حرکت بسیار وحشتناک است.

این یکی از مواردی است که به سرعت فراموش می کنید چقدر وحشتناک است … تا زمانی که دوباره این کار را انجام دهید. مانند زایمان (بنابراین من می شنوم).

شما حل شده < /a> به مکان جدید دنج خود ، و با طبقه ای شفاف و ذهن مه آلود ، فکر می کنید ، “این خیلی بد نبود!”

آره اینجوری بود. و به محض اینکه مجبورید دوباره حرکت کنید و بسته بندی شروع شود متوجه می شوید.

این همان چیزی است که من در چند هفته اخیر انجام داده ام – حرکت. فکر می کردم وحشتناک نخواهد بود … تا اینکه شروع کردم به جمع کردن کمدم. آن عروسک های تودرتو روسی را می شناسید؟ اینطور بود. مطالبی بیشتر از آنچه که من تا به حال می دانستم.

آیا اینجا بوده اید؟ یا شما جزو آن دسته از افراد خوش شانس هستید که بسته بندی و بسته بندی را دوست دارید؟ (من هنوز چند جعبه دارم – اگر این شما هستید ، یک خط برای من بگذارید!)

واضح است که من حرکت را دوست ندارم. اکثر مردم ندارند. اما ، مانند بسیاری از انتقال ، شما مجبور نیستید چیزی را دوست داشته باشید تا بتوانید با ظرافت از آن عبور کنید.

در این فرایند شلوغ حرکت ، من چند کلید برای حفظ بیشتر عقل شما پیدا کردم:

1- باید ها را کنار بگذارید

شما آنها را می شناسید – “من باید هر روز تمرین کنم.” “امروز باید کل آشپزخانه را بسته بندی کنم.” “من نباید اینقدر بیرون غذا بخورم.”

شاید این چیزها درست باشد – اما باید آن را کنار بگذارید. بله ، خوردن غذای تازه در خانه برای شما سالم تر است ، اما در حال حاضر زمان آن نیست که خود را با “باید” ها مقصر بدانید.

این واقعاً به این معناست – دست از سرزنش خود بردارید. کمی خود را سست کنید. آروم باش. بله ، بدن من فریاد سیب و برخی فشارها را می کشد ، اما من خودم را در مورد آن متهم نمی کنم. این فقط بر استرس می افزاید. به خود احساس بدی ندهید

من به شما پیشنهاد نمی کنم که بهانه بیاورید ، یا به طور رایگان به یک تعطیلات عمومی بروید … اما از سرزنش خود دست بردارید. کارهایی که “باید” انجام دهید زمانی امکان پذیر است که زندگی شما وارونه نشود.

2- از دور شدن از روال معمول نترسید

شما فکر می کنید که روال عادی وقتی همه چیز دیگر تغییر می کند ، کمک می کند ، اما من آن را بیشتر مانع می دانم.

به عنوان مثال ، روال معمول من این است که هر دوشنبه ، چهارشنبه و صبح صبح تمرین کنم. در حین حرکت ، من نیازی به انجام این کار ندارم – پیاده روی از پله ها و پایین آمدن 20 بار در روز و حمل جعبه های 30 پوندی کافی ورزش است! اگر من اصرار داشتم که به آن پایبند باشم ، دو برابر درد و دو برابر بدبخت تر می شدم.

بنابراین با خودتان ملایم باشید – فقط در یک یا دو هفته کنترل خود را بر روی این روال شل کنید. می توانید آن را درست همان جایی که متوقف کرده اید انتخاب کنید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۳ نکته برای لذت بردن از زندگی و شاد بودن

3- انتظار نداشته باشید بدون استرس

باشد
حرکت استرس زا است. فقط هست مهم نیست که چقدر زیبا از آن عبور می کنید ، استرس وجود دارد. این را بپذیرید.

لازم نیست آن را بپسندید ، بلکه آن را بپذیرید و با استرس تا آنجا که می توانید.

حمام گرم بگیرید ، به گربه خود بروید و هرچقدر که می خواهید چرت بزنید (موفق باشید – در این حرکت حتی یک چرت هم نزدم!)

4- عدم قطعیت را بپذیرید

شاید نمی دانید نزدیکترین کافی شاپ کجاست یا برچسب زباله چگونه کار می کند – اشکالی ندارد.

شاید شما آن وسایل آشپزخانه تصادفی را بسته بندی کرده اید و فکر می کنید که آنها را کجا قرار می دهید – اشکالی ندارد.

حرکت بی ثباتی زیادی را به همراه دارد – باز هم ، لازم نیست آن را دوست داشته باشید ، اما آن را بپذیرید. به خاطر چیزهایی که هنوز نمی دانید به خودتان استرس وارد نکنید. به شما کمک نمی کند سریعتر آنها را بشناسید.

5- کمک بخواهید

همه کارها را خودتان انجام ندهید با دوستان ، خانواده و در حالت ایده آل با مهاجران تماس بگیرید. اگر بتوانید شخص دیگری را مجبور به جابجایی وسایل بزرگ کنید ، پشت شما از شما تشکر خواهد کرد.

6- هرچه پیش می روید آشغال را کنار بگذارید (و وقتی فکر می کنید کارتان تمام شده است ، مقدار بیشتری آشغال هم حذف کنید)

آن پیراهنی که 2 سال نپوشیدی؟ لاک ناخن که به نوعی گلی است اما شاید هنوز قابل استفاده باشد؟ پرت کردن. آنها دور.

هرچه مقدار کمتری با خود داشته باشید ، کمتر باید بسته بندی خود را باز کنید. وقتی سعی می کنید مکان جدید را سازماندهی کنید ، از خودتان تشکر خواهید کرد.

و اکنون ، شما می توانید از اشتباهات من درس بگیرید. برخی از کارهایی که ای کاش انجام می دادم:

7- میان وعده های سالم

نگه دارید
بیش از حد غذای مزخرف باعث شد احساسم کمتر از بهترین حالت باشد. به جای تخلیه مواد مغذی بدن ، ای کاش تعدادی تنقلات سالم در اطراف خود نگه می داشتم. چیزهای آسان: میوه ، آجیل و غیره

8- De-Junk بیشتر

با این یکی شوخی نمی کنم وقتی به آخرین جعبه ها می رسیم ، برای من واضح است که ما به اندازه کافی دور نریختیم. من مخصوصاً آرزو می کنم که دوباره لباسهایم را بپوشم – دوباره ،کمتر برای سازماندهی

حرکت هرگز یک فرایند سرگرم کننده نیست … اما با این نکات ، می توانید با بیشتر عقل خود از آن عبور کنید. موفق باشید!