اکتبر 25, 2020

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

اهمیت و تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر  کسب و کارا

کسب و کارای امروزی ناچار به به کار گیری وسیله ها و فوت وفن های دیجیتال مارکتینگ در کسب وکار خود هستن. چون که در فضای رقابتی شدید ایجاد شده در کسب وکارها، کسب وکاری موفق هستش که واسه معرفی کالا و خدمات خود از وسایل نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کنه و از اهمیت دیجیتال مارکتینگ باخبر باشه.

در پروسه بازاریابی با به کار گیری وسیله ها و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ جدا از تاثیر بهتر و بالاتر ، شما میتونین تا به پیشرفت و رشد کسب وکار خود هم بپردازید.

واسه حضور در این بخش و به کار گیری این وسیله ها شما اول باید با طراحی و ساخت سایتی به معرفی کالا و خدمات خود از این روش بپردازید. بعد از طراحی سایت می تونید با به کار گیری ابزارهایی مانند سئو و یا سیستم تبلیغات گوگل(گوگل ادوردز) به شکل هدف دار به ایجاد ترافیک و بازدیدکننده به سایت خود بپردازید. اهمیت دیجتیال مارکتینگ اینجا هستش که خود رو نشون می دهد یعنی شما باید چگونگی استفاده و به صرفه بودن هر ابزاری رو با به کار گیری اون سبک سنگین کنین.

در مرحله بعد و بعد از ورود کاربران به سایتتون با به کار گیری ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ می تونید به ایجاد فروش و تبدیل بازدیدکنندگان سایتتون به خریدار بپردازید.

تموم این مراحل در درجه اول با هزینه های بسیار پایین تری نسبت به مدلهای بازاریابی سنتی انجام میشه و خود این موضوع بر اهمیت دیجیتال مارکتینگ اضافه می کنه، به این صورت که واسه جذب مخاطبان و بازار هدف کسب وکارتون با به کار گیری مدل های بازاریابی سنتی هزینه های بسیار بالاتری رو باید بپردازید.

در درجه دوم در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی کالا و خدمات تون رو به اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده و هدف دار دارین. این در حالیه که شما در بازاریابی سنتی امکان معرفی کالا و خدماتتون رو به صورت گسترده و گسترده نداشته و در آخر به شکل تبلیغات در رسانه هایی مانند تلویزیون و نشریات به معرفی کسب وکار خود و اونم به شکل غیرهدفمند می تونستید بپردازید.

و در درجه سوم این نوع تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسونی و راحتی قابل اندازه گیری، امتحان و بهبود هستن در حالیکه این حالت در فضای تبلیغات سنتی وجود نداره.

مطلب دیگر :  برگزاری سمینار اصول دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه علم و صنعت ایران

و در درجه چهارم امکان انجام فعالیت ها و پروسه ها به شکل خودکار و خودکار در بستر دیجیتال مارکتینگ هست.

یعنی بعد از ایجاد ترافیک و بازدید کننده واسه سایت تون، کاربران بعد از ورود به سایتتون می تونن به انتخاب و مقایسه ی کالا و خدمات مورد نظرشون کرده و در مرحله بعد با پرداخت آنلاین وجه شون خرید خود رو با موفقیت بکنن و بعد از خرید رسید کالای مورد توجه به واحد مربوطه انتقال یافته و اون واحد مبادرت به تحویل کالا و خدمات مشتریان کنه.

حتی اگه زمینه فعالیت شما مباحث آموزشی و فروش و عرضه فایلهای دانلودی باشن دیگه بحث تحویل کالا و خدمات هم مطرح نیس و خواهندگان می تونن بعد از پراخت وجه شون فایل خود رو فورا دانلود کرده و ازش استفاده کنن.

شما حتی می تونین با به کار گیری مدلهای ایمیل مارکتینگ بعد از ورود کاربران به سایتتون ایمیلها و اطلاعات تماس اونا رو جمع آوری کرده و با ارسال کوپنهای تخفیف و پیشنهادای خاص به اونا، اونا رو تشویق به خرید از سایتتون کنین.

پس با به کار گیری مدلها و وسایل دیجیتال مارکتینگ هم امکان رشد و پیشرفت کسب وکار خود رو جفت و جور کرده اید و هم با سرویس دهی و سرویسهای بهتر و افزایش رضایت مشتری هاتون خود رو از رقبا کار و کاسبی خود جدا کرده اید.

حال در این جا یه سوال مطرح می شه که به خاطر اجرای دیجیتال مارکتینگ واسه کسب و کارا نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی هست؟ جواب به این سوال مثبته با در نظر گرفتن پیشرفت هر روزه وسیله ها در دنیای دیجیتال به روز بودن و به کار گیری آموزشای حرفه ای واسه به دست آوردن مهارت در مورد دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و مهمه.

در همین زمینه آکادمی دیجیتال مارکتینگ دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال رو به شکل یه برنامه آموزشی سه ماهه و ۱۲۰ ساعته طراحی و ارائه کرده. در این برنامه آموزشی اصول دیجیتال مارکتینگ، کارگاه های تخصصی و تدوین کمپین و روش هدف دار دیجیتال مارکتینگ به صورت عملیاتی آموزش داده می شه.

در آخر این دوره انتظار میره علم پژوهان محترم مهارت اراده کردن ، اجرا و امتحان کمپینای دیجیتال مارکتینگ رو بدست بیارن.

شما می تونین واسه دریافت اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی آکادمی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنین.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *