.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

بعد از یک روز طولانی کار ، خیلی راحت می توانید به خانه بیایید و جلوی تلویزیون بیایید و بیرون بیایید. با این حال ، رابطه خود را فراموش نکنید و اجازه ندهید رابطه شما بیات شود! این نکات به شما کمک می کند احساس عشق کنید حتی اگر از یک روز طولانی فرسوده شده اید. در کوتاه ترین زمان ارتباط عمیق تری در رابطه خود ایجاد خواهید کرد!

1- مکالمات معناداری داشته باشید.

اگر نمی توانید واقعا با او صحبت کنید ، نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید. آیا احساس می کنید با همسایه ای که در مورد آب و هوا با او صحبت می کنید رابطه قوی دارید؟ مشکوک است اما اگر از زندگی شخصی یا اعتقادات آنها مطلع شوید ، با آنها رابطه برقرار خواهید کرد. این درست است – برخی روابط گاه به گاه هستند و فقط نیاز به صحبت های کوچک دارند. اما برای روابطی که برای آنها ارزش قائل هستید ، مطمئن شوید که برای گفتگوی معنادار وقت می گذارید و واقعاً با آن شخص آشنا می شوید.

2- حضور داشته باشید.

وقتی با کسی هستید ، در واقع با او باشید. حضور داشته باشید. به تلفن خود پیام ندهید و به اتفاقاتی که در اطراف شما می افتد توجه نکنید. تمرکز کنید که با چه کسانی هستید و چه می گویند. آنها متوجه می شوند که شما توجه می کنید و متقابلاً این کار را برای هر دوی شما بهتر می کند.

3- توجه خود را نشان دهید.

وقتی این مکالمات را انجام می دهید ، مطمئن شوید که واقعاً برای شما اهمیت دارد. به راحتی می توان تظاهر به گوش دادن و سر زدن در مکان های مناسب کرد ، اما روابط مبتنی بر چنین ارتباطی پوچ و ساختگی به نظر می رسند. مطمئن شوید که در زندگی شخص سرمایه گذاری کرده اید. آنها می توانند بگویند که شما واقعاً اهمیت می دهید ، و شما نسبت به آنها احساس سرمایه گذاری و محبت بیشتری خواهید کرد.
اقتصاد

4- از مشکلات خود درس بگیرید.

اجازه ندهید اختلاف نظر در روابط به مشاجره ای مخرب تبدیل شود. اگر اجازه دهید احساسات شما تند شود و اجازه دهید مشاجره ای بالا بگیرد ، می تواند به یک رابطه پایان دهد. در عوض ، سر خود را بالا نگه دارید و با آن صحبت کنید تا یک سازش منطقی وجود داشته باشد و همه طرف های درگیر مایل به ادامه رابطه باشند.

5- برای دیدگاه های مختلف عشق باز باشید.

شریک زندگی شما ممکن است با انجام کارهای کوچک در خانه برای شما عشق نشان دهد ، در حالی که شما آرزو می کنید که او حرکات بزرگی انجام دهد. آنها را بخاطر نشان ندادن عشق به گونه ای که شما می خواهید از آنها بخواهید محبت کنند ، سرزنش نکنید. برای نمایش عشق مختلف باز باشید. یافتن عشق در حرکات کوچکتر به شما کمک می کند تا گرما و شادی را در چیزهای بیشتری در زندگی ببینید. در کمترین زمان ، متوجه خواهید شد که عشق خود را نیز به طرق مختلف نشان می دهید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۴ راه آرام کردن آدم های مضطرب

6- محبت کنید.

اگر انتظار ندارید محبت را از همه دریافت کنید ، اگر به اندازه مساوی آن را ابراز نکنید. هر چه بیشتر به اطرافیان خود محبت و مهربانی نشان دهید-دوستان ، خانواده ، شرکا ، همکاران ، حتی غریبه ها در ملاء عام-عشق و خوشبختی بیشتری در عوض به دست خواهید آورد.

7- به نیازهای دیگران توجه کنید.

اگر از دیگران انتظار دارید همه کارها را برای شما انجام دهند ، هرگز هیچ عشقی را احساس نخواهید کرد. مهم این است که گاهی اوقات تأمین نیازهای خود را فراموش کنید و ببینید که اطرافیان شما به چه چیزهایی احتیاج دارند. با دیگران مهربان و نیکوکار باشید و در مواقعی که به آن نیاز دارید ، آن را پس می گیرید.

8- باورهای خود را درباره عشق و جهان تغییر دهید.

در مورد عشق و دنیا ذهن بسته نداشته باشید. اگر تعطیل باشید ، پیدا کردن شما برای عشق سخت تر می شود. ذهن باز و قلب باز داشته باشید. مردم را بدون توجه به آنچه انجام می دهند و چگونه به نظر می رسند دوست داشته باشند. مهار عشق باعث نمی شود کسی به سمت بهتر تغییر کند. فقط شما را بدتر می کند و شما را خودخواه و خسیس جلوه می دهد.

9- از اطرافیان خود سپاسگزار باشید.

وقتی باورهای خود را در مورد عشق و جهان تغییر دهید ، خواهید فهمید که سپاسگزاری از اطرافیان شما چقدر آسان است. همه افرادی که در زندگی روزمره خود با آنها روبرو می شوید به نوعی بر شما تأثیر می گذارند و باید از آنها سپاسگزار باشید. از همه همکارانتان که برای شما در کار انجام می دهند ، آنچه خانواده شما در خانه انجام می دهند ، و دوستانتان برای لبخند زدن شما قدردانی کنید.

10- عشق بی قید و شرط.

کسی را دوست نداشته باشید فقط به این دلیل که او در مدرسه خوب کار می کند یا ساعت های زیادی را در محل کار خود می گذراند. از عشق به عنوان پاداش استفاده نکنید و آن را به عنوان تنبیه از بین نبرید. خانواده و دوستان خود را همانطور که روزهای خوبی را سپری می کنند دوست داشته باشید. اگر بدون قید و شرط عشق می ورزید ، در عوض آن عشق را دریافت خواهید کرد و متوجه خواهید شد که چقدر واقعا به آن نیاز دارید.