آداب کار کلید حفظ یک دفتر دلپذیر و موثر است. همه محل های کار متفاوت است ، اما آداب کار اساسی در یک کشور بسیار جهانی است. (البته ، هنگامی که تجارت خود را با افرادی از کشورهای دیگر شروع می کنید ، ممکن است بخواهید قوانین ادب آنها را رعایت کنید. به عنوان مثال ، در چین این بی ادبی در نظر گرفته شده اگر کارت بازرگانی را با هر دو دست نمی گیرید.)

بنابراین برای کسانی که در ایالات متحده تجارت می کنند ، در اینجا 15 نکته اساسی در مورد آداب کار برای لذت بخشیدن به زندگی حرفه ای شما آورده شده است.

1- در جلسات عصبانی نشوید

ضربه زدن به پای خود ، تکان دادن پای خود ، ضربه زدن به انگشتان دست: این همه کارهایی است که باید از انجام آنها اجتناب کنید. اگر عصبی هستید ، عصبی یا کسل به نظر می رسد. این پیام را ارسال نکنید که ترجیح می دهید آنجا نباشید.

2- تلفن خود را بی صدا

قرار دهید

تلفن های همراه وسط جلسه خاموش می شوند؟ هرگز خوب. تلفن خود را بی صدا بگذارید اگر هنوز وسوسه شده اید که به آن نگاه کنید ، قبل از جلسه سلول خود را پشت میز خود بگذارید.

3- غذای خود را بخورید

این مشکل در بسیاری از محیط های عمومی ، از خوابگاه های کالج گرفته تا ساختمان های اداری شرکتی وجود دارد. اگر آن را نیاوردید یا علامتی نداشت که به شما می گوید به خودتان کمک کنید ، آن را کنار بگذارید.

4- بدانید چه می خواهید بگویید

“ام” و “اوه” جایی در دفتر ندارند. خواه با همکار صحبت می کنید یا با مشتری احتمالی صحبت می کنید ، سعی کنید لکنت زبان را به حداقل برسانید. زیاد گفتن “ام” نشان می دهد که شما واقعاً نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید و برای زمان متوقف شده اید.

5- پرداخت در رستوران

اگر با کسی جلسه ناهار تشکیل داده اید ، هزینه وعده غذایی او را بپردازید. به عنوان میزبان ، وظیفه شما سازگاری و مودب بودن است.

6- به فضای دیگران احترام بگذارید

کوبل ها مانع صدا یا بوی زیادی نمی شوند ، بنابراین مراقب اطرافیان خود باشید. اگر می توانید به میز کار خود غذا نخورید و سعی کنید هنگام تلفن با صدای کمتری صحبت کنید.

7- دست دادن خوبی داشته باشید.

اولین تصوری که اکثر افراد در محیط کار از دیگران می گیرند ، از طریق دست دادن است. اطمینان حاصل کنید که آن را محکم و مختصر نگه دارید. این باعث می شود بدون افراط در آن اعتماد به نفس داشته باشید.

8- به خارج از شهر پیشنهاد دهید

هنگامی که افرادی از شهر یا ایالت دیگری برای ملاقات می آیند ، پیشنهاد دهید آنها را در اطراف شهر نشان دهند. شاید این فقط به معنای یک تور کوتاه رانندگی یا شاید سفر به یک رستوران باشد. این باعث می شود شما و شرکت شما دوست داشتنی تر و دوستانه تر به نظر برسید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   منابع تحقیق با موضوعکارآفرینی، اولویت بندی، کارت امتیازی متوازن، رتبه بندی

9- به موقع خود را نشان دهید

گاهی اوقات برخاستن از رختخواب و شروع به کار سخت است – همه ما آنجا بوده ایم. اما این بدان معنا نیست که بهانه موجهی برای دیرکردن کار است. اگر به موقع آن را درست نکنید ، اما آن را به یک عادت تبدیل نکنید ، پایان جهان نخواهد بود. دیرکردن باعث می شود غیرحرفه ای به نظر برسید.

10- با استفاده از نام و نام خانوادگی

خود را معرفی کنید

در برخی از تنظیمات ، خوب است که خود را با نام کوچک خود معرفی کنید. اما در تنظیمات تجاری ، همیشه باید خود را با نام های کوچک و خود معرفی کنید. به هر حال ، شما می خواهید مردم بدانند شما کی هستید.

11- از موضوع خارج نشوید

هنگام صحبت با افراد در محیط کاری ، سعی کنید خود را محدود به موضوعات کاری کنید. این زمان برای شروع صحبت درباره آخرین تعطیلات ، سگ جدید یا خانواده نیست. تمام مکالمات مربوط به کار را فقط نگه دارید. اگر با همکاران خود دوست هستید ، از استراحت ناهار خود برای صحبت در مورد موضوعات غیر کار استفاده کنید.

12- عناوین دیگران را بدانید

اگر نمی دانید شخص چه عنوانی دارد (یعنی دکتر) ، کمی تحقیق کنید و بدانید. ارسال ایمیل به شخصی با استفاده از “خانم” غیرحرفه ای نیست چه زمانی باید “دکتر” باشد LinkedIn مکان خوبی برای جستجوی این اطلاعات است.

13- در خارج از کار

حرفه ای بمانید

و بله ، این شامل مهمانی تعطیلات شرکت می شود. حتی اگر در محل کار نیستید ، زندگی شخصی شما بر شرکت شما تأثیر می گذارد. قبل از انجام هر کاری که می تواند باعث بد جلوه دادن شما در محل کار شود ، دوبار فکر کنید.

14- لباس مناسب بپوشید

اگر کار شما معمولی است ، این چیزی است که باید بپوشید. اگر چیزی شما را ملزم به پوشیدن کت و شلوار سه تکه می کند ، مطمئن شوید که با پوشیدن یک کت و شلوار حاضر شده اید. لباس مناسب برای حفظ حرفه ای بودن کلید است.

15- به مرزهای محل کار

احترام بگذارید

عالی است اگر با رئیس خود دوست باشید ، اما زیاد پیش نروید. دوستانه بودن با انتظار برخورد ترجیحی بسیار متفاوت است. حرفه ای باشید و سعی کنید کار خود را جدا کنیدروابط شخصی شما (حتی اگر با یک شخص باشند).