rightel

الان رقابت اپراتورها بر سر ارائه اینترنت پر سرعته و هر یک تلاش دارن اینترنت سریع تری رو ارائه بدن، رایتل تلاش کرده علاوه بر اینترنت سریع خدمات و سرویسای متنوعی رو هم بر بستر اینترنت نسل سوم گوشی موبایل با قیمت مناسب به مشترکانش ارائه دهد.

به گزارش آلامتو به نقل از روابط عمومی رایتل، جوکار  مدیر ارشد پیشرفت اجناس و خدمات جدید رایتل در مورد حضور این اپراتور در  الکامپ ۲۰۱۴ گفت: تلاش بر اون داشتیم تا با تشکیل جزیره ای در مرکز سالن ۴۰ با نماد بی انتها این معنی رو برسونیم که در بخش پهنای باند بی انتها خدمت هست، چون که الان رقابت اپراتورها بر سر رقابت در بخش اینترنت پر سرعته و هر یک تلاش دارن اینترنت سریع تری رو ارائه بدن اما، ما در این اپراتور تلاش کردیم علاوه بر اینترنت سریع، خدمات و سرویسای متنوعی رو هم بر بستر اینترنت نسل سوم گوشی موبایل ارائه بدیم.

خرید شارژ رایتل – اتوشارژ رایتل

ایشون گفت ما در جزیره بی انتها رایتل ۳۶ خدمت رو به نمایش گذاشته ایم که هر یک معنی مشخصی رو به خود اختصاص میده و نیازای کاربران رو در هر بخش های متفاوت تحت پوشش قرار میدن.

جوکار گفت:گوشی موبایل، به همراه همیشگی افراد تبدیل شده و نیازای افراد هم براساس شرایط تغییر می کنه، بدین منظور ما هم تلاش کردیم تا با ارائه اجناس جور واجور، این همراه رو مفیدتر کنیم.

: بعضی از سرویسایی  که در این جزیره ارائه شده به شکل کافه رایتل معرفی شدن که این سرویسا واسه اولین بار در کشور و همگام با افقای نوین و روز دنیا در بخش فناوری اطلاعات بوده و هم اینکه هیچ کدوم از این خدمات به برنامه های کاربردی خاصی وابسته نیستن و به شکل سرویس هایm2m  ارائه می شن.

جوکار هم اینکه گفت: این خدمات با به کار گیری مفاهیمی مثل ارائه رسانه مکمل، به کار گیری زیر ساخت شخصی و بومی سازی به خصوص در لایه ترافیک تعریف شده.

ایشون خاطر نشون کرد: در این جزیره تک تک بیتایی که جابه جا می شه با رعایت حقوقی تولیدکننده محتوا و ناشر بوده و حتی یه بیت از این اطلاعات در شبکه جهانی وجود نداشته و روی شبکه داخلی و با به کار گیری سرمایه ایرونی بارگذاری شده.

ایشون در آخر گفت تموم مشترکین رایتل می تونن با فعال کردن اینترنت خود روی دستگاه های مجهز به سیستم عامل ios  و یا اندروید از این امکانات بهره مند شن.

عرضه تموم خدمات در فروشگاه های رایتل

پوشش رایتل به ۴۰۰ شهر رسید

این نوشته را هم از دست ندهید :   مشاغل آزاد و مشاوران: ۳ دلیلی که نباید تا ساعت قسط ندهید

رایتل