در حالی که ما فکر می کنیم یک درون گرا بودن می تواند جالب باشد و می تواند به معنای عمق عاطفی و فکری باشد ، ما هنوز نارضایتی ها و بدبینی های خود را در مورد آنها داریم. واقعاً دلیلی وجود ندارد که افراد درونگرا مایل به کشف و ارتباط با جهان پیرامون خود نباشند. از آنجایی که رمزگشایی آنها دشوار است ، در اینجا برخی از نتیجه گیری ها یا افکار ما در مورد افراد درون گرا آمده است.

1- ما فکر می کنیم آنها مرموز هستند

ما دوست داریم بدانیم که دیگران چگونه فکر می کنند و چگونه می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم ، خواه از طریق موفقیت یا چالش های آنها. ما می خواهیم به اشتراک بگذاریم و بحث کنیم. اما افراد درون گرا هرگز مشکلات یا مشکلات خود را با یکدیگر در میان نمی گذارند. در واقع آنها ترجیح می دهند مشاهده کنند تا سهیم شوند. آنها فقط می خواهند خود را حفظ کنند و فقط زمانی که مایل هستند صحبت می کنند.

2- ما فکر می کنیم آنها عزت نفس ندارند

چرا کسی باید چنین شیوه عجیبی را در خود نگه دارد؟ چرا آنها نمی توانند بیانگر باشند و ما را در خود جای دهند؟ این بدان معناست که آنها اعتماد به نفس ندارند و آنقدر شجاع نیستند که بتوانند در تعاملات خود با ما انرژی ایجاد کنند.

3- ما فکر می کنیم که آنها به ما نگاه می کنند یا احساس حقارت می کنند

اگر آنها نسبت به ما احساس حقارت نمی کنند ، ما فکر می کنیم که ممکن است احساس برتری نسبت به ما داشته باشند. آنها باید چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشند ، اما ترجیح می دهند صحبت نکنند. اما حقیقت این است که افراد درون گرا فقط دوست دارند خودشان را حفظ کنند. و این واقعاً با ما خوب نیست زیرا ما می خواهیم چیزی بیشتر از روابطمان باشد.

4- ما فکر می کنیم آنها باید زندگی کنند

عمل برای ما اهمیت زیادی دارد و ما دوست داریم هر سناریویی را که در حال انجام آن هستیم ارائه دهیم. چرا باید جور دیگری رفتار کنیم؟ ما فکر می کنیم افراد درون گرا باید بیشتر به دنیای اطراف خود اهمیت دهند و بیشتر شرکت کنند. ما می خواهیم آنها دروازه های عاطفی خود را باز کنند و سازگارتر باشند.

5- ما فکر می کنیم آنها می ترسند

درک اینکه چرا بعضی اوقات مردم اینقدر سرد و دور از هم هستند بسیار دشوار است. ما فکر می کنیم آنها حاضر نیستند این تلاش را بکنند و در کنار افرادی باشند که انرژی خود را افزایش دهند. ما فکر می کنیم آنها می ترسند و آمادگی رهایی ندارند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   هاست دانلود ابری راه‌کار برطرف کردن مشکل هاست وردپرس

6- ما فکر می کنیم آنها خسته کننده هستند

آنها واقعاً جالب و هیجان انگیز نیستند. چگونه کسی می تواند آرامش و خوشبختی را در تنهایی بیابد؟ با توجه به اینکه آنها زیاد صحبت نمی کنند و خود را حفظ نمی کنند ، دشوار است که بفهمیم چگونه می توان هیجان را به تعامل اضافه کرد.

7- ما فکر می کنیم آنها بی ادب هستند

ما فکر می کنیم آنها بین متکبر و بی ادب هستند. آیا آنها می توانند با نحوه عمل خود صادق و واقعی باشند زیرا به نظر می رسد همه را از خود دور می کنند و وقت خود را فقط با خود می گذرانند؟ ما واقعاً می خواهیم که آنها در تناسب باشند و دیگران را نیز تحمل کنند.

8- ما احساس می کنیم که آنها ارتباطات خوبی نیستند

آنها بیانگر نیستند. اما آنها ممکن است شنوندگان خوبی باشند. با این حال مهم است که ما می خواهیم آنها را بشنویم و بدانیم که در درون آنها چه می گذرد. ناراحتی هنگام شرکت در مکالمات یک طرفه باعث نمی شود که افراد برون گرا واقعاً احساس خوبی داشته باشیم.

9- ما فکر می کنیم آنها تنها هستند

آنها باید تنها باشند و به سختی می توانند از جعبه خود خارج شوند. آنها واقعاً به کمک ما برای یافتن حضور اجتماعی نیاز دارند. اگر همیشه در دنیای خودشان قفل شده باشند ، نمی توانند در بهترین حالت خود باشند. آیا برای شاد بودن نیازی به گذراندن وقت با مردم ندارند؟
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

10- ما فکر می کنیم آنها غیرقابل پیش بینی هستند

اگر آنها مرموز هستند ، چگونه می توانید بفهمید که آنها در حال انجام چه کاری هستند؟ آنها مطمئناً باید چند آسه در آستین خود داشته باشند. شما واقعاً نمی توانید با آنها آشنا شوید و این می تواند یک کار هرکول برای شکستن دیوارهای آنها باشد. شاید بهتر باشد آنها را همانطور که هستند رها کنیم.