اگر نتونسته اید به کمک اون وزن کم کنین،نگران نباشین چون علم در همین زمینه همیشه در حال پیشرفت و ایجاد روش های نوین کاهش وزنه.

4 روش جدید واسه لاغر شدن

۴ روش جدید واسه لاغر شدن

پیگیری یه رژیم درست غذایی و انجام حرکات ورزشی بهترین و اصلی ترین روش واسه کاهش وزنه.

۱. واکسن چاقی

طبق مقاله ای که تازگیا در مجله بین المللی Obesity منتشر شده یه جور از ویروس می تونه عامل دچار شدن به چاقی باشه. محققان پس از انجام تحقیقاتی روی مرغا فهمیدن این ویروس می تونه عملکرد جذب و هضم موادغذایی رو در بدن عوض کنه و دلیل ذخیره مقادیر فراوون چربی شه. واکسن چاقی راه موثری واسه درمان این جور چاقیا می تونه باشه.

۲. برچسب رایحه درمانی

به گفته محققان انگلیسی به کار گیری برچسبای پوستی معطر وانیلی می تونه با کم شدن میل فرد به شیرینی دلیل کاهش وزن شه. محققان پس از زیر نظر گرفتن ۲۰۰ داوطلب چاق و به کار گیری این برچسبا فهمیدن وانیل دلیل کاهش تمایل فرد به مصرف شیرینی جات و کاهش وزن می شه.

۳. درمانای ژنتیکی

بررسیای محققان انگلیسی نشون داده بعضی از شکل های جور واجور چاقیا به دلیل مشکل و کمبود لپتینه. معمولا سلولای چربی از هورمون لپتین استفاده می کنن تا به مغز نشون بدن به اندازه کافی ذخیره چربی در بدن هست. در بعضی افراد این هورمون خیلی کم تولید می شه در نتیجه فرد همیشه احساس گرسنگی می کنه. محققان می گن تزریق این هورمون به بدن آدمایی که اون رو تولید نمی کنن دلیل کاهش وزنشون می شه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۲۲ راز درباره اعتیاد که نمی‌دانید

۴. قرصای کنترل کننده اشتها

محققان بین تولید یه ترکیب ضدسرطان تجربی به نام C15 به طور تصادفی موفق به متوقف کردن آنزیمی شدن که موادغذایی رو به چربی تبدیل می کنه. C15 هم اینکه قادر به متوقف کردن نوروپپتید y یا همون ترکیب شیماییه که محرک اشتها در مغزه. در آزمایشاتی که روی موشا انجام شده تزریق C15 به موشا دلیل کاهش وزنشون می شه.

به نقل از: سلامت ایران.کام

جمع آوری: پایگاه تفریحی آلامتو

رژیم لاغری سلامت مشکلات لاغری لاغری در کوتاه مدت مشاوره لاغری رایگان پزشکی