دانلود بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی (لوین فیلم)

در سال‌های گذشته بخش مهمی از صنعت تصویر را ساخت سریال برای شبکه‌های نمایش خانگی به‌دوش می‌کشد. هرچند در ابتدای راه افتادن شبکه نمایش خانگی، فیلم‌هایی که روی پرده نمی‌رفتند و مستقیم به شبکه نمایش می‌آمدند، چندان موفقیت مالی پیدا نمی‌کردند اما سریال «قهوه تلخ» در قدم اول، «شاهگوش» در ادامه و پس از آن «شهرزاد» به عنوان یکی از پرفروش‌ترین این آثار، نگاه‌های سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی معطوف کرد.

این سریال‌ها نشان دادند که پتانسیل شبکه نمایش برای کار و پول درآوردن چقدر بالاست. ضمن اینکه شبکه نمایش گیر و بندهای تلویزیون را نداشت و دست سازندگان برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه‌شان بسیار بازتر به‌نظر می‌رسید. با دانلود سریال های جدید ایرانی همراه لوین فیلم باشید.

بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی

در چند سال اخیر به خاطر افزایش پلت فرم های پخش فیلم و سریال و سرویس های مختلف اشتراک و انتشار ویدئو، خیلی از تهیه کنندگان فیلم ها تصمیم گرفته اند تا سریال هایی با موضوعات مختلف در شبکه نمایش خانگی منتشر کنند. از آنجایی که برخی از محدودیت ها در شبکه نمایش خانگی وجود ندارد، بیشتر فیلم سازان از آن استقبال کرده اند. به طوری که در ادامه خواهید خواند خیلی از کارگردانان و بازیگران تلویزیونی وارد این فضا شده اند. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

البته همیشه بحث تامین مالی این سریال ها هم داستان خودش را دارد. سرمایه گذاری که بعضا اختلاسگر هم از آب در می آیند. در این میان چندین سریال نمایش خانگی از نگاه مردم جزو بهترین ها شناخته شده اند و امتیازات بالایی را در رسانه های مختلف کسب کرده اند. در ادامه به معرفی سریال های جدید ایرانی پخش خانگی خواهیم پرداخت. 15 تا سریال اول سریال های شبکه نمایش خانگی و 15 سریال دوم، سریال های ایرانی صدا و سیما هستند.

سریال دراکولا از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

 

  • کارگردان: مهران مدیری
  • نویسندگان: امیر برادران با طراحی و نظارت پیمان قاسم‌خانی
  • بازیگران اصلی: مهران مدیری، ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر

«دراکولا» را باید یکی از برترین سریالهای نمایش خانگی سال 1400 دانست. این سریال کمدی در واقع فصل دوم هیولا است. سریال هیولا قطعا بهترین سریال مهران مدیری در دهه نود است. سریالی که مهران مدیری در آن بعد از سال‌ها دوباره با پیمان قاسم‌خانی به عنوان طراح و سرپرست نویسندگان همکاری کرد و البته تیم قبلی بازیگران خود را کنار گذاشت.

در فهرست پرفروش ترین سریال خانگی در سال 1400، دراکولا توانست مخاطبین خود را جذب کند. از سوم فروردین 1400 شاهد پخش این سریال در ژانر کمدی بودیم. داستان این سریال از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 قصه زندگی یک خانواده بسیار ثروتمند است که پس از حادثه‌ای برای مرد خانه، اهالی آن متوجه می‌شوند او همه چیز را فروخته است.

سریال همگناه | درام خانوادگی

  • کارگردان: مصطفی کیایی
  • تهیه کننده: مصطفی کیایی
  • نویسنده: محسن کیایی، علی کوچکی (بر اساس طرحی از چیترا نادری)
  • بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی
  • سال پخش: ۱۳۹۹

یکی از موفق‌ترین سریال های شبکه نمایش خانگی که هرچه پیش رفت، روایت آن قوت و قوام بیشتری گرفت و باوجود شخصیت‌های جذاب و خرده داستان‌های متعدد، طرفداران بسیاری را جذب کرد. استقبال عمومی از سریال به‌اندازه‌ای بود که حتی در میانه راه پخش هم بینندگان تازه‌ای شروع به تماشای آن کردند. همچنان سریال مصطفی کیایی این قابلیت را دارد تا به‌عنوان نمونه‌ای مثال‌زدنی در تلفیق الگوهای عامه‌پسند و مسائل اجتماعی موردبحث قرار بگیرد. پس از موفقیت خیره‌کننده مطرب در به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، پای مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی نیز باز شد. سریال هم‌گناه در ژانر خانوادگی اجتماعی است و در ۲ فصل روی فیلیمو قرار دارد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   دامن مینی بافت رنگ مشکی زنانه از برند استرادیواریوس Stradivarius (ساخت اسپانیا)

خلاصه داستان: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش باهم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که…

سریال قورباغه

اولین تجربه کارگردانی هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی، تجربه ای متفاوت و البته پرحاشیه بود. سریال جدید ایرانی قورباغه با سبک و سیاقی متفاوت از دیگر سریال های نمایش خانگی، یکی از سریال های ایرانی محبوب در زمستان 1399 محسوب می شود. هومن سیدی نشان داد که یک استعداد قابل احترام در عرصه فیلم و سریال سازی است و می تواند سریال های رازآلود جالبی بسازد. البته برخی از حرکاتش (و بعضا داستان هایش) تکراری و کلیشه ای و به عبارت دیگر تجاری است!

پس از ماجرای سرمایه گذاری فیلم سیزده توسط یک ابربدهکار بانکی، برای این سریال جدید ایرانی نیز نام یک سرمایه گذار مشکوک، دوباره بحث فساد در نمایش خانگی را بر سر زبان ها انداخت. دستمزد زیاد به بازیگران هم بر این شبهات افزود.پس از این ماجرا وقفه ایی که هم در زمان تصویربرداری (به علت شیوع کرونا) و هم به دلیل توقیف توسط سازمان های مربوطه افتاد، نیز جزو حواشی این سریال بود.

سریال جیران

از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 و 1401 جدیدترین ساخته حسن فتحی جیران است. حسن فتحی پس از تجربه‌های موفقی چون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و مخصوصا «شهرزاد» این بار هم با یک سریال تاریخی به نمایش خانگی خواهد آمد. داستان سریال درباره جیران (با بازی پریناز ایزدیار) یکی از دخترانی است که به تازگی به جمع درباریان ناصرالدین شاه قاجار وارد شده و شاه ایران عاشق او می‌شود

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی می‌کند. این فرصتی خاص و ویژه برای اوست تا توانمندی‌های خود را برای بازی در چنین نقش تاریخی نشان دهد. شبنم مقدمی هم نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا ‌می‌کند. این سریال از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

این سریال اولین همکاری حسن فتحی با بهرام رادان و سومین همکاری او با پریناز ایزدیار پس از سریال‌های موفق «زمانه» و «شهرزاد» است. در «شهرزاد» ایزدیار با بازی در نقش شیرین تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت. همچنین احسان جوانمرد، نویسنده سریال «بانوی عمارت» در این سریال حسن فتحی را همراهی می‌کند.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/