تموم اصول با این هدف پیش میره که اندازه ترافیک و بازدید سایت زیاد شه. در این صورت این سایت در رتبه بندی گوگل، در رتبه مناسبی قرار می گیره. البته قبلا هم گفته شده که وجود هر کاربری واسه سایت مناسب نیس بلکه تنها کاربر ثابت، می تونه به طور موفقیت آمیزی، رتبه سایت شما رو بالا ببره در حالی که  تاثیر اون ماندگاره. اما نکته باحال که لازمه بدونین، طبق اصول ، بازدیدهای سایت به دو نوع تقسیم می شن:

بازدید سایت

۱-     بازدیدهای واقعی (ارگانیک)

این نوع بازدید مربوط به وقتی می شه که در نتیجه جست و جوی کاربر از گوگل بدست میاد.

۲-    بازدیدهای خریداری شده

در این حالت، شما به گوگل هزینه ای پرداخت می کنین تا لینک سایت شما رو تو یه تیکه از صفحه خود تبلیغ کنه و با این کار شما تبلیغات انجام دادین در نتیجه آشکارا بازدید رو خریدین.

خرید بازدید سایت بین وبسمترها اهمیت زیادی پیدا کرده بود چون سریع تر می تونستن رتبه خود رو در گوگل بالا ببرن ولی این کار معایبی داره که پیشنهاد می شه خرید بازدید انجام نشه:

۱-     ممکنه بازدیدها واقعی نباشه.

بعضی وقتا وبمسترها، بسته های بازدید خریداری می کنن و تا چند روز میبینن که خیلی سریع رتبه انا زیاد شده ولی پس از اون افت و برگشت دوباره به خونه اول رو مشاهده می کنن. این نشون میده که کاربها واقعی نبوده ان چون اگه این جور بود بازم در روزای آینده، از سایت شما بازدید می کردن.

۲-   بازدیدا واقعیه ولی رابطه با سایت شما نداره.

اگه فرض کنیم که بازدیدها هم واقعی باشه، ولی اگه کاربر به موضوع سایت شما علاقه ای نداشته باشه، بازم تاثیر نداره چون این بازدیدها هدف دار نیستن. در این صورت این کاربرها، خیلی سریع سایت شما رو ترک می کنن. در نتیجه شما بالا میره و این مسئله واسه گوگل بدون معنا هستش که کیفیت سایت شما پایینه در نتیجه تاثیر منفی بر رتبه بندی سایت شما می ذاره.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ ترفند برای اینکه جذاب به نظر برسید!

۳- افزایش بازدید، سودی واسه شما نداره.

این مسئله درباره سایتایی که فروش محصول دارن خیلی مهمه. وقتی که شما تمایل دارین بازدید سایت خود رو بالا ببرین واسه اینه که فروش محصول شما زیاد شه. پس اگه کاربرها غیر واقعی باشن، نه فقط سودی واسه شما ندارن بلکه هزینه شما واسه خرید بازدید هم هدر رفته.

حتما بخونین :

  • دلایل نبود مطالعه محتوای سایت
  • بررسی فاکتورهای سئو سایت
  • ۴ نکته بازاریابی شبکه های اجتماعی با الهام از سیاستمداران آمریکایی
  • روش تحقیق کلمه کلیدیا در سئو معنایی ؛ هنری که باید بیاموزید
  • ارتش گوگل با تموم قوا در اختیار سئو معنایی

بررسی مشکلات خرید بازدید یا ترافیک واسه سایت

مشکلات

  •  

    بررسی مشکلات خرید بازدید یا ترافیک واسه سایت

۵

 

خلاصه

بررسی مشکلات خرید بازدید یا ترافیک واسه سایت !! تموم اصول سئو سایت با این هدف پیش میره که اندازه ترافیک و بازدید سایت زیاد شه