همه ما گهگاه احساس شکست می کنیم. در حالی که این یک احساس عادی است ، شما باید راهی پیدا کنید که خود و زندگی خود را از منظری متفاوت ببینید. گاهی اوقات “چیزهای کوچک” را نادیده می گیریم. این که شما میلیونر نیستید ، در عمارت زندگی نمی کنید و با ماشین فانتزی رانندگی نمی کنید ، این بدان معنا نیست که شما شکست خورده اید. در واقع ، کاملاً برعکس است.

در اینجا 20 نشانه وجود موفقیت در زندگی آورده شده است:

1- روابط شما کمتر از گذشته چشمگیر است.

درام بلوغ نیست. با افزایش سن ، باید بلوغ را توسعه دهیم. بنابراین شاید روابط شما در گذشته پر از درام بوده باشد ، اما اگر از آن فراتر رفته اید ، پس موفق هستید.

2- دیگر از درخواست کمک و پشتیبانی نمی ترسید.

درخواست کمک با ضعف برابر نیست. در واقع این یک نقطه قوت است. هیچ فردی تاکنون به تنهایی موفق نشده است. برای رسیدن به اهداف ، کار گروهی لازم است. درخواست یا کمک نشانه این است که شما به عنوان یک فرد رشد کرده اید.

3- شما استانداردهای خود را بالا برده اید.

شما دیگر رفتارهای بد را تحمل نمی کنید – از طرف دیگران ، یا حتی خودتان. شما مردم را به خاطر اعمالشان مسئول می دانید. شما دیگر با “خون آشام های انرژی” در زندگی خود وقت نمی گذرانید.

4- چیزهایی را کنار می گذارید که به شما احساس خوبی نمی دهند.

نه ، این خودشیفته نیست حتی اگر به نظر برسد. عشق به خود موفقیت است. آنقدر خود را دوست داشته باشید که به هر چیزی که شما را خوشحال نمی کند ، به هدف شما نمی رسد یا شما را به سمت پایین می کشد نه بگویید.

5- لحظاتی دارید که از کسانی که در آینه می بینید قدردانی می کنید.

در حالت ایده آل ، باید قدردان کسانی باشید که در هر لحظه در آینه می بینید. اما حتی اگر این اتفاق نیفتد ، اگر این کار را بیشتر از گذشته انجام دهید ، این موفقیت است. خودتان را دوست داشته باشید. شما عالی هستند.

6- شما آموخته اید که شکست ها و شکست ها بخشی از رشد خود هستند.

همه نمی توانند 100٪ مواقع به موفقیت برسند. این فقط واقع بینانه نیست زندگی پیروزی و از دست دادن است. بنابراین به شکست های خود به عنوان سنگ قدم برای چیزی بهتر نگاه کنید. در حقیقت ، چیزی به عنوان عقب نشینی وجود ندارد. همه اینها تنها بخشی از یک سفر شگفت انگیز است.

7- شما یک سیستم پشتیبانی دارید که شامل افرادی است که هر کاری را برای شما انجام می دهند.

اگر افرادی را که “پشت شما هستند” پیدا کرده اید و افرادی را که فقط وانمود می کنند آنها را تشخیص داده اید ، پس موفق شده اید. این یک درک دردناک است ، اما هنگامی که یاد گرفتید نشانه های خیانت را ببینید ، می توانید از آن افراد دوری کنید.

8- شما زیاد شکایت نمی کنید.

زیرا می دانید که واقعاً چیزی برای شکایت وجود ندارد. مگر اینکه شما واقعاً تجربه زندگی وحشتناکی را پشت سر گذاشته باشید و ضررهای غیرقابل تصوری داشته باشید ، بیشتر آنچه همه ما به طور روزانه تجربه می کنیم فقط یک امر دنیوی است. و افراد موفق این را می دانند. و آنها در فضای سپاسگزاری زندگی می کنند.

9- می توانید موفقیت های دیگران را جشن بگیرید.

فقط به این دلیل که دیگران موفق می شوند ، این باعث نمی شود شما شکست بخورید. برای افرادی که به قله صعود می کنند تحسین کنید. هرچه انرژی مثبت بیشتری به پیروزی های دیگران بدهید ، بیشتر خود را ایجاد خواهید کرد.

10- اشتیاقاتی دارید که دنبال می کنید.

شما راکد نیستید. شما می دانید که چیز فوق العاده ای برای کمک به جهان دارید. شما استعدادها و استعدادهای منحصر به فردی دارید. نه تنها این را می دانید ، بلکه آن را دنبال می کنید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید سیم کارت

11- چیزهایی دارید که باید منتظر آنها باشید.

اگر اتفاقات هیجان انگیزی در زندگیتان رخ نمی دهد که مشتاقانه پیش بینی می کنید ، پس آرام آرام در حال مرگ هستید. افراد موفق اهدافی را ایجاد می کنند که مشتاق دنبال کردن آنها هستند. آنها اجازه دادند این هیجان زندگی آنها را هدایت کند.

12- اهدافی دارید که محقق شده اند.

با وجود اینکه “شکست ها” بخشی از زندگی هستند ، شما به اندازه کافی به اهداف و رویاهای خود پایبند بوده اید تا آنها را به ثمر برسانید. شما طعم پیروزی را دارید. به شما سوخت می دهد

13- شما نسبت به دیگران همدلی دارید.

شخص بدون همدلی در درون مرده است. همدلی مساوی است با گسترش عشق و انرژی مثبت به جهان. افراد موفق این را می دانند. آنها دیگران را مانند یک خانواده دوست دارند.

14- شما عمیقا دوست دارید و خود را برای دوست داشتن دیگران باز می کنید.

عشق برای مردم خطرناک است و گاهی برای مردم ترسناک است. این تنها چیزی است که همه ما برای آن تلاش می کنیم ، اما همچنین با چیزی که بیشتر از همه از آن می ترسیم – طرد شدن – ارتباط دارد. اگر آنقدر قلب خود را برای دوست داشتن و دوست داشتن باز کنید ، پس موفق هستید.

15- شما از قربانی شدن خودداری می کنید.

می دانید که زندگی همیشه برای شما اتفاق نمی افتد. بسیاری اوقات ، شما خالق تجربیات زندگی خود هستید. افراد موفق این را می دانند و حاضر نیستند تحت تجربیات زندگی قرار گیرند. قیام کنید و به هر حال فتح کنید.

16- شما برای دیگران اهمیت نمی دهید.

می دانید که نمی توانید همه را راضی کنید. می دانید که استانداردهای بااینکه جامعه درباره مردم قضاوت می کند ، بارها غیر واقعی است. بنابراین شما فقط باید به خودتان وفادار باشید و فردی را که هستید دوست داشته باشید.

17- شما همیشه به طرف روشن نگاه می کنید.

زندگی می تواند مملو از ناامیدی باشد – اگر تصمیم بگیرید آنها را به این شکل ببینید. در غیر این صورت ، آنها فرصت یادگیری دارند. هیچ تجربه منفی تا زمانی که از آن درس بگیرید ، هدر نمی رود.

18- شما آنچه را که نمی توانید تغییر دهید می پذیرید.

بیایید با خود روبرو شویم – بسیاری از چیزها را نمی توانید در زندگی تغییر دهید. تنها چیزی که می توانید تغییر دهید این است که چگونه آنچه را که اتفاق می افتد مشاهده کنید. اگر بتوانید دیدگاه منفی خود را نسبت به موقعیتها به دیدگاه مثبت تغییر دهید ، در این صورت موفق هستید.

19 شما می توانید آنچه را که می توانید تغییر دهید.

و اجازه دهید دوباره با آن روبرو شویم – چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در زندگی تغییر دهید. افراد موفق دور هم نمی نشینند و نکات منفی قابل تغییر را می پذیرند. آنها بیرون می آیند و کاری در این مورد انجام می دهند !!

20. شما خوشحال هستید.

برای من ، این آخرین تعریف موفقیت است. مهم نیست که موجودی حساب بانکی شما چقدر است ، خانه شما چقدر بزرگ است یا چند تعطیلات فانتزی می گیرید. اگر خوشحال هستید ، پس در زندگی موفق هستید.

حتی اگر خود را در بسیاری از این 20 مورد نمی بینید ، نگران نباشید. مشکلی نیست. خوشحال باشید که خودتان را در چند مورد می بینید. با گذشت زمان ، بقیه می آیند. فقط باید به جلو و بالا حرکت کنید.