هرکی با انجام کار خاصی به آرامش می رسه؛ یکی با خرج کردن پول، یکی با ورزش و دیگری با دعا و مناجات. فرقی نمی کنه که این روش چی باشه، آرامش لازمه ادامه زندگی هر انسانیه که در نبودش استرسا اونو از پای در میارن.

از بین هزاران روشی که واسه رسیدن به آرامش میشه در پیش گرفت، مدیتیشن یکی از علمی ترین روش هاست که اثرات بسیار مفیدش واسه رسیدن به آرامش عمیق و طولانی جسمی و ذهنی بر همه اثبات شده. اگه از مشکلات خواب رنج می برید، عصبی هستین یا روابط زناشویی خوبی ندارین ثابت شده که تمرینات مدیتیشن می تونن درمون بسیار خوبی واسه حل اینجور مشکلاتی باشن.

اگه گذشته مدیتیشن ندارین و تا حالا تمریناش رو انجام نداده اید، واسه این کار اپلیکیشن Headspace رو تقدیم حضورتون می کنیم. کار و کاسبی هد اسپیس با شعار «باشگاهی واسه تقویت ذهن» از سال ۲۰۱۰ در انگلستان پایه گذاری شد، و از اون زمان تا حالا با آموزش تکنیکای مدیتیشن از راه اپلیکیشن موبایل به جایگاهی رسیده که بیشتر از سه میلیون نفر به طور روزانه و مرتب ازش استفاده می کنن.

تمرینات مدیتیشن هد اسپیس، یه سری فایل صوتی چند دقیقه ای ان که باید با دقت و تمرکز به اونا گوش بدین. اولین دوره تمرینات اپ به نام Take10 از ده مرحله تشکیل شده که طی اونا اصول و مقدمات مدیتیشن رو یاد می گیرین. مثلا این که چیجوری ذهنتون رو خالی کرده یا واسه آرامش جسم چیجوری نفس بکشین.

این ده تمرین اولیه رایگان هستن، اما واسه مراحل بالاتر لازمه که حق اشتراک بپردازید. اگه اشتراک سالیانه اپلیکیشن (که مقرون به صرفه ترین اوناس) رو بخرین ماهیانه فقط ۷٫۹۹ دلار واسه به کار گیری اپ خواهید پرداخت. اگه به آرامش تون اهمیت می دید، مطمئن باشین که ابدا واسه پرداخت اینجور هزینه ای پشیمون نمی شین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ عادت عجیب غذاخوری در جهان

با اتمام ده تمرین اولیه نوبت به تمرینات موضوعی می رسه؛ تمرینات و تکنیکایی که به طور اختصاصی واسه برطرف کردن مشکلاتی مثل ناهنجاریای خواب، ضعف روابط اجتماعی و عاطفی، استرس و مسائل دیگه طراحی شدن.

هد اسپیس طی این تمرینات آمار و ارقام پیشرفت تون رو به شما میگه و واسه اینکه تمرینات منظم و مستمری داشته باشین، از گزینه یادآور برخورداره. نکته جالبی که بد نیس به اون اشاره کنیم تمرینات اختصاصی هد اسپیس واسه کودکانه تا از همون سن کم اصول و مقدمات مدیتیشن رو یاد بگیرن. پس به کار گیری هد اسپیس محدودیت سنی نداره و همه می تونن از تمرینات اون بهره کافی رو ببرن.

بخش بزرگ کاربران هد اسپیس اونو اپلیکیشن به درد بخور و موثری واسه رسیدن به آرامش می دونن. پس شاید بد نباشه که شمام اپلیکیشن رو امتحان کنین که حالا خوبیش اینه واسه ده تمرین اولیش نیازمند پرداخت هیچ هزینه ای نیستین.

هد اسپیس رو می تونین در پلتفرمای iOS و اندروید یا تحت وب تجربه کنین. در آخر این رو هم بگیم که واسه دنبال کردن تمرینات هد اسپیس لازمه که کمی به زبون انگلیسی مسلط باشین. بهتره که واسه گوش دادن به تمرینات از یه هدست خوب و با کیفیت استفاده کنین.

Headspace - meditation

  • Headspace – meditation
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: .Headspace, Inc
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۹۷٫۶ / ۴۷ مگابایت

دانلود