

از قدیم شنیده‌اید که هر گردی گردو نیست! این موضوع در مورد سنگ قیمتی که مدت‌ها آرزو داشتید روی انگشتر مردانه خود ببینید هم صادق است. بنابراین هنگام خرید انگشتر مردانه نگین‌دار، باید به دور از توجه به درخشش، کیفیت رنگ و هر موردی که ظاهر آن را برای شما جذاب می‌کند، به اصل یا تقلبی بودن نگین که روی قیمت انگشتر مردانه تاثیر دارد.

 

جواهرات لئوپارد تولید کننده یکی از متنوع ترین انگشتر های مردانه طلا با سنگ های قمیتی همچون؛ زمرد، الماس، یاقوت کبود و … است.

 

نحوه خرید و سفارش کالا بسیار ساده می باشد. کافی است وارد وب سایت  جواهرات لئوپارد شده و انگشتر مردانه مورد نظر خود را سفارش دهید.