وقتی خواب بدی دارید ، احتمالاً به شب قبل فکر می کنید و سعی می کنید مشکل را حل کنید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا زود خوابیده اید ، آیا اتاق شما خیلی گرم بوده است یا باید بالش خود را عوض کنید. با این حال ، ممکن است شما در مکان های اشتباه به دنبال پاسخ باشید. اگر می خواهید یک خواب خوب داشته باشید ، باید از همان لحظه ای که بیدار می شوید ، زمینه را آماده کنید.

در این مقاله ، دقیقاً یاد می گیرید که صبح ، بعد از ظهر و عصر باید چه کار کنید تا زمان خواب ارزشمند خود را بهینه کنید. مراحل این مقاله را اجرا کنید و هر روز صبح با انرژی بیشتری بیدار خواهید شد.

صبح های خود را حساب کنید

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم – دکمه تعویق. ماموریت شما متوقف کردن استفاده از آن برای به تاخیر انداختن از رختخواب است ، زیرا تمام این کار بدن شما را گیج می کند. خیلی بهتر است هر روز دقیقاً در همان ساعت بیدار شوید تا بتوانید یک الگوی خواب و بیداری منظم تنظیم کنید. [1] اگر برای بیدار شدن از صبح به تقویت بیشتری نیاز دارید ، پرسیدن چند سوال ساده در مورد روز آینده می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

در برابر وسوسه خوردن یک فنجان قهوه درست بعد از بیدار شدن از خواب مقاومت کنید . قبل از خوردن اولین کافئین خود تا ساعت 10 صبح منتظر بمانید ، زیرا در این زمان است که سطح کورتیزول و انرژی شما شروع به کاهش می کند. با این حال ، قطعاً باید صبحانه خوبی بخورید. خوردن وعده غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات به طور همزمان هر روز به تنظیم ریتم شبانه روزی شما کمک می کند. [2] با کمی آینده نگری و خلاقیت ، هرکسی می تواند صبحانه سریع و سالم. بسیاری از گزینه های گیاهی خوشمزه نیز وجود دارد.

حرکت را بعد از ظهر ادامه دهید

چگونه می توان خود را برای خواب عصر آماده کرد

قانون طلایی این است که هر شب در ساعت معینی بخوابید ، زیرا این امر ریتم شبانه روزی شما را حفظ می کند. از چربی های اشباع [5] به ویژه در عصر اجتناب کنید ، زیرا تحقیقات نشان می دهد که آنها بر چرخه خواب و بیداری شما تأثیر منفی می گذارند. مدیتیشن قبل از خواب به آرامش و آماده سازی شما کمک می کند. بدن برای استراحت با کیفیت بالا در نهایت ، خوابیدن در یک اتاق خنک نیز به اطمینان از خواب راحت کمک می کند به

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید تابلو دکوراتیو و چاپ عکس از گوشی

ایده های خلاقانه کوچکی که به شما کمک می کند در طول شب بخوابید

اگر از اضطراب یا بی خوابی رنج می برید ، ممکن است بخواهید سرمایه گذاری کنید در یک پتو وزندار – تحقیقات نشان می دهد که آنها به افرادی که دارای این شرایط هستند کمک می کنند از خواب راحت تری برخوردار شوند. وضعیت خواب شما نیز می تواند تأثیر مستقیمی بر احساس شما در روز بعد داشته باشد. به طور خاص ، خوابیدن به پهلوی چپ به نفع قلب و پشت شماست و دستگاه گوارش. در نهایت ، به لباس هایی که در رختخواب می پوشید فکر کنید. آیا می دانید که افرادی که برهنه خوابیدن مزایای بیشماری برای سلامتی مانند نرخ کمتر بیماری های پوستی و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 به همراه دارد؟ علاوه بر این ، زندگی را آسان می کندr هر هفته اقلام کمتری برای شستشو خواهید داشت!
اقتصاد

این مراحل را دنبال کنید تا از بهترین خواب شبانه زندگی خود لذت ببرید. یک استراحت خوب برای سلامت روحی و جسمی ضروری است ، بنابراین ارزش وقت گذاشتن برای بررسی بهداشت خواب را دارد.

[1]^HuffPost: چرا ضربه زدن به دکمه تعویق تمام روز شما را خراب می کند [2]^پیشگیری: راه خود را برای خواب بهتر بخورید [3]^HuffPost: خواب آلود بعد از ناهار؟ ما دقیقاً دلیل اتفاق افتادن آن را پیدا کردیم [4]^پیشگیری: راه خود را برای خواب بهتر بخورید [5]^پیشگیری: راه خود را برای خواب بهتر بخورید