پارتیشن شیشه ای یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از شیشه به عنوان عنصر سازه ای است، که به عنوان اتاق اداری شیشه ای شناخته می شود. از پارتیشن ها به عنوان جداکننده در فضاهای داخلی محل کار و ساختمان های مسکونی استفاده می شود. استفاده از یک پارتیشن اداری امروزی به انسان این امکان را می دهد که با محیط بیرون در ارتباط باشد و علاوه بر داشتن آزادی و حریم خصوصی، از همه عوامل تاسیسات استفاده کند. پارتیشن ها در جای محیط ‌های کاری، این قابلیت را به کارمندان می ‌دهند که از حداقل فضا حداکثر استفاده را ببرند و علاوه بر آن صدای محیط را کاهش می ‌دهند. قیمت شیشه رنگی مناسب بوده و جایگزین مناسبی برای دیگر محصولات می باشد. پارتیشن های شیشه ای دارای انواع متمایزی هستند که از انواع پارتیشن های شیشه ای محل کار می توان به پارتیشن های تک جداره، دو جداره و … اشاره کرد و هر کدام از این مدل ها را می توان به صورت بدون فریم، قاب، ریلی و تاشو اجرا و طراحی کرد. جهت اطلاع از مشخصات اتاق ارادی شیشه ای همراه ما باشید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای مدرن

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از دوست داشتنی ترین و پرکاربردترین انواع پارتیشن های اتاق ارادی شیشه ای است که می توان آن را بدون فریم و قاب ساخت. این نوع پارتیشن به دلیل استفاده از حداقل پروفیل بسیار ظریف بوده و برای پارتیشن بندی کلیه ساختمان های اداری و مسکونی حتی با متراژ کم مناسب می باشد. پارتیشن های مدولار با ظرفیت جداسازی فاکتورها و نصب مجدد آن ها طراحی شده اند. این نوع پارتیشن را می‌توان خیلی سریع ‌تر از پارتیشن های معمولی جابه‌جا کرد و مجدداً نصب کرد، بدون اینکه بخواهید از ابزارهای متمایز استفاده کنید و زمان طولانی برای بازسازی وجود داشته باشد.

 

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره محل کار نیز برای کنار گذاشتن و جداسازی محل کار و فضاهای مسکونی بسیار عالی است. پروفیل های پارتیشن دوجداره ضخامت بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارند به طوری که می توان شیشه های دوجداره 6 میلی متری را روی آن قرار داد و به همین دلیل نسبت به پارتیشن های تک جداره فضای بیشتری را اشغال می کند و برای استفاده در فضاهای بزرگ بسیار زیبا هستند.

 

پارتیشن open office

این نوع پارتیشن ها با پارتیشن های تک جداره قابل مقایسه هستند. با این تمایز که هیچ ارتباطی با سقف ندارند و کاملاً به کف و دیوار متصل هستند. این پارتیشن ها در بیشتر موارد در محیط های اداری برای ایجاد حریم خصوصی برای افراد استفاده می شوند. (استفاده از آن در منازل مسکونی و ویلاها نیز امکان پذیر است.)

 

اتاق های ارادی شیشه ای با پارتیشن رنگی و مات

پارتیشن های رنگی و مات در واقع مشابه پارتیشن های شیشه ای معمولی هستند و تفاوت بسیار زیاد آن ها در استفاده از شیشه های رنگی، مات و طرح دار است. پارتیشن های رنگی و مات را می توان به صورت تک جداره، دو جداره و اداری روباز قلاب و اجرا کرد.

با قرار دادن پارتیشن رنگی در داخل ساختمان های مسکونی و اداری، علاوه بر تقسیم بندی فضا، مطمئناً دید محدود شده و حریم خصوصی افراد کاملاً حفظ می شود. این پارتیشن ها به عنوان اتاق های اداری و کنفرانس در محل کار و اتاق خواب در منازل مسکونی بسیار زیبا هستند. استفاده از شیشه های رنگی و مات به انسان اجازه می دهد تا متناسب با مد و دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود، انتخاب رضایت بخشی را انتخاب کند.

 

این نوشته را هم از دست ندهید :   مهمترین نکاتی که درباره سیم و کابل باید بدانید

مزایای اتاق ارادی شیشه ای

به دلیل عایق بودن صدا، پارتیشن ها برای شرکت ها و مکان های کاری که مشتریان زیادی دارند نیز بسیار توصیه می شود، زیرا استفاده از پارتیشن باعث کاهش صدای اتاق ها و در نتیجه افزایش اثربخشی کار کارکنان می شود. استفاده از اتاق ارادی شیشه ‌ای شفاف در دفاتر باعث گسترش تعامل بین پرسنل بخش‌ های ویژه دفتر می ‌شود. از سوی دیگر با استفاده از شیشه‌ های رنگی، مات و طرح ‌دار می ‌توان دید در داخل را محدود کرد و از حریم خصوصی کارکنان محافظت کرد. یکی دیگر از مولفه هایی که با استفاده از مدیران باعث استقبال قابل توجه پارتیشن های اداری شده است، صرفه جویی در وقت و پول اضافه است زیرا قرار دادن پارتیشن های شیشه ای علاوه بر ظاهری زیبا قیمت مقرون به صرفه ای دارند و سریع نصب می شوند.

 

خرید پارتیشن اتاق ارادی شیشه ای

وب سایت https://iranlacobel.com یکی از مجموعه های معروف در زمینه تولید و ساخت پارتیشن اداری می باشد. طیف پارتیشن های این مجموعه مناسب بوده و می تواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. اکثر مشتریان برای چیدمان و دکوراسیون فضاهای دکوراسیون به پارتیشن های شیشه ای علاقه دارند. تعویض یا همگام سازی پارتیشن شیشه ای بسیار امکان پذیر است. علاوه بر این، هزینه تعمیرات بسیار پایین است. شما زمان زیادی برای طراحی و سفارش یک پارتیشن شیشه ای نمی خواهید. این پارتیشن علاوه بر این می تواند در مدت زمان کوتاهی متصل شود. سهولت در نصب یکی از ضروری ترین مزایا اتاق های ارادی شیشه ای می باشد. پارتیشن های شیشه ای به خوبی با نیاز مشتریان مطابقت دارند و بیشترین کاربرد را دارند. میزان انعطاف پذیری پارتیشن های شیشه ای بسیار بالا است و می توان آن ها را به سرعت طراحی و سازماندهی کرد تا با نیازها سازگار شوند.