به نظر می رسه شرایط خیلی سخت تر از قبل شده و حمله کنندگان به سونی روز به روز جسارت بیشتری به خود میدن و در جدیدترین اطلاعیه خود، تماشا کنندگان فیلم The Interview در سینماها رو به حملات تروریستی تهدید کردن. اونا به مردم با جمله "پیشنهاد می کنیم فاصله خود رو حفظ کنین" پیشنهاد کردن که از مشاهده این فیلم در سینماها و دیگه مراکز پخش دوری کنن.

در ادامه با سایت ما همراه باشین.

هکرها قبل از این وعده یه "هدیه کریسمس" رو داده بودن و در اون لحظه به نظر می رسید به لو دادن اطلاعات دزدیده شده اشاره می کنن. اما حالا با منتشر کردن این بیانیه شدید الحن تهدیدآمیز به نظر می رسه منظور از هدیه کریسمس در واقع حمله تروریستی باشه. هم اینکه در این اطلاعیه به حمله ۱۱ سپتامبر اشاره می کنن و اینجوری جدیت خود رو نشون میدن.

متن کامل این تهدیدنامه که به زبون انگلیسی پر از اشکال نوشته شده بدین شرحه:

اخطار

ما می خوایم به روشنی به شما نشون بدیم که از اولین جاها و زمان پخش The Interview با خبریم. چه سرنوشت تلخی در انتظار این افراد نفرین شده که واسه سرگرمی به مشاهده این فیلم بپردازند.

به زودی تموم دنیا می بیننن که Sony Pictures Entertainment چه فیلم افتضاحی ساخته.

دنیا پر از ترس می شه.

۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ رو به خاطر بیاوردید.

ما پیشنهاد می کنیم فاصله خود رو از این جاها حفظ کنین. (حتی در صورت نزدیک بودن خونه هاتون بهتره اونجا رو ترک کنین)

هر اتقاقی که در روزای آینده اتفاق بیفته، نتیجه حرص و طمع Sony Pictures Entertainmentه.

تموم دنیا سونی رو متهم می کنن.

این نامه تهدید آمیز در کنار دیگه ایمیلای کشف شده از صندوق پستی مدیر عامل Sony Entertainment، مایکل لینتون دیده شده. به خاطر این که تهدیدکنندگان از ایمیلای چند بار مصرف این اطلاعات رو فرستادن، احتمال میره داستان دیگری پشت پرده این تهدیدات باشه. به جهت حساسیت موضوع باید هرچه سریع تر روشن شه که ایمیلای درز شده به بیرون واقعی هستن یا خیر تا بشه در مورد صحت نامه نامبرده اعلام نظر کرد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   حمل خودرو به شهرستان ها ، کفی خودرو بر با کمترین هزینه

سازمان امنیت ملی امریکا گفته که هنوز هیچ مدرکی مربوط به اجرایی شدن این تهدیدات وجود نداره. اونا در نامه ای به Variety گفتن: "ما هنوز در حال امتحان اعتبار این تهدیدات هستیم، اما الان هیچ اطلاعات معتبری واسه وجود حمله بالقوه در برابر سینماهای آمریکا وجود نداره."

هفته گذشته نمایش اولیه این فیلم در لس آنجلس پخش شد و پلیس این شهر امنیت دور و بر این سینماها رو در طول تعطیلات بالا می بره. رئیس پلیس لس آنجلس، چارلی بک به The Wrap گفته: "ما این تهدیدات رو به طور کامل جدی گرفتن و به خاطر همین در طول تعطیلات آمادگی کامل خود اعلام می کنیم و به خاطر همین، امنیت سینماها رو بیشتر از قبل بالا می بریم."

کره شمالی منکر دخالت خود شده است.

حدس و گمانایی زده می شه که دولت کره شمالی این حملات رو پشتیبانی و به اونا جهت میدن. هرچند این کشور هرگونه همکاری رو با این افراد رد کرده و البته شاید گفته اونا حقیقت داشته باشه چون که هنوز دلایل به قدر کافی معتبر نیستن. اما وگرنه میشه نارضایتی رو در میان مقامات این کشور دید چون که فیلم The Interview یه کمدی در مورد قتل رهبر این کشوره و در انتهای اون کیم جونگ اون کشته می شه. سونی برنامه ریزی کرده بود که واسه کریسمس عرضه کنه.

حملات علیه سونی در اواخر نوامبر شروع شد و در اون زمان تموم کامپیوترای سونی خاموش بود. گروهی که خود "نگهبانان صلح" می گن، مسئولیت این حملات رو رو دوش گرفتن و درزمان هفته های گذشته، بخشی از اطلاعات دزدیده شده از سونی مثل ایمیلای مدیران رده بالا رو منتشر کردن.

این اتفاق صدمات زیادی به سونی زد و باعث شد صدمات زیادی بر پیکره این شرکت وارد شه. چون که در بین اطلاعات منتشر شده از این شرکت به وسیله هکرها، در حدود ۴۷٫۰۰۰ شماره های امنیتی دیده می شه.