با این 3 کلید طلایی حتما پولدار میشین ...

در این مقاله تلاش داریم چهار کلید موفقیت رو به شما معرفی کنیم البته یه جور از موفقیت که در آینده شغلی شما و کسب در اومد بیشتر کمک کننده باشه. مطمئنیم شما هم می تونین موفقیت خود رو با اونا تضمین کنین …

کلید اول

تخصص یعنی توانایی شما در بکار بستن استعدادتون آنهم در قسمتی حیاتی که واسه شما یا مشتری هاتون ارزشمنده. انتخاب این قسمت که در چه زمینه ای تخصص داشته باشین در موفقیت دراز مدت شما بسیار تعیین کننده س. شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارین؟

جنبه های مثبت خود رو تقویت کرده ، موارد ضعیف رو در اولین فرصت ممکن ، شناسائی و اصلاح کنین.

کلید دوم

تفاوت یعنی اینکه چیجوری تو یک یا چند زمینه که تخصص دارین یا کارایی شما بهتره برتری خود رو نشون بدید.

توانایی شما در جدا کردن خود براساس کیفیت کار بالا بسیار مهم و کانون فعالیت شغلی شماس.

شما به عنوان یه فرد باید دست کم تو یه زمینه کاری برتر باشین. اگه از کارفرما یا کارمندان شما درباره شما سوال کنن:

«برتری اون در چه زمبنه ایه؟» اونا چه جوابی در مورد شما میدن؟ در کدوم قسمت کار ،شما برجسته هستین؟

چه کاری رو بهتر از هر کسی انجام می دید؟ چه کاری رو اگه شما انجام بدین سود زیادی نصیب سازمان شما می شه.

اگه تا الان در حرفه خود یه زمینه رو مشخص نکردین تا در اون بهترین باشین، باید زودتر دست به کار شین.

نقشه شما واسه تبدیل شدن به فردی برجسته ،در حرفه خود چیه؟ و چیجوری اندازه برتری خود رو چه از نظر علم و چه از نظر مهارت تو یه زمینه کاری اندازه می گیرین؟ این اندازه گیری، استاندارد شما رو واسه کارایی نشون میده.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ دلیل خوب برای خرید سمند LX

بهترین بودن تو یه زمینه مهم از شغل و حرفه شما بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کنه.

بیشتر شما می تونین هدف شغلی خود رو با در نظر گرفتن نیاز مشتریان مهم واسه ساختن آینده تغییر بدید.

کلید سوم

تقسیم بندی عبارتست از توانایی شما در مشخص کردن افراد و سازمانهایی که سود بیشتری واسه شما دارن. چگونگی کار بدین صورته که شما به طور روشن مهمترین مشتریان خود رو مشخص می کنین. و واسه جلب رضایت این گروه خاص از مشتریان اراده کردن می کنین. بیشتر شما می تونین هدف شغلی خود رو با در نظر گرفتن نیاز مشتریان مهم واسه ساختن آینده تغییر بدید. مشتری هایی اصلی خود رو درست بشناسین و به اونا نزدیکتر شید. تا با نیاز اونا آشنا شید.

کلید آخر

تمرکز عبارتست از توانایی شما در تمرکز ذهنی روی خدماتیه که واسه اون شخص یا سازمان اهمیت داره. این چهار روش هدف دار نقطه کانونی حیاتی واسه رسیدن به دست آوردهای فوق العاده در سازمان و حرفه شماس.

توجه: از خود سوال کنین:« کدوم مهارته که اگه اون رو در خود تقویت کنین بیشترین اثر مثبت رو در حرفه شما به جا میذاره؟ پاسخی که به این سؤال می دید رو به عنوان یه هدف بنویسین و واسه اون یه ضرب العجل مشخص کنین. واسه خود طرح و نقشه داشته باشین و واسه رسیدن به هدف پر تلاش باشین تا بر اون نائل شید. این کلید واقعی رسیدن به موفقیت شغلیه.

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

چیجوری ترس از نا امید کردن بقیه رو از بین ببریم؟

بازنشر تبیان پولدار شدن