گاهی اوقات احساس می کنید که رابطه شما خوب پیش نمی رود. ممکن است هنوز به شخص مهم خود اهمیت زیادی دهید ، بنابراین این می تواند تصمیم سختی باشد. اگر بیشتر این موارد در رابطه شما صدق می کند ، احتمالاً باید به این فکر کنید که آیا زمان پایان آن فرا رسیده است.

1- شما مشتاق نیستید که برای همسرتان داستانهای خنده دار درباره روز خود تعریف کنید.

اجتناب از گوشزد کردن همسرتان در مورد هر اتفاق کوچکی که در محل کار یا مدرسه برای شما رخ داده است ، یک چیز دیگر است ، اما وقتی احساس نمی کنید که هیچ اجباری ندارید که هیچ چیز خنده دار ، جالب و هیجان انگیز را با او در میان بگذارید. حتی بدتر از آن اگر متوجه شوید که این موارد را به جای دیگران ، مانند آن همکار جدید بامزه ، به اشتراک می گذارید.

2- شما در مورد چیزهای مهم ، مانند پول ، تحصیل ، ازدواج یا مذهب ، ارزش های متفاوتی دارید.

این موارد با گذشت زمان بهتر نمی شوند ، بدتر می شوند. آیا می خواهید سالهای بعد خود را ناراضی بیابید ، آرزو می کنید که فقط به حرفهایی که همسرتان گفته است که هرگز بچه نمی خواهد یا هرگز نمی خواهد ازدواج کند گوش داده باشید؟ ناسازگاری در مورد موضوعات دارای اهمیت عمیق یک پرچم قرمز بزرگ است.

3- ترجیح می دهید وقت خود را با دوستان خود بگذرانید تا با شریک زندگی خود.

داشتن یک شبکه محکم از دوستان برای تکیه و معاشرت بسیار عالی است. اما زمانی که با شریک زندگی خود می گذرانید در مقایسه با تفریحی که با دوستان خود دارید کم رنگ می شود. وقتی معاشرت با دوستانتان بسیار سرگرم کننده تر از گذراندن وقت با شریک زندگی شما است ، باید از خود دلیل آن را بپرسید.

4- زیاد بغل نمی کنید یا نمی بوسید. و صادقانه بگویم ، رابطه زناشویی بسیار کمتر سرگرم شده است.

محبت جسمانی همه چیز نیست ، اما یکی از جنبه های مهم یک رابطه است. این اغلب به عنوان یک فشارسنج از نحوه پیشبرد روابط عمل می کند. و اگر از نظر جسمی و جنسی احساس فاصله می کنید ، به احتمال زیاد در سایر زمینه های رابطه نیز احساس فاصله می کنید.

5- خانواده شما هرگز شریک زندگی شما را دوست نداشتند و هنوز هم دوست ندارند.

اگر با خانواده خود رابطه ای نزدیک و محترمانه دارید ، باید تعجب کنید که چرا آنها همچنان تصور می کنند که شریک زندگی شما شایسته شما نیست. ممکن است آنها چیزی را ببینند که شما فاصله و عینیتی برای دیدن آن ندارید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین سایت های دکوراسیون داخلی

6- شما هرگز دوست آنها را دوست نداشتید و برعکس.

اگر بعد از این همه ماه یا سال هنوز نتوانستید در گروه دوستان شریک خود روحیه خویشاوندی پیدا کنید ، این یک نشانه بسیار بد است. به هر حال ، شریک زندگی شما این افراد را دوست دارد و باید از جهاتی شبیه آنها باشد ، بنابراین اگر نمی توانید هیچ یک از آنها را تحمل کنید ، در مورد احساس شما در مورد شریک زندگی خود چه معنایی دارد؟ همچنین ، این بدان معناست که او دوستان شما را دوست ندارد؟ می دانید که آنها فوق العاده هستند و بسیار شبیه شما هستند. شاید این بدان معناست که او با شما و یا با شما سازگار نیست.

7- وقتی شریک زندگی شما صحبت می کند حوصله تان سر می رود.

ما در مورد یک موضوع صحبت نمی کنیم ، مانند شغل او در امور مالی یا سرگرمی های دفترچه کتاب. در بیشتر مواقع احساس می کنید چشمان شما مات می شود ، زیرا صادقانه علاقه ای به مکالمه ندارید. همیشه.

8- دیگر واقعاً به ظاهر خود اهمیت نمی دهید.

باز هم ، جنبه فیزیکی رابطه همه چیز نیست ، اما اگر دیگر به شریک خود اهمیت نمی دهید و فکر می کنید جذاب به نظر می رسید ، این بهترین نشانه این نیست که هنوز در رابطه سرمایه گذاری کرده اید.
اقتصاد

9- شما در مورد دوست شدن با افراد دیگر خیال می کنید. بسیار.

تصور اینکه افراد دیگر زیبا هستند طبیعی است. داشتن افکار گسترده در مورد اینکه دوست داشتن با سایر افراد خاص چگونه خواهد بود ، اینطور نیست. در واقع ، این نشانه ای است که شاید شما به جای آن باید با برخی از آن افراد ملاقات داشته باشید.

10- شما نمی توانید تصور کنید که سال آینده این زمان در کنار آنها هستید ، یا می توانید و این باعث می شود احساس گیر کرده و ناراضی کنید.

اگر خوشبختانه به دنبال آینده ای با دیگران نیستید ، باقی ماندن در زمان حال با آنها اهمیت چندانی ندارد. اوضاع به طور جادویی با گذشت زمان بهبود نمی یابد.

اگر بسیاری از این ده مورد برای شما طنین انداز شده است ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دستمال را کنار بگذارید. موفق باشید و با خودتان صادق باشید.