همون طورکه در قسمت اول به متدهایی واسه ارتقای کیفیت اشاره کردیم، در آخرین قسمت این مقاله به راه کارای تولید بهترمحتوا و پیشبرد متمرکز و هدف دار واسه رسیدن به این هدف میپردازیم .

۲٫ بازاریابی محتوا رو بهتر انجام بدین،

راه هایی که به بهتر انجام شدن بازاریابی محتوا کمک می کنن:

  • محتوای تصویری بیشتری رو اضافه کنین

محتوای تصویری یه راه موثر واسه افزایش اشتغال، تاثیر و قدرت محتوا است.

دیجیتال مارکتینگ

  •  متدهای موثر بیشتری رو اضافه کنین

 

به کار گیری متدهای موثر در دیجیتال مارکتینگ خیلی با اهمیته. ۳ روش موثری که می تونین با هزینه کم و تاثیر زیاد بهره ببرین، عبارتند از: پریسکوپ (دوربین مخصوص)، جلسه اینترنتی و فسبوک .

  •  داده های منحصر به فرد رو اضافه کنین

این مورد خیلی با اهمیته. اطلاعاتی که تا الان شنیدین رو کنار گذاشته و از ایده ها، داده ها، آمار و تحقیقات خودتون استفاده کنین. به کار گیری این داده های منحصر به فرد راهی موثر واسه جذب هدف دار مخاطبه.

  • محتوای تکراری رو عوض کنین

مصرف کنندگان محتوا با در نظر گرفتن روش هایی که به محتوا جذب شدن، تغییر روش میدن. اینترنت اشیا (The Internet of Things ) و تکنولوژی پوشیدنی (وسایل الکترونیکی که به عنوان لوازم فرعی روی اعضای بدن استفاده می شن و توانایی اتصال به اینترنت رو دارن.) جنبشی رو ساخته ان که مردم طبق اون عکس العمل نشون میدن .

  •  محتوای بازاریابیتان رو در جوامع مجازی بیشتری تبلیغ کنین:

هرچند در گذشته با آپدیتای پیج فیسبوک ، دلباخته محتوای اون شدین و طبق اون عمل کردین، و بعدا الگوریتم فیسبوک تغییر کرد ولی حالا خوبیش اینه هنوزم کاربران علاقه مند عضویت در گروه های فیسبوک هستن، مخصوصا در گروه های منحصر به فردی که محتوا موثر،خاص و هدفمنده. پس از این وسیله استفاده کنین.

راه های زیادی واسه بهتر شدن محتوای بازاریابی هست. موسسات زیادی وجود دارن که در صحنه بازاریابی محتوا سرگردان هستن و روش هدف دار نامشخص و پروسه های غیر متمرکز و انباری از مهارتای نا کارامد دارن. واسه این دسته از موسسات پیشنهاد های بالا رو به کار ببرین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تمیز کردن مبل پارچه ای با چند ترفند کاربردی 

۳٫ روی بازاریابی محتوا تمرکز کنین

بازاریابی محتوا رو باید هدف دار و متمرکز بکنین. هدف باید شما و موسسه تون تعریف کنه.

بیشتر تجارتا هدفای زیر رو دارن:

– هدایت بیشتر

– سود سهام بیشتر

– مشتریان بیشتر

– اشتغال بیشتر

اگه تا الان بازاریابی محتوا رو بدون هدف انجام دادین، تعجبی نداره که وجود تلاشای بسیار موفق نشدین. بهتره روی تلاش هاتون در راه رسیدن به هدف تمرکز کنین. هدف پایانی براساس وجود شرکت شما متفاوت هستش. اگه هدف جلب مشتری بیشتر است، به اون فکر کنین و از محتوای بازاریابی واسه رسیدن به اون استفاده کنین. دیجیتال مارکتینگو شاید دنبال مشتریائی هستین که به آسونی به شما پولشون رو بدن.دیجیتال مارکتینگ

از خودتون این سوال رو سوال کنین: جمع کل درآمدهای شرکت موجب تغییر سود سهامتان شده؟ پولی رو به دست آورده اید؟

۴٫به انجام بازاریابی محتوا ادامه بدید

شاید تلاشای اولیه تون به نتیجه نرسیده وناامید شدین. شاید در مورد متدها گیج شدین. شاید تاکتیکای متغیر، تکنولوژی و محتوا سخت باشن. بازاریابی محتوا سریع به نتیجه نمی رسه. بجای رها کردن همه چیز، به اون زمان بدین و با روشی هدف دار به بازاریابی ادامه بدید.

  • تغییر راه کار خوبیه

بازاریابی محتوا تغییر می کنه. شکی در این مورد نیس.

سوالهای مهمی که ما نیاز داریم تا به اونا جواب داده شن، یعنی :

– چیجوری تغییر می کنه؟

– در آخر چه کاری رو باید انجام بدیم؟

جفت و جور شده در، به نقل از .

واسه کسب اطلاعات بیشتردر این بخش به مقاله تخصصی ۱۰ قانون مهم در بازاریابی محتوا مراجعه کنین .