املاک

 

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

وقتی مردم می گویند خانه یک سرمایه گذاری است، معمولاً در مورد سرمایه خانه صحبت می کنند . چیست، چرا آن را می خواهید و چگونه می توانید بیشتر از آن استفاده کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا ساخت و ساز ارزش سهام مهم است و چگونه می توانید آن را با خانه خود انجام دهید.

ممکن است این تصمیم تنها با شما نباشد. وام دهنده شما قطعا نظری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، تأیید اولیه شما به اعتبار و وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما تأیید نهایی اغلب به ارزش خانه ای که می خواهید بخرید بستگی دارد، زیرا این تضمین برای وام است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

انواع خاصی از وام ها شما را ملزم به پرداخت بیمه وام مسکن می کنند. در یک وام متعارف، معمولاً برای اجتناب از پرداخت بیمه خصوصی رهن ، باید 20 درصد پایین بیاورید، که معمولاً کارمزد ماهیانه ای است که به عنوان بخشی از پرداخت ماهانه خود پرداخت می کنید یا در ازای سود کمی بالاتر توسط وام دهنده پرداخت می شود. نرخ.

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

ما شما را سرزنش نمی کنیم: مهم نیست که در جستجوی اولین ملک اجاره ای خود هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات به دنبال افزایش جریان نقدی خود هستید، انتخاب فرصت سرمایه گذاری مناسب بسیار مهم است. خواه به دنبال تعیین چگونگی یافتن املاک خارج از بازار، چه چیزی در یک ملک سرمایه گذاری باشید، یا نحوه مدیریت تامین مالی خانه تک یا چند خانواده، نترسید – ما در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

پیش خرید در چیتگر

اینترنت شیوه خرید و جستجوی خانه را به شدت تغییر داده است. برای اینکه ببینید کدام خانه‌ها برای فروش هستند، لازم نیست فقط به آژانس‌های املاک، تابلوهای فروش و آگهی‌های روزنامه اعتماد کنید. اکنون، می‌توانید یک تور مجازی کامل از خانه‌ای که در بازار وجود دارد، از اتاق خواب یا محل کار خود داشته باشید. برای شروع کاوش در خانه ها در بخش های مختلف کشور آماده اید؟ از یکی از این وب سایت ها – یا برنامه های شکار خانه مربوطه آنها – برای شروع جستجوی صاحب خانه جدید خود استفاده کنید.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

بازار مسکن متاثر از وضعیت اقتصاد، نرخ بهره، درآمد واقعی و تغییرات در اندازه جمعیت است. علاوه بر این عوامل سمت تقاضا، قیمت مسکن بر اساس عرضه موجود تعیین خواهد شد. با دوره های افزایش تقاضا و عرضه محدود، شاهد افزایش قیمت مسکن، افزایش اجاره بها و افزایش خطر بی خانمانی خواهیم بود.

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد.

پیش خرید آپارتمان در تهران 
این نوشته را هم از دست ندهید :   ویژگی‌هایی که در زمان خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنیداید به آن توجه کنید

آیا به خانه‌ای خیلی کوچک برخورد کرده‌اید که نمی‌توانید نیازهای مرتبط با بیماری همه‌گیر خود را برآورده کنید؟ زندگی با پدر و مادرت؟ آیا می توانید محل زندگی خود را به دلیل شغل خود انتخاب کنید؟ اگر چنین است، ممکن است درباره داشتن خانه اول یا بعدی خود رویاپردازی کنید. جستجو برای یک خانه جدید ممکن است مانند یک سفر طولانی و طاقت فرسا به نظر برسد – شاید آنقدر دلهره آور باشد که راه هایی برای جلوگیری از برداشتن اولین قدم ها پیدا کنید. اما حقیقت این است که خرید خانه نباید آنقدر که فکر می کنید طولانی باشد.

رونق و رکود قیمت املاک و مستغلات بازتابی از چرخه تجاری واقعی است. این ستون به رابطه بین ارزش گذاری قیمت مسکن و رشد اقتصادی در یک زمینه بین المللی می پردازد. با در نظر گرفتن ناهمگونی در سیاست‌های مسکن در سراسر کشورها، کاهش ارزش‌های بزرگ قیمت مسکن به طور مثبت با رشد اقتصادی مرتبط است. این رابطه مثبت در کشورهای دارای نظام حقوقی قانون مدنی بیشتر مشهود است.

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

خرید آپارتمان در اندیشه 

انواع خاصی از وام ها شما را ملزم به پرداخت بیمه وام مسکن می کنند. در یک وام متعارف، معمولاً برای اجتناب از پرداخت بیمه خصوصی رهن ، باید 20 درصد پایین بیاورید، که معمولاً کارمزد ماهیانه ای است که به عنوان بخشی از پرداخت ماهانه خود پرداخت می کنید یا در ازای سود کمی بالاتر توسط وام دهنده پرداخت می شود. نرخ.

اجاره نامه ای که در آن پرداخت اجاره شامل خدمات دیگری مانند خدمات آب و برق، تعمیر و نگهداری و خدمات حذف چمن/برف می شود. مالک این هزینه ها را می پردازد و در اجاره نامه به مستاجرین می سپارد. این می تواند برای مستاجرین یک مزیت باشد زیرا از پرداخت این هزینه های اضافی صرفه جویی می کند، اما ممکن است صاحبخانه بیش از آنچه در واقع برای این خدمات پرداخت می شود، هزینه کند.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

احتمالاً اصطلاح “خانه باز” را در رابطه با فرآیند خرید خانه شنیده اید . اما واقعاً به چه معناست، و آیا شما باید به عنوان فروشنده میزبانی کنید یا به عنوان یک خریدار بالقوه در یکی از آنها شرکت کنید؟ این مقاله توضیح می‌دهد که خانه باز چیست، چگونه کار می‌کند و مزایا و معایب میزبانی یا شرکت در آن. به این ترتیب، می توانید ارزش واقعی خانه های باز را برای خود تعیین کنید.