key-to-success

ایجاد یه کسب وکار در هزاره ی جدید بسیار دلهره آور و پیچیده س، با اینکه ایجاد کسب وکار به مراتب پیشرفته تر شده اما الان کسب وکارها قادر به لذت بردن از امتیازات تکنولوژی های جدید هستن. در ادامه سه ویژگی مطرح شده که کسب و کارای کوچکه و هر کارآفرین موفقی باید این ویژگی ها رو داشته باشه.

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ کارشناسان به این نتیجه رسیده ان که واسه کارآفرین شدن به معدل بسیار بالا و تحصیلات عالی نیاز نیس، مدیر عامل دانشگاه Maryland’s Dingman Center for Entrepreneurship می گوید خیلی از اوقات دانشجویان c ما به کارآفرینان بسیار موفق تبدیل شده ان.

با این حال بیشتر کارآفرینان از نبوغ بالایی بهره مند هستن، بعضی صفات باید در وجود یه کارآفرین موجود باشه که در ادامه سه صفت کلیدی واسه شما مطرح شده، با تقویت این صفات در خودتون تلاش کنین به یه کارآفرین موفق تبدیل شید.

۱. وفق پذیری

هرکاری که شما شروع می کنین به موفقیت پایانی ختم نمیشه، همونطور که بعضی وقتا چیزایی که توقع دارین خوب کار کنن، خوب پیش نمی روند. یعنی بعضی وقتا مشکلاتی پیش میاد که شما اصلا انتظارش رو ندارین یه کارآفرین موفق در اینجور شرایطی باید بتونه خود رو با شرایط به وجود اومده وفق دهد. افراد دیگری که در صنعت شما هستن و افراد موفقی هم به حساب می آیند رو ببینین و کشف کنین که چه کارایی واسه اون ها موفقیت آمیز  بوده؟ شما هم اون ها رو انجام بدین. شما باید قادر به وفق خود با هر شرایطی باشین.

حتی اگه شما یکی از افراد خوش شانسی باشین که ایده های اولیه ی شما خوب و بدون هیچ عیب و نقصی کار کنن، بنابر این جهان دور و بر شما تغییر می کنه و شما نیازمند سازگاری با محیط هستین.

در هر حال موافق شدن با شرایط حیاتیه. اگه شما در حال آماده شدن واسه کارآفرینی هستین، باید بدونین تنها چیزی که همیشه ثابت هستش تغییره. باید تلاش کنین تغییرات رو ببلعید و این رو سازگاری رو دائم حفظ کنین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   قصه گویی و تاثیرات ان بر کودکان و نوجوانان

۲. موندگاری

از روی زور و اینکه دیگه چاره ای نیس شما با اتفاقات ناخوشایندی در راه کاری روبرو میشین، شما مشتریان بزرگی رو از دست میدید، شاید کارکنان خوب تون شما رو ترک کردن، حتی ممکنه بعضی از کارکنان شما تبدیل به رقبای قوی واسه شما شن و حتی شاید شرایط پیچیده تری واسه شما به وجود اومد. واسه موفقیت شما باید در شرایط سخت باقی بمونین. هیچی جای همت رو نمی گیره و شما بدون اون موفق نمی شید.

علاوه بر تمایل به ادامه شما باید از توانایی مالی بهره مند باشین، شما به یه ذخیره پول نقد نیاز دارین. باید دو برابر پولی که توقع دارین واسه شروع کسب وکار نیاز داشته باشین رو جفت و جور کنین. اگه این مقدار پول رو ندارین، راه اندازی شرکت تون رو به تاخیر بندازید. محافظه کاری کردن در مرحله ی برنامه ریزی بیشتر در آخر راه نجات بخشه.

۳. اخلاق کاری

سومین مهارت لازم توانایی و تمایل به همکاری بسیار سخته. اجرای یه کسب وکار کوچیک مشکله، شما باید روزانه حدود هشت ساعت کار به درد بخور انجام بدین. موفقیت یه کارآفرین نیاز به کار خیلی سخت داره.

یه کسب وکار کوچیک با رقابت های بسیاری روبرو شدن، اما اگه شما موافق باشین، تمایل و توانایی بیشتری واسه ادامه داشته باشین و مایل به کار سخت باشین؛ شما تا حد زیادی شانس رای موفقیت دارین. سازگاری، پایداری و کار سخت کلید موفقیت در کسب و کارای کوچکه.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی