Anti-Aging,اسیدهای ضد پیری و چین و چروک پوست

اگه چین وچروک و جوش و خشکی پوست شما رو تبدیل به کسی کرده که خودتون هم خودتون رو نمی شناسید این راز رو که به شما میگیم به شما کمک می کنه تا چهره تون دوباره جوون و سرحال شه.

هر چند در اول ممکنه مشکل به نظر برسه اما این اسیدها به شما کمک می کنن که چهره تون دوباره صاف وشاداب شده و چینای اون به آرومی از بین برن. یاد بگیرین که کدوم ۳ اسید به شما کمک می کنن که دوباره به عقب برگردین و چهره تون جوون شه.

گلیکولیک اسید

ضد چروک

این اسید ضد چروک باعث نابود کردن لایه سلولهای مرده از روی پوست شده و باعث می شه سلولهای جدید دوباره رشد کنن. گلیکولیک اسید رشد کلاژن رو تحریک کرده و باعث حفظ حالت کشسانی پوست می شه. این اسید صورت رو صاف کرده و آثار چین وچروک رو نابود می کنه.

لاکتیک اسید

پوست خشک

این اسید به ۲ روش به شما کمک می کنه که پوستتون جوانتر به نظر برسه. در روش اول این اسید سلولهای مرده رو از روی پوست ورمیداره و در روش دوم آب رو به طرف خود کشیده و اون رو در درون خود نگه می داره.

سالیسیلیک اسید

جوش

این اسید باعث کم کردن پوستی خشک می شه و سلولهای مرده رو از روی پوست بر میداره. این اسید جلوی فولیکولها رو گرفته و باعث درمان جوش میشه. به کار گیری این اسید به همراه داروهای دیگه درمان جوش می تونه اثر عمیقتری داشته باشه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   سویشرت مردانه یقه گرد مدرن فیت خاکستری دوفی Dufy (ساخت ترکیه)

بهترین روش های کاهش چین و چروک پوست صورت

واسه پیر نشدن چه کنیم؟

اختصاصی جوون سازی پوست دکتر اوز زیبایی پوست چین و چروک پوست