یکی از وسایل لازم واسه هر مسافرتی یه دوربینه دوربینی که بتونه با بهترین کیفیت بهترین لحظهامون رو ثبت کنه در این مقاله به معرفی ۵ دوربین دیجیتال برتر و مناسب واسه مسافرت می پردازیم.

 

۱ – Canon PowerShot SX260 HS

 Canon-PowerShot-SX260-HS

یه دوربین انعطاف پذیر با توانایی زوم اپتیکال ۲۰x  و زوم دیجیتال ۴x  با ظاهر قشنگتر و در اندازه مناسب که می تونه با کیفیت ۱۲.۱ مگاپیکسل و با سنسور CMOS بهترین لحظهاتون رو ثبت کنه ، از دیگر ویژگیای این دوربین میشه به اثبات کننده تصویر ، صفحه نمایش ۳.۰ اینچی ، توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p HD  ، پورت HDMI  و باطری قوی لیتیومی اشاره کرد.

 

۲ – Samsung WB150F

 Samsung-WB150F

یه دوربین حرفه ای که با رایط کاربری مشابه به گوشیای هوشمند طراحی شده ، کیفیت دوربین ۱۴.۲ مگاپیکسل با سنسور CCD  ، لنز با قدرت ۱۸X زوم اپتیکال بعضی از ویژگیای سخت افزاری این دوربینه یکی از قابلیتای باحال WB150F پشتیبانی از Wi-Fi  است ، شما می تونین با به کار گیری این دوربین عکسای خود رو به صورت مستقیم از روی دوربین در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل انتشار بدید و یا فیلمای خود رو در سایت یوتیوب به اشتراک بذارین . از دیگر ویژگیای این دوربین میشه به صفحه نمایش ال سی دی ۳.۰ اینچی ، فلش قوی ، ردیاب چهره ، اثبات کننده تصویر، عکسبرداری پانوراما ، پورت USB2 و … اشاره کرد.

۳  – Panasonic DMC-TZ25

 

DMC-TZ25 جدیدترین دوربین مسافرتی این شرکته این دوربین از لنز قوی با کیفیت ۱۲.۱ مگاپیکسل با سنسور MOS  و توانایی زوم اپتیکال ۱۶X  برخورداره ، اثبات کننده تصویر ، توانایی فیلمبرداری HD  ، صفحه نمایش ال سی دی ۳.۰  اینچی ، ۷۰ مگابایت حافظه داخلی ، اسلات کارت حافظه واسه افزایش حافظه ، توانایی اتصال به Wi-Fi ، پورت HDMI  و USB 2  فقط بخشی از قابلیتای این دوربین قدرتمنده .

این نوشته را هم از دست ندهید :   سایت مقالات فارسی - بررسی موانع و راهبردهای اجرای مدیریت مبتنی بر هدف جهت بهبود عملکرد کارکنان ...

۴ – Sony Cyber-Shot HX20V

 Sony Cyber-Shot HX20V

سایبر شات سونی HX20V یه دوربین فوق العاده سریع با قدرت باورنکردنی در عکسبرداری و فیلمبرداریه . دوربین با کیفیت ۱۸.۲ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۲۰X  با توانایی فیلمبرداری ۱۰۸۰P HD ،  قطب نما و GPS و توانایی عکسبرداری سه بعدی و حالت پانوراما ، پورتای  mico HDMI  و mico USB  بخشایی از امکانات این دوربینه.

۵ – Nikon Coolpix S9300

Nikon Coolpix S9300

نیکون تازگیا دوربینای خوبی رو روونه بازار کرده که Coolpix S9300 رو میشه یکی از بهترینای این شرکت واسه مسافرت دونست این دوربین با توانایی عکسبرداری با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۱۸x و هم اینکه توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p HD  می تونه یه همراه ایده آل واسه سفرهای شما باشه ، صفحه نمایش ال سی دی ۳.۰ اینچی ، حافظه داخله ۲۶ مگابایتی با توانایی به کار گیری کارت حافظه و هم اینکه پورت USB2  از ویژگیای این دوربینه.

واسه انتخاب یه دوربین دیجیتال خوب می تونین از مقاله   هم استفاده کنین

آلامتو ترجمه و تنظیم : اختصاصی آلامتو