مسابقه دنیای کوچک نیکون برای اولین بار در سال 1975 برای شناسایی و ارزیابی تلاش های میکروسکوپی نوری عکاسان راه اندازی شد. از آن زمان، دنیای کوچک به یک ویترین پیشرو برای عکاسان میکروگراف در بسیاری از رشته ها تبدیل شده است.

لنزهای قابل تعویض نیکون امروزی دارای دو نوع سرنیزه هستند: نیکون سرنیزه F و Z-Bayonet. لنز F را می توان به لنز دوربین SLR نیکون وصل کرد زیرا سال ها از آن استفاده می شود. با این حال، نحوه ارتباط لنز دوربین در حال تکامل است. لنزهای AF-S با دوربین های DSLR موجود کار می کنند، در حالی که لنزهای AF-P جدیدتر با دوربین های DSLR قدیمی سازگار نیستند.

لنزهای DCS مورد استفاده در دوربین‌های DSLR APS-C سبک‌تر هستند زیرا مدار تصویر کوچک‌تری نسبت به لنزهای FX برای دوربین‌های DSLR فول فریم دارند. با این حال، هر دو مدل با دوربین‌های DSLR سازگار هستند، بنابراین حتی اگر از لنز DX در دوربین FX فول فریم استفاده کنید، دوربین به‌طور خودکار تصویر را برش می‌دهد. لنزهای سری S فقط با دوربین های بدون آینه سری Z سازگار هستند، اما لنزهای FX را می توان با استفاده از آداپتور روی دوربین های سری Z نیز نصب کرد.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم مقاله خود را در مورد تصویربرداری با وضوح فوق العاده تک مولکولی به روز کرده ایم. اکنون مقاله آماده‌سازی نمونه را به تفصیل مورد بحث قرار می‌دهد، tobix.ir از جمله فهرستی جامع از پروب‌های فلورسنت شناخته‌شده و سیستم‌های بافر برای میکروسکوپ محلی‌سازی مولکولی.

نیکون یکی از برندهایی است که دوستداران عکس در سراسر جهان محصولاتش را با هیجان خریداری می کنند. نیکون یکی از قدیمی ترین برندهای لنز و دوربین در جهان است.

شهرت این شرکت به دلیل طراحی عالی و کیفیت ساخت پایین آن مانند دوربین ها و لنزها است.

کمتر شرکتی در دنیا دوربین های قدرتمندتری نسبت به دوربین های R&D نیکون دارند. نیکون در بسیاری از زمینه ها از جمله موتورهای اولتراسونیک، اندازه گیری سه بعدی، پردازنده های با عملکرد بالا، موتورهای فوکوس خودکار، منظره یاب و کنترل شاتر الکترونیکی پیشرو است. به عنوان مثال، دوربین نیکون D850، یکی از شگفت انگیزترین دوربین های جهان، از بسیاری جهات برتر است.

نیکون در درجه اول دوربین های ناسا و شاتل های فضایی را آزمایش می کند و از سال 2005 روی دوربین های فول فریم کار می کند. Nikon D3 اولین دوربین فول فریم این شرکت است.  aliarm.ir سری Nikon DX ساخت تایلند و سری FX ساخت ژاپن می باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :    آموزش رایگان طراحی گرافیکی در سایت ایزی دیزاین

با این حال، نیکون در سال 1917 به عنوان یک برند ژاپنی از طریق ادغام سه شرکت در زمینه محصولات نوری تأسیس شد. البته آنها ابتدا با نام نیکور وارد بازار شدند و بعداً نام خود را به نیکون تغییر دادند. لنزهای نیکون موجود در بازار با نام نیکور بازمانده دوران تاریخی این شرکت بین المللی است.

 

Nikon Instruments بخشی از بخش تجاری Nikon Healthcare است که یک فناوری نوری و تصویربرداری مبتنی بر میکروسکوپ برای علوم زیستی است.

نیکون یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که محصولات تصویربرداری مانند دوربین عکاسی نیکون دوربین، لنز، دوربین دوچشمی، میکروسکوپ و لوازم جانبی مشابه تولید می کند. این شرکت در سال 1917 به نیپون و در سال 1988 به نیکون تغییر نام داد.

نیکون در سال های اولیه ساخت دوربین را آغاز کرد. به تدریج با پیشرفت تکنولوژی، بخش دوربین این شرکت به یکی از بهترین و قوی ترین بخش ها تبدیل شد و نیکون اکنون بیشتر با دوربین هایش شناخته می شود. نیکون برخلاف دیگر شرکت های تولید کننده دوربین، علاقه ای به ورود به بازار دوربین ندارد.

 

دوربین های Coolpix سبک و جمع و جور هستند. از یک سنسور کوچک 1/2.3 اینچی استفاده شده است. مدل های ابتدایی دارای صفحه نمایش LCD برای عکس گرفتن هستند. حتی اگر لنزها قابل تعویض نباشند، همه مدل ها دارای یک لنز زوم اپتیکال مفید هستند. محدوده زوم از پنج برابر مدل های پایین تر تا 35 برابر مدل های میان رده است. مدل های پیشرو دارای لنزهای زوم قدرتمندتر و منظره یاب الکترونیکی هستند.

بازار دوربین تحت سلطه برخی از شرکت های پیشرو است، در حالی که سایر شرکت ها سهم بازار کمی دارند. نیکون نیز یکی از شرکت های پیشرو است. نیکون به راحتی در بین سه شرکت برتر دنیا از نظر کیفیت و فروش قرار می گیرد. در حالی که سونی و کانن در رتبه اول قرار دارند، نیکون در رتبه سوم قرار دارد و از طرف برندگان بالاتر یا پایین تر احساس خطر نمی کند. طبق تاریخچه خود، این شرکت یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان دوربین در جهان است.

مکانیزم برای تفسیر تغییرات