شبکه نمایش خانگی ایران در سال‌های اخیر شکل و شمایل تازه‌ای پیدا کرده است. از دیروقت تا همین چندی پیش شبکه نمایش خانگی تنها فیلم‌ها و گاهی سریال‌های تلویزیونی را بعد از پخش آنان منتشر می‌کرد. هرچند به مرور شرکت‌های جدیدی وارد بازار شدد و با رونق بیشتر صنعت سینما، فیلم‌های بیشتر و پربیننده‌تری به نمایش درآمدند و این به رواج بیشتر شبکه نمایش خانگی کمک کرد، اما کافی نبود. شبکه نمایش خانگی به‌دلیل محدودیت آثار، فاصله زیاد بین زمان اکران فیلم‌ها با انتشارشان در شبکه نمایش خانگی و نداشتن الگوی تبلیغاتی درست، در دهه‌های گذشته الکن ماند. در این میان بیشتر فیلم‌های کمدی و سریال‌های طنز توانستند در شبکه نمایش خانگی دیده شوند.

مردم معمولی

کارگردان: رامبد جوان

بازیگران: اسامی بازیگران سریال هنوز اعلام نشده است اما به گفته کارگردان این سریال طنزی پر بازیگر و شلوغ است.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زوجی افغان است که ویژگی‌هایی روشن‌فکرمآبانه دارند و صاحب یک کافه‌گالری هستند و اتفاقاتی حول محور گالری و مشتری‌های آن روی می‌دهد.

جزییات پخش: این سریال در صد قسمت ساخته شد است و از 5 فروردین ماه منتشر خواهد شد.

درست در زمان ساخت و تولید «خندوانه» بود که خبر آمد رامبد جوان همزمان با این برنامه تلویزیونی مشغول پیش تولید اولین سریال کمدی خود برای شبکه نمایش خانگی است. این پروژه در سکوت خبری ساخته شده و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

این درحالی است که پیش از این عنوان شده بود جوان برنامه‌ای برای ساخت سریالی با نام «شاخ» دارد که به ماجرای شکل ‌گیری یک گروه موسیقی جوان می ‌پردازد اما گویا او ساخت سریال طنز «مردم معمولی» را ترجیح داده است.

دراکولا

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند،احسان امانی

خلاصه داستان: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش  میزاره.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

جزییات پخش: این سریال محصولی از فیلم مارکت است که از ۳ فرودین سال ۱۴۰۰ روزهای سه‌شنبه، ساعت ۲۰ از فیلیمو(پخش آنلاین) و هنراول(پخش فیزیکی) منتشر می‌شود.

در سریال دراکولا مهران مدیری (هیولا۲) پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند. این سریال طنز، دنباله مجموعه «هیولا» می‌باشد.

با توجه به استقبال خوبی که از سریال کمدی «هیولا»‌شد انتظار می‌رود «دراکولا» هم به اقبال عمومی دست یابد.

انیمیشن سریالی دیرین دیرین

موضوعات این انیمیشن بر خلاف وب سری‌‌های قبلی که رویکرد انتقادی و فرهنگ‌سازی داشته است، به دلیل افزایش زمان هر قسمت بسیار متنوع، قصه‌گو و فانتزی است؛ به گونه‌ای که قصه‏‌های فانتزی از دل «دیرین دیرین» بیرون آمده‏‌اند و کشش و ریتم خاصی را در قصه ایجاد کرده‏‌اند.

سریال «دیرین دیرین» که محصول استودیو انیمیشن نسل اندیشه سبز است، اولین سریال انیمیشن ایرانی است که ویژه نمایش در رسانه‌های دیجیتال ساخته شده و از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دریافت کرده است.‌

درباره کارتون دیرین دیرین

سریال دیرین دیرین به کارگردانی علی درخشی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. .

همچنین نظرات ثبت شده در پلتفرم فیلیمو و رفتار شناسی کاربران نشان از استقبال مردم از سریال‌‏های تک موضوعی با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه دیرین دیرین نیز در ۵۰ قسمت ٢٠ دقیقه‏‌ای ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدایی خود مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار گرفته است.

این سریال محصول استودیو پویانمایی نسل اندیشه سبز است که روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از طریق فیلیمو پخش می‌‏شود.