pic-suprised-girl

حیوانات از روی غریزه زندگی می کنن و دست به کارایی میزنن که شاید از نظر ما اشتباه باشه اما در نگاه یه حیوان کاری درست هم جهت با زندگیه. بعضی مواقع این زندگی از روی غریزه باعث به وجود اومدن حوادثی می شه که باورکردنی نیستن. امروز نگاهی میندازیم به ۴ حادثه باورنکردنی که یه حیوان کوچیک باعث و بانی اون بوده.

آتیش سوزی ۲۵۰ هزار دلاری

در منطقه لینکلن شایر یه گنجشک که عاشق جمع کردن ته سیگارها بود آتیش سوزی بزرگی درست کرد که ۲۵۰ هزار دلار هزینه در برداشت. این آتیش سوزی در مغازه الکتریکی مردی به نام شرایف اتفاق افتاد که خودش علاقه ای به سیگار نداره اما به نظر گنجشکی که در شیروانی مغازه اون زندگی می کرده علاقه خاصی به مواد مخدر داشت. شرکت بیمه در شیروانی این مغازه ۳۵ ته سیگار پیدا کرد و آتیش نشانی هم منبع این آتیش سوزی رو همین ته سیگارا می دونه. به نظر آخرین ته سیگاری که گنجشک به مغازه آورده بود کمی روشن بوده و همین باعث آتیش سوزی شده.

موش انتقام جو

تو یه اتفاقی که نام اون رو انتقام موشی گذاشته ان یه موش کوچیک باعث به وجود اومدن آتیش سوزی بزرگی شد که بیشتر از ۱۰۰گربه طی اون کشته شدن. این آتیش سوزی که تو یه محل سرپرستی حیوانات در اوشاوای کانادا اتفاق افتاد ۱۰۰ گربه، ۳ سگ و چند موش رو به کشتن داد. آتیش نشانی اعلام کرد که جویده شدن سیمای برق بوسیله موشا و اتصالی کردن اونا باعث به وجود اومدن این آتیش سوزی شده.

این نوشته را هم از دست ندهید :   رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها

خوک شکمو

“جینگر” نام خوکیه که خرج بزرگی رو روی دست صاحبش گذاشت. این خوک یه انگشتر ۱۵۰۰ پوندی که از الماس درست شده بود رو بلعید و دیگه دفع نکرد. آقای “کالگل” که صاحب این خوکه میگه یه چند وقت پیش خانمی واسه خرید وسایل به خونه ما اومد و چند دقیقه ای در کنار خوکا بود به نظر در همون زمان انگشتر از دستش افتاده و خوک هم بدون اینکه بدونه اون رو بلعیده س.

اورانگوتان فراری

“کارتا” اورانگوتان فراریه که تونست با تغییر دادن راه میدون الکتریکی که به فنسای محافظ می رسید از باغ وحش فرار کنه. اون با به کار گیری یه لوله آهنی برق بخشی از فنسا رو قطع کرد و بعد با عبور از فنس به دنیای آزاد ملحق شد البته این آزادی تنها نیم ساعت به طول رسید ولی باعث شد تا مواظبت از قفس اون بیشتر شه تا نکنه دوباره قصد فرار کنه.

باشگاه خبرنگاران