.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

زمانی وجود داشت – در واقع نه چندان دور – که یافتن مشتریان مسأله بزرگی برای من بود.

من تازه کار بودم و کار زیادی با دستمزد نداشتم تا ساعات کارم را پر کنم. من مطمئن هستم که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

در جستجوی راه حل ها ، ناگزیر با نویسندگان دیگری نیز برخورد می کردم که به دنبال راه حل بودند ، اما مشکل آنها کاملاً با من متفاوت بود. آنها به دنبال ایده هایی برای مدیریت بار کاری خود بودند.

آنها برای رسیدن به تعادل بین کار و زندگی در زندگی خود در حال سقوط بودند. آنها به پاسخ نیاز داشتند. جدی میگم؟

این موقعیت خوبی برای رزرو بیش از حد و رد کردن کار کم درآمد است ، درست است؟ ظاهرا نه. همانطور که پیداست ، رزرو کامل یک مشکل خوب است. اما هنوز معایب خود را دارد

حفظ تعادل کار و زندگی سالم ، برای یک. به خصوص ، هنگامی که شما یک زن هستید – بچه های کوچک هنوز در مراقبت شما هستند. فرایند حذف زمان معنای کاملاً جدیدی پیدا می کند. بیایید ، زمان تبدیل به یک تجمل می شود.

در اینجا چند راه برای مقابله با آن آورده شده است.

بر FOMO خود غلبه کنید

در صورتی که نشنیده اید ، FOMO مخفف عبارت ترس از دست دادن . این برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد.

برای من ، من به اطلاعات موجود در وب معتاد هستم – و فکر می کنم اکثر نویسندگان معتاد هستند. من از تصور از دست دادن اخبار مهم ، رویدادها ، اطلاعات و موارد مشابه وحشت دارم. برای من سخت است که ایمیل خود را به طور مداوم چک نکنم (که البته باید این کار را انجام دهید زیرا باعث بهره وری بیشتر شما می شود).
بهره وری

این می تواند مشارکت در رسانه های اجتماعی برای شما باشد. یا فقط فعالیت اجتماعی در زندگی واقعی است. از پس آن بربیایید

احتمالاً نمی توانید همه چیز را بدانید. فقط با پذیرفتن آن ، کار را برای خود راحت تر می کنید

شروع به نه گفتن به هر آنچه که مدعی هستید بدون آن زندگی نمی کنید کنید.

کتاب ، تلویزیون ، فیلم ، وب ، رسانه های اجتماعی ، تلفن هوشمند. قطع کنید – راه بیفتید شما وقت گرانبها را آزاد خواهید کرد. و حتی نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید.

شروع به استفاده از برنامه ریز خود کنید – مذهبی

بگذارید چند مورد را به شما بگویم که من به آن افتخار نمی کنم.

یکبار فراموش کرده ام که پسرم را از مهد کودکش ببرم.

همین چند ماه پیش-همانطور که پسرم هرگز اجازه نمی دهد من فراموش کنم-یکشنبه بعد از ظهر ، 4 ساله ام را به جشن تولد بهترین دوستش بردم ، همه او را عروس کرده بودم ، به عنوان هلو افتخار می کرد که هدیه اش را گرفته و با دقت انتخاب کرد به در راهی که متوجه می شویم ، مهمانی شنبه بود.

آخ! (و باید توضیح دهم که من در تقویم خود مداد کرده بودم ، فقط آن را اشتباه خوانده ام.)

بله ، این اتفاق می افتد و خیلی بیشتر وقتی که همه را در آن ننویسید. مانند سایر موارد کوچک. با هر کار کوچک که باید انجام شود شروع کنید. برای شستن لباس ها ، ظروف ، پخت غذا وقت بگذارید. آیا این موارد برای شما معمولی به نظر می رسند ، به اندازه کافی مهم نیستند؟

من می دانم ، چه کسی مواردی مانند این را در تقویم قرار داده است؟ کارهای روزانه و کارهای روزمره.

خوب ، شما انجام دهید. مگر اینکه بخواهید فراموش کردن چیزهای مهم را شروع کنید. چیزهایی که اهمیت دارند.

تا آنجا که ممکن است سازماندهی شود. وقتی برای کار خود – و خانواده تان – آنجا هستید که بیشترین نیاز را به شما دارند. مدتی را با افراد مهم دیگر و دوستان خود برنامه ریزی کنید. زمانی را برای گذراندن با فرزندان خود کنار بگذارید. و فراموش نکنید که به خودتان استراحت دهید تا به خودتان پاداش دهید و موتورهای خود را بدون مشکل کار کنید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بارکد چیست؟ چه مزیت هایی دارد و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پروژه ها را به قطعات قابل کنترل تقسیم کنید

شما ممکن است یک پروژه نسبتاً بزرگ در دامان خود داشته باشید که باعث ایجاد استرس عمده می شود. بهترین کار این است که آن را تجزیه کنید.

به نظر می رسد پاسخ منطقی است ، درست است؟ شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردم این کار را نمی کنند.

به جای تلاش برای به پایان رساندن آن در اسرع وقت. هدف گسترش آن است. سعی کنید مهلت هایی را به اندازه کافی تأمین کنید که به شما کمی تردید بدهد.

وقتی پروژه های طولانی در پیش دارید ، احساس می کنید باید کار را رد کنید. لازم نیست اینطور باشد مطمئن شوید که پروژه شما تمام وقت کاری شما را اشغال نمی کند. همیشه روی بیش از یک پروژه کار کنید. اگر فقط یک عدد بزرگ دارید ، بقیه زمان را (بدون این که به خواب خود نرسید ، یا خود را خوشحال کنید) صرف بازاریابی خود کنید.

چرخه جشن یا قحطی را که ما فریلنسرها طی می کنیم به خاطر بسپارید. ممکن است اکنون کاملاً رزرو شده باشید ، اما این برای همیشه دوام نخواهد داشت. شما هنوز باید به بازاریابی و تبلیغ خود ادامه دهید. به حرف خود ادامه دهید

نماینده

اکنون ، هنگامی که در این موقعیت حساس هستید ، می توانید به دنبال <a href="https://aazam9.ir/tag/%d8%a8%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%b1%db%8c/" title="برون سپاری“>برون سپاری برخی از موارد باشید.

اگر به طور مداوم پروژه های در دست اجرا دارید – به عبارت دیگر شما آن را به پایان رسانده اید – در مورد استخدام یک دستیار برای مراقبت از مشاغل اداری فکر کنید. چطور می شود کسی با شما تماس گرفت یا درخواست ها را برای شما ارسال کرد؟ کسی مراقب تمام جنبه های فنی تجارت شما است؟

اگر شمایک نویسنده ، بیش از تمرکز بر ایجاد محتوا. اگر طراح گرافیک هستید ، تمام انرژی خود را برای طراحی صرف کنید. استخدام شخص به این معناست که شما دستمزد خود را کاهش می دهید ، اما در بلندمدت جواب می دهد.

در خانه ، تا آنجا که می توانید کمک بگیرید. از همسرت ، بهترین دوستت ، مادرت بپرس. و سپس تا می توانید این لطف را پس دهید.

همه را بپذیرید

برای من ، موفقیت من زمانی اتفاق افتاد که از مبارزه با آن دست کشیدم.

واقعاً.

توقف کنید. مبارزه کردن. آن.

قبول کردم که مادری دارم و بچه های کوچک دارم. من فقط 24 ساعت در روز وقت دارم و فقط می توانم کارهای زیادی انجام دهم.

برای من ، ساعات کار تمام وقت یک گزینه نیست. در عوض ، من تمرکز خود را بر این می گذارم که به دنبال پرداخت بهتر مشتریان باشم و در زمینه تخصص خود تخصص داشته باشم تا نرخ های بالاتری را سفارش دهم.

در پایان روز ، من 16 ساعت کار می کنم اما فقط برای 6 ساعت حقوق می گیرم. اما هنوز درآمد بسیار خوبی دارم.

و همه خوب است.

نوبت شما: بهترین راهنمایی شما برای مدیریت مشاغل آزاد وقتی مادر بچه های کوچک هستید نیز چیست؟