من در سال 2005 به فیس بوک ملحق شدم. نمی توانم ایمیل اولیه ثبت نام را کشف کنم ، اما این را می دانم زیرا این آخرین باری بود که به ایمیل دانشگاه خود دسترسی داشتم ، که لازم بود عضو سایت شبکه های اجتماعی در زمان. در ابتدا ، به نظر می رسید که فقط یک سایت از نوع MySpace است ، اگرچه با رابط کاربری بسیار تمیزتر و توانایی ارتباط با همکلاسی ها. اگر فیلم “شبکه اجتماعی” را تماشا کرده اید یا با فرهنگ فعلی هماهنگ هستید ، احتمالاً داستان داستان فیس بوک و نحوه رشد آن را می دانید ، بنابراین من از جزئیات آن خسته نمی شوم. این روزها ، اگر در تجارت هستید ، نامی برای خود ایجاد کرده اید یا می خواهید نامی برای خود ایجاد کنید ، باید در فیس بوک باشید. چرا؟ بگذار توضیح بدهم.
عکس مرتبط با شبکه های اجتماعی

در دهه 1980 و حتی 1990 ، اگر مشاغل شما در دفترچه تلفن ذکر نشده بود ، باید از طریق دهان به دهان تکیه می کردید تا توسط مشتریان احتمالی جدید کشف شود. سپس اینترنت آمد و کسب و کارها به آرامی شروع به راه اندازی وب سایت کردند. بسیار عالی بود زیرا می توانید اطلاعات بیشتری را در یک وب سایت نسبت به یک افزودنی کوچک در صفحات زرد قرار دهید. با وجود اینترنت خوب در حال حاضر ، اکثر مشاغل نوعی حضور در وب دارند. اگر این کار را نکنید ، بسیاری از مشاغل بالقوه را از دست خواهید داد. این مانند دفترچه تلفن سال گذشته است – شما باید روی آن باشید.

در حال حاضر ، در چند سال گذشته ، رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به چیزی بیش از مکانی برای ارتباط با دوستان قدیمی یا همکلاسی تبدیل شده اند. این در حال حاضر راهی است که به کسب و کار شما چهره ای عمومی برای تعامل با جهان و مشتریان خود می دهد. اگر در فیس بوک نیستید ، مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. توییتر هم همینطور.

به عنوان یک مصرف کننده ، من فیس بوک و توییتر را راههای عالی برای تعامل با شرکت ها دانستم. به جای تماس با خدمات مشتری و سپس تعلیق برای همیشه ، فقط برای ارتباط با شخصی که به سختی می تواند انگلیسی صحبت کند ، می توانم پیامی را روی دیوار فیس بوک خود ارسال کنم یا برای او پیام ارسال کنم. اگر واقعاً می خواهم اقدام سریع انجام دهم ، در توییتر به آنها پاسخ خواهم داد. شرکت ها بسیار بیشتر پاسخگو هستند ، به خصوص اگر شکایتی دارید ، اگر برای کل کلمه قابل مشاهده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   سیستم های پاداش و جبران خدمات

صاحب کسب و کار نیستید؟ هنوز ایده خوبی است که درگیر شوید. چه شما یک کارآفرین ، یک فریلنسر یا یک کارگر حرفه ای هستید ، با استفاده از رسانه های اجتماعی مزایایی خواهید یافت. به عنوان صاحب یک کسب و کار و وب سایت ، حتی نمی توانم به شما بگویم که چند تماس از طریق رسانه های اجتماعی برقرار کرده ام. برای من مصاحبه ای با مردم ، ارسال مطبوعات به کنسرت ها ، روابط عمومی ، مخاطبین رسانه ها ، نویسندگان جدید و موارد دیگر انجام شده است. اگر من در رسانه های اجتماعی حضور نداشتم و اگر کسب و کار من در رسانه های اجتماعی حضور نداشت ، نمی توانم تصور کنم که امروز کجا بودیم. من به عنوان یک نویسنده مستقل ، از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود و ایجاد ارتباط استفاده کرده ام ، و همچنین به افرادی که برخی از آثار من را خوانده اند اجازه می دهد تا شخصاً با من ارتباط برقرار کنند.

اگر در جستجوی شغل جدیدی هستید ، می دانید که ارتباطات چقدر مهم هستند. شبکه ، شبکه ، شبکه کلید است. در حالی که احتمالاً شناخت بیشتر افراد در “زندگی واقعی” بیشتر کمک می کند ، اما همچنان می توانید ارتباطات آنلاین برقرار کنید که می تواند در حال حاضر یا در آینده به شما کمک کند.

اگر شما یکی از شبکه های اجتماعی هستید ، زمان تجدیدنظر فرا رسیده است. اگر امنیت شما دغدغه شماست ، مطمئن باشید اگر شخصی واقعاً می خواهد محل زندگی شما را پیدا کند ، می تواند به راحتی این کار را بدون نیاز به جستجوی شما در فیس بوک انجام دهد. با عدم ارائه چهره عمومی به شما یا مشاغل خود در این سایت های شبکه های اجتماعی ، فرصت ها را از دست می دهید. فقط سعی کنید از ارسال عکس هایی از سرگرمی مست یا سایر تصاویر مشکوک که می تواند شما را در آب گرم قرار دهد ، خودداری کنید.