داستان سریال سرگیجه ]نقد و بررسی سریال سرگیجه[ فیلم اسکای

سریال سرگیجه یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازگیری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد. بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، و این بار با سریال سرگیجه آمده تا موفقیت خود را تکرار کند.

به گزارش رویداد۲۴ هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد، همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

https://filmsky.ir/دانلود-سریال-سرگیجه/

داستان سریال ایرانی سرگیجه

ماجرای این سریال ایرانی از جایی آغاز می‌شود که ما متوجه یک کلاه‌برداری از شرکتی به‌مدیریت کامران زاهدی (حجازی‌فر) می‌شویم. این‌طور به‌‌نظر می‌رسد که سایت شرکت هک شده و کسی آدرس وَلِت موجود در سایت را عوض کرده است تا ارزهای دیجیتال واریزی به حساب دیگری منتقل شود و این‌گونه، کلی پول از چنگ شرکت و شرکای اصلی‌اش ــ حجازی‌فر و دهکردی و بهداد ــ و متعاقبن مشتری‌های آن درآمده است و حالا آن‌ها باید بگردند تا پرتقال‌فروش را بیابند. این اما فقط بهانه‌ای برای آغاز ماجرا و آشناشدن مخاطب با روابط کاراکترهاست. هر چه در جریان داستان جلوتر می‌رویم، مسائل پیچیده‌تر از آنی می‌شوند که در ابتدا به‌نظر می‌رسیدند.

در روز سالگرد ازدواج پیمان (بهداد) و فریبا (آزادی‌ور)، درحالی‌که که پیمان در حال تهیه و تدارک یک مهمانی غافل‌گیرکننده برای فریبا است و کلی دارد برای برنامه‌ریزی‌اش زحمت می‌کشد، یک تماس تلفنی باعث می‌شود تا اوضاع خراب‌تر شود. یک تماش ناشناس به او می‌گوید: «بیا زن‌ت رو از این‌جا جمع کن.» پیامی که درنهایت او را متوجهِ این می‌کند که کامران با همسرش در رستوران یک هتل جلسه گذاشته‌اند و کنش‌های مشکوکی دارد بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. چیزی که درنهایت باعث درگیری کامران و پیمان شده و اتفاقی که نباید بیفتد می‌افتد. ضربه‌ای به سرِ کامران می‌خورد و پیمان، که مستأصل و ترسیده است، او را رها می‌کند و به‌سمت خانه بازمی‌گردد. دیگر تا آخر شب خبری از کامران نمی‌شود و حالا نگرانی خانواده‌اش بابت غیاب او به مسائل دیگر فیلم اضافه می‌شود.

این نوشته را هم از دست ندهید :   چگونگی جذب مخاطبین برای سایت‌های تبلیغات رایگان

موضوع سریال سرگیجه

در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده اسـت کـه « پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر میشود. گمان‌ها به این سمت میرود کـه پیمان کامران را کشته اسـت ماجرایی کـه شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود…» کـه به نظر می‌رسد با قصه‌ای معمایی و پلیسی روبه‌رو هستیم؛ ژانری کـه به همان اندازه کـه بین مخاطبان محبوب و جذاب اسـت، کمبودش نیز در سریال‌سازی ایران احساس میشود.

خلاصه سریال سرگیجه چیست؟

داستان سریال سرگیجه درباره مردی به نام پیمان اسـت کـه از مشکلات روانی رنج میبرد و فردی عصبی و پرخاشگر اسـت با این حال درکنار همسر و فرزندش زندگی به ظاهر خوبی دارد اما وقتی از قرار ملاقات دوست صمیمی اش به نام کامران و همسرش دریک رستوران مطلع میشود به آنجا میرود، با کارمان درگیر می شود و قتلی اتفاق میوفتد. حالا همه ی ی ی شواهد علیه پیمان اسـت و حتی ما نیز دیده ایم کـه او بود کـه دوستش را هل داد اما فرجام پیمان چه خواهد شد و چه ماجراهایی در پشت پرده وجوددارد؟

تعداد قسمت های سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در یک فصل و در قالب 20 قسمت پخش می شود اما ممکن است تعداد قسمت ها در تدوین و مونتاژ تغییر کرده و کم و زیاد شود، از ساخت فصل دوم سریال سرگیجه تا اکنون سخنی به میان نیامده است.

زمان پخش سریال سرگیجه

سریال ایرانی سرگیجه هفته ای یک بار، دوشنبه ها از طریق فیلم اسکای منتشر می شود. ساعت پخش آن نیز 8 شب است و شما می توانید به تماشای این درام رازآلود و پرمعما باشید.

منبع: فیلم اسکای مرجع دانلود فیلم و سریال