پرطرفدارترین کانال های تلگرام

تلگرام یکی از موفق ترین و پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است که ما ایرانی ها آشنایی کامل با آن داریم و زمان زیادی را در آن صرف گشتن، خواندن اخبار، جک، دیدن عکس در گروه ها و کانال ها و صحبت با عزیزانمان می کنیم. از مهم ترین سرگرمی های ما ایرانی ها در طول روز و شب، گشت و گذار در کانال های تلگرام است که تعدادشان کم هم نیست. پس از اینکه سرویس کانال در تلگرام راه اندازی شد، هیچ کس فکر نمی کرد به این سطح از محبوبیت برسد و سپس به منبع درآمدی برای بسیاری تبدیل شود. اکنون تلگرام به جایی رسیده که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم است، بعضی ها به جهت مالی و بعضی ها به جهت سرگرمی. از میان تعداد بسیار زیاد از کانال ها بعضی از کانال های موجود تبدیل به پرطرفدارترین کانال های تلگرام شده اند و تقریبا همه آنها را می شناسند.

 

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط خود تلگرام، ایران یکی از پر مخاطب ترین کشورهای این سرویس پیام رسان بوده و بنابراین طبیعی است که کانال های ایرانی از محبوبیت فراوانی برخوردار باشند؛ تعداد کانال های تلگرام باحال بسیار است و این موضوع قدرت انتخاب خوبی به شما می دهد تا راحت تر به آنچه علاقمند هستید برسید.هم اکنون در بین 100 کانال پر عضو جهان، پر بازدیدترین آن ها ایرانی بوده و حتی چند مورد از آن ها بالاییک میلیون کاربر دارند.تعدادی از این کانال ها تعداد کاربران و اعضایشان نیز پا را از مرز چند میلیون نفر فراتر گذاشته و امروزه به پربازدیدترین کانال های تلگرامی تبدیل شده اند.بسیاری از مدیران این کانال ها هم توانسته اند با دریافت تبلیغات از شرکت های مختلف، با همین روش درآمدهای میلیاردی برای خود رقم بزنند.شما اگر به لینکدونی تلگرام مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که در دسته بندی بندی موضوعی کانال ها، نزدیک به 59 درصد در زیر شاخه «سایر» قرار می گیرند، به عبارت بهتر کانال هایی که در حوزه مشخصی فعالیت نمی کنند و استفاده های چند منظوره دارند. اما بین موضوعات موجود، سرگرمی با 6.8 درصد سهم محبوب ترین موضوع بین کانال های ایرانی است. در رتبه دوم هم آموزش با 4.5 درصد جا خوش کرده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   نکاتی که در هنگام خرید فرش باید در نظر بگیریم

هنگامی که لیست پر مخاطب ترین کانال های تلگرام را مشاهده می کنید، متوجه می شوید که محبوبیتیک کانال باعث می شود کاربران آن با علاقه بیشتری پست های کانال را دنبال کنند و به خاطر اعتبار کانال، به پست های تبلیغاتی اعتماد بیشتری داشته باشند. معرفی کانال به دوستان خود از جمله کارهایی است که کاربران در صورت دوست داشتن یک کانال انجام می دهند. برای تشخیص محبوب ترین کانال های تلگرام باید معیار های مختلف و متفاوتی را سنجید. اولین معیارمهم تعداد اعضایآن کانال است. معیار بعدی میزان بازدیدیک پست در یک ساعت گذشته است. هر چه تعداد بازدید پست در یک ساعت گذشته بیشتر باشد، آن کانال پر بازده تر است.