داشتن روحیه ای محکم و اراده ای استوار واسه رسیدن به موفقیت، فرصتای بیشتری پیش روی هر فردی قرار میده. همین دو عامل شما رو در برابر شرکتایی قرار میده که دوست دارین به اونا فروش داشته باشین، یا اینکه شما رو تشویق می کنن روی اینترنت با کسائی رابطه بگیرین که از دید مرتبه شغلی نسبت به شما در سطح بالاتری قرار دارن.

تا جایی که به پیشرفت کار و کاسبی رابطه پیدا می کنه، متمرکز شدن روی اون چیزی که بیشتر از هر چیز دیگه از اون حال می کنین اهمیت زیادی داره. اما بعضی وقتا زندگی سد راه می شه و به خاطر موارد زیر مشکلاتی به وجود میاد:

  • نبود بهره مندی از تجربه کافی
  • احساس زور به ادامه راه
  • احساس کمترین لذت از بهترین جریان درآمدی
  • نبود قطعیت دور و بر چگونگی تغییر یا محل مناسب اون
  • نبود اعتماد به نفس در پیش بردن ایده ها و دیدگاه های شخصی

تموم مواردی که در بالا به اونا گفته شد معمولاً در تار و پود همدیگه تنیده شدن. از طرف دیگه همه چیز واسه تازه کارا سخت تره. تازه کارا بیشترین درسا رو باید یاد بگیرن، بیشترین مشاهدات رو باید داشته باشن، بیشترین یافته ها رو به کار بگیرن و بیشترین اصلاح رو روی اونا بکنن. احساس بیشتر آدمایی که تازه در راه موفقیت قدم می ذارن اینه که دارن از صفر شروع می کنن و به خاطر این نسبت به موفقیت خود دچار دودلی می شن.

داشتن چشم اندازی درازمدت همیشه و در همه حال، به حفظ انگیزه و تشویق شما به تلاش بیشتر کمک می کنه. توجه کردن به نقاط عطف کوچیک، تجربه لذت بخش بالا رفتن از این چاله ذهنی رو در آدم تقویت می کنه. همین که نور خورشید رو بر صورت خود احساس کردین، باید چشم انداز بزرگ تری واسه موفقیتای خود در نظر بگیرین. این کار رو به یه عادت نیم هرساله بدل کنین. بزرگ تر کردن کم کم چشم انداز به پیشرفت شما سریعتر می کنه. رسیدن به موفقیت معمولاً بیشتر از اون چیزی که بنظر میاد زمان میبره، اما با تلاش خستگی ناپذیر در جهت چشم اندازی بزرگ تر، در آخر به اون می رسین.

وقتی موفقیت به پشت در خونه شما رسید، و احساس کردین در جایگاه با ثباتی قرار گرفتین، زمان اون شده که قدمای بعدی خود رو تجسم کنین. اینکه از کجا اومدید و به کجا می خواین برید رو همیشه مورد بررسی قرار بدین و از خودتون سوال کنین. به این فکر کنین که اگه مشکل مالی نداشته باشین یا مانعی سر راهتون نباشه، در آخرً می خواین کی باشین؟

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید گریس HP 500

خود رو در نکات مثبت و منفی شخصیتی که دوست دارین باشین غرق کنین و تموم زوایای اونو سبک سنگین کنین. مشخص کنین عوامل بازدارنده ای که در این راه پیش روی شما قرار می گیرن بیشتر از اندازه بزرگ ان یا اینکه میتونین این مشکلات رو هم مثل قبلیا بگذرونین. بعد واسه رسیدن به چیزایی که به رسیدن شما به اون نقطه کمک می کنن طرح تازه ای بریزین.

اشتیاق عنصری حیاتی واسه پیشرفت به سمت هدف دلخواهه. با گفتن بزرگ ترین نگران هاتون با دوستان و همقطاران نزدیک خود شروع کنین. خود رو واسه شنیدن منفی ترین نظرات آماده کنین. با این وجود نظرات منفی اونا رو هم تو ذهن خود داشته باشین تا مطمئن شید چیزی رو از قلم نیانداخته اید. بعد بهترین پیشنهاد ای که می شنوین رو بگیرین و اونو در طرح خود به کار ببندین.

با در نظر گرفتن با احتیاط افکار منفی به همراه بهترین پیشنهاد، میتونین واسه رسیدن به چشم انداز جدید خود هدفی متعادل در پیش بگیرین و اینطوری واسه قشر بزرگ تری از افراد جذابیت پیدا می کنین.

مزیت انجام همه این کارا اینه که با خارج شدن از محدوده آسایش خود، توان موفقیت خود رو چند برابر کردین. از طرف دیگه هم به خاطر داشتن یه برند شخصی قوی از طرف بقیه مورد تشویق واقع میشین.

با رسیدن به موفقیت، از راه اَشکال جور واجور ارتباطی به دنبال راه هایی واسه به اشتراک گذاشتن بهترین درسایی باشین که در این راه فرا گرفتین. این کار شما رو در بخش فعالیت تون در موقعیت یه رهبر قرار میده. یادتون باشه خارج شدن از محدوده آسایش در آخر شما رو به آرامش می رسونه.