یک نام تجاری بصری قوی می تواند برای جاهایی که تمرین شما به آن نیاز دارد تکامل یابد

حرفه من به عنوان یک روزنامه نگار تنها یک مسیر انحرافی را طی کرده است، زمانی که چندین سال به جای کلامی بر روی بصری تمرکز کردم و اشتیاقم به طراحی گرافیک را اغوا کردم. من زمان زیادی را صرف تقویت روشی که بنیادی که من را به کار گرفته بود، برند بصری خود را ارائه داد و به به‌روزرسانی لوگو و هویت بصری مرتبط کمک کرد، کار کردم. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

این یک فرآیند سرگرم‌کننده بود، زیرا شامل بررسی نحوه ارائه آن می‌شد. این شرکت خودش را معرفی کرده بود که قوی ترین عناصر بصری چیست و چه معنایی در داخل و خارج دارند. نتیجه نهایی تغییر در رنگ‌ها و ساده‌سازی و صاف کردن نماد ضربان قلب در فونداسیون مورد استفاده بود. این تغییر شدید نبود، اما واضح بود، و کاری را که هر پروژه برندسازی مجدد خوب باید انجام دهد را انجام داد: ایجاد حضور بصری جدید قوی بدون از دست دادن ارتباط با جنبه های به یاد ماندنی لوگوهای قدیمی.

همه اینها. به خاطر اخبار این هفته مبنی بر اینکه کومت در حال راه اندازی لوگوی جدید است، به ذهن می رسد. این تغییر بسیار خوب انجام شده است، زیرا شرکت تصمیم گرفت هم حروف اسکریپت متمایز مورد استفاده برای املای نام خود و هم نماد مارپیچی که در کنار متن استفاده شده است را حفظ کند. رنگ آبی نیز باقی می ماند و از حس آشنایی و راحتی پشتیبانی می کند.

در نسخه جدید، مارپیچ با استفاده از رنگ آبی روشن به جای سفید به عنوان رنگ ثانویه، خاموش شده است، و این روشی است که از این مارپیچ جدید استفاده می شود که واقعاً لوگوی جدید را به ابزار مفیدتری برای کومت تبدیل می کند. به جای قرار دادن متن و نماد در کنار هم مانند قبل، نسخه جدید نام را در بالای مارپیچ قرار می دهد و بنابراین به جای مستطیل یک لوگوی دایره ای ایجاد می کند. ممکن است ظریف به نظر برسد، اما یک دایره بیشتر با شکل محصولات آنها مطابقت دارد. همچنین کوچک‌تر است و بنابراین راحت‌تر می‌شود بدون استفاده از متن یا فقط نماد آن را در مواد جا داد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی پرکاربرد ترین شیشه آلات و ابزار های آزمایشگاهی و کاربرد شان

بنابراین، این تحلیل از کاری که کومت با نام تجاری خود انجام می‌دهد چه ربطی به عملکرد شما دارد؟ اگر خود را به طور موثر برای بیماران خود علامت گذاری می کنید، می تواند درس بزرگی در مورد چگونگی تکامل برند شما باشد. هر مطب باید دارای لوگوی متشکل از رنگ یا رنگ‌های خاص، حروفی متمایز برای نام مطب و نوعی عنصر بصری به یاد ماندنی مانند مارپیچ کومت باشد.

در حالی که مطب دندانپزشکی ممکن است به دنبال ساخت آن نباشد. نام تجاری برای شناخت گسترده، اطمینان از آشنا بودن برند شما برای بیماران می تواند بسیار مهم باشد. به این ترتیب آنها بلافاصله متوجه خواهند شد که چه کسی با آنها صحبت می کند هنگامی که هر گونه ارتباطی از طریق تمرین به آنها می رسد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که شما بیماران خود را به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی درگیر می کنید، و این مرا به لوگوی جدید کومت بازمی گرداند. لوگوی جدید کوچکتر و دایره ای شکل ایده آلی برای تشخیص رسانه های اجتماعی است. کاملاً به‌عنوان نماد توییتر و تصویر نمایه فیس‌بوک مطابقت دارد، به این معنی که مردم می‌دانند که این ارتباطات از کومت می‌آیند، زیرا برند در هر جایی که ظاهر می‌شود یکسان به نظر می‌رسد.

اگر دفتر شما برندی ندارد، ایده خوبی است که یک طراح گرافیک پیدا کنید تا به ایجاد آن کمک کند. دانش‌آموزان در کالج‌های محلی همیشه به دنبال لوگوهایی هستند که در کارنامه‌های خود گنجانده شوند، بنابراین می‌توانند منبعی کم هزینه برای کمک به طراحی باشند. اگر برندی دارید، اما به راحتی با پلتفرم های رسانه های اجتماعی سازگار نیست، ممکن است زمان تکامل بعدی برند فرا رسیده باشد. به این فکر کنید که چگونه چیزهایی را که شما را متمایز می کند حفظ کنید، اما آن را در اندازه و شکل مناسب برای بسیاری از کاربردهای آنلاینی که احتمالاً مشاهده می کنید، بسته بندی کنید.

منبع: https://mesbahrc.ir/قبل-از-خرید-یونیت-دندانپزشکی-به-چه-نکات/