زنان قوی strongwomen

جون ادینسون:من در زندگی خود به اندازه کافی خوش شانس بودم و دور و برم زنان قوی زیادی وجود داشت. با اینکه در دنیای امروز نتیجه های زنان بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرد اما هنوزم تاثیر زنان در جامعه صرف نظر شده.  بیشتر زنان می تونن مسئولیت ها و کارای خود رو بهتر از مردان بکنن پس اگه خوب به گفته های اونا توجه کنین می تونید مسائل زیادی رو یاد بگیرین.بخاطر این در این مقاله می خوایم نقل قول های انگیزشی از زنان قوی رو بگیم.

  1. اگه می خواهید کاری به درستی انجام شه از زنان بخواین –مارگارت تاچر

از اونجایی که زنان واسه گرفتن موقعیت های خود می جنگند، زمان زیادی رو واسه صحبت کردن در مورد اون تلف نمی کنن. اون ها خیلی سریع وارد کار می شن و تلاش می کنن کار خود رو به درستی بکنن. زنان انجام دهندگان خوبی هستن. شما می تونید کل روز رو روی یه صندلی بشینین و در مورد بینش های خود حرف بزنین اما این تنها حرفه. در همه کارایی که انجام می بدید و در همه حولوحوش زندگی خود تلاش کنین انجام دهنده باشین. صحبت کردن مشکلی رو حل نمی کنه.

  1. من عقیده دارم همه آدم ها یه ندای شخصی دارن که مثل اثر انگشت استثنایی و خاص هستش. این بهترین روش واسه موفقیته اگه بتونین کاری رو که دوست دارین کشف کنین و اون رو به بهترین شکل انجام بدین. اجازه بدید انرژی موجود در جهان شما رو رهبری کنه. -اپرا وینفری

وقتی که افراد  بعد از سخنرانی برام دست می زنند احساس خوشحالی و سرزندگی می کنم. من عقیده دارم همه افراد منحصر به فرد هستن و هر کدوم از افراد استعداد خاصی دارن و می تونن از این استعداد واسه زندگی خود استفاده کنن. بیشتر افراد این استعدادها رو در اوایل زندگی خود کشف می کنن. تلاش کنین  این استعدادها رو پیدا کنین و اون رو دنبال کنین.

  1. اگه اقدامات شما میراثی رو بسازه که بقیه رو واسه داشتن رویای بیشتر، یادگیری بیشتر و انجام کارای بیشتر تشویق کنه، پس رهبری عالی هستین-دالی پارتن

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ خوراکی که می‌توانید در خوردن آنها زیاده‌روی کنید

فرق بسیار زیادی بین رهبر و رییس هست. رییس تنها دستور می دهد و وقتی رو واسه شناخت افراد و کارمندانش صرف نمی کنه. این افراد در مورد کمک به بقیه فکر نمی کنن و بیشتر به فکر خود هستن. رهبران از طرف دیگه، اهمیت آدمایی که دورو برشون هستن رو می دانند. مردم بیشتر با مثال ها مسائلی رو یاد می گیرند. پس مثال هایی که با عمل خود به بقیه نشون می بدید نقش بسیار بزرگی در یافته های حاصل داره. اگه می خواهید رهبر عالی واسه بقیه باشین،  مطمئن شید که اعمالتون بقیه رو تشویق می کنه.

  1. اگه بترسید کار زیادی نمی تونید انجام بدین-فلورانس نایتینگل

زندگی براساس تصمیماتی که ما می گیریم  تغییر می کنه. به طور ایده آل، وقتی که تصمیم بدی اتخاذ می کنیم، می تونیم از اشتباهات خود درس بگیریم و کارای بعدی رو بهتر انجام بدیم. بدیش اینه  وقتی که تصمیم بدی رو می گیریم، بیشتر اوقات باعث می شه ترس از اون همیشه در ما وجود داشته باشه. همین امر موجب از بین رفتن توانایی های ما می شه. شما نمی تونید با ترس از اشتباهات خود زندگی کنین. همه می تونن کارای خود رو به بهترین روش بکنن. اگه همه چیز به درستی برنامه ریزی شه کارا به درستی انجام می شه. اجازه ندین ترس همه زندگی شما رو در برگیرد. این تنها راهیه که باعث می شه به موفقیت و اهداف خود دست پیدا کنین.

گوش دادن به صحبت های زنان باهوش در دور و بر تون می تونه شما رو در رسیدن به موفقیت ها کمک کنه.

سخنان ناب گاندی واسه موفقیت در زندگی

چک لیست موفقیت روزانه

سخنان بزرگان