شما باید اندازه کوچکتری داشته باشید. باید چربی بیشتری بسوزانید. شما باید باسن خود را سفت کنید ، شکم خود را محکم کنید ، با آن شلوار جین لاغر تناسب داشته باشید و همه این کارها را در 3 هفته انجام دهید! این فقط مکث است.

اگر از شنیدن همه اینها ، و شنیدن آن بارها و بارها خسته شده اید ، شاید لازم باشد که ایستادگی کنید ، عصیان کنید و بر خلاف جریان حرکت کنید. شما بسیار فراتر از یک اندازه یا یک عدد هستید ، اما زندگی در فرهنگی که وسواس زیبایی و زیبایی بدن دارد ، آسان نیست. در واقع ، کاملاً دردناک است ، به خصوص اگر اندازه 2 نباشید.

اکثر ما حتی آنقدر کوچک متولد نشده ایم! اگر از احساس بد خسته شده اید ، به ویژه در این زمان از سال که هوا گرم می شود و همه با بیکینی صحبت می کنند ، شاید شما نیاز به ظاهر جدیدی داشته باشید ، اما این نوع لباس هیچ ارتباطی با وزن ، اندازه و شکل شما ندارد.

این ظاهر نیازمند پرورش آنچه در داخل است. این بدان معناست که نگران نباشید در مورد اینکه چه در داخل و چه در خارج هستید. این بدان معناست که بایستید و در بالای ریه های خود فریاد بزنید: “من قصد ندارم سایز شلوار جین را بردارم تا قابل قبول و ارزشمند باشد ، من در واقع همانطور که هستم عالی هستم!”

در اینجا چند نکته در مورد نحوه شروع وجود دارد:

قلب خود را بشناسید

هوستون ، ما یک مشکل داریم و آن مشکل این است که ما بیشتر به مسائل بیرونی توجه می کنیم تا به قلب خود. به همین دلیل است که مردم در آنجا می میرند: اگر ما نیمی از زمان خود را صرف توجه و مراقبت از قلب خود کنیم ، از نظر احساسی بسیار سالم تر خواهیم بود. به این فکر کنید که صنعت مد ، صنایع غذایی و صنایع آرایشی چقدر زمان می پردازند تا شما را متقاعد کنند که خوب نیستید و اکثر مردم از آن استفاده می کنند ، قلاب ، خط و سینک. چگونه من می دانم؟ چون من خیلی اوقات آن را خریداری می کنم. روی قلب خود سرمایه گذاری کنید – ارزش خود را بدانید و جهان خود را تغییر دهید.
اقتصاد

آن را پرورش دهید

چگونه به قلب خود تمایل دارید؟ با توجه به اتفاقاتی که برای آن رخ می دهد در حالی که تلفات جانی آشکار می شود. با تغذیه آن با چیزهای خوب. با گذراندن وقت با خود و یادگیری اینکه چه کسی هستید و نقاط قوت شما چیست.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ خوراکی چربی سوز برای کاهش وزن

بی باک باشید

نقاط قوت خود را بیابید و نترس خواهید شد. از هدایایی که به شما داده شده استفاده کنید و با آنها بر دنیای خود تأثیر بگذارید. فروتن باش. دوست بودن. بخشنده باش. قلب خود را واگذار کنید و دیگران را هدایت کنید.

عشق قوی

به یک چیز مهم در زندگی خود توجه کنید: کسانی که دوستشان دارید. اجازه ندهید نگرانی شما در مورد اندازه ، وزن و تصویر بدن شما را از بین ببرد. اجازه ندهید زمان را از کسانی که دوستشان دارید بدزدد زیرا شما بسیار درگیر آن همه آشفتگی هستید. خطر. بیرون بروید. با روش قدیمی خداحافظی کنید و جرات کنید چیز جدیدی را امتحان کنید. خیلی احساس بهتری خواهید داشت

سپاسگزار باشید

سخت است که بخاطر چیزی که از آن متنفر هستید سپاسگزار باشید. مشتریان من با اختلالات خوردن و نگرانی های مربوط به تصویر بدنی به طور کلی نمی توانند یک چیز را در ظاهر ظاهری خود دوست داشته باشند ، اما من آنها را به این خطر می اندازم که به دنبال چیزی فراتر از آنچه که می بینند بپردازند و نسبت به آنچه بدن فیزیکی آنها به آنها اجازه می دهد ، قدردانی کنند. انجام دادن. کودکی را در آغوش بگیرید. دویدن ماراتن. شعر بنویس. ساز بزن. دست به یکی از عزیزان بزنید. کوچک شروع کنید ، اما از جایی شروع کنید.

مقایسه را متوقف کنید

به دختر در ورزشگاه ، مرد مجله یا جوجه داغ در ساحل نگاه نکنید تا خودتان قضاوت کنید. شروع به فکر نقاط قوت و ویژگی های خود کنید. اگر با رژیم غذایی ثابت از زباله تغذیه می کنید ، احساس شما مانند زباله است.

در پایان روز ، تنها یک چیز برای قیام علیه هنجارهای اجتماعی که از ما می خواهند برای ارزش قائل شویم ضروری است: انتخاب. انتخاب نادیده گرفتن دستورات فرهنگی و به آتش کشیدن جهان درست مثل شما. یک انتخاب برای زندگی ، واقعاً زندگی کامل و فراوان که در آن به آنچه هستید بسنده می کنید ، نه به ظاهر شما. برو اونارو بگیر!

بازگشت به شما: چگونه احساس فشار کرده اید تا استانداردهای زیبایی و کمال را رعایت کنید؟ چگونه مقاومت کرده اید؟