• شیوه زندگی
  • ارتباطات
  • روابط
  • جشنواره
  • کریسمس

در جوانی یاد گرفتیم که عشق بورزیم و بیشتر به دیگران اهمیت دهیم. وقتی بزرگ می شویم ، متوجه می شویم که گاهی اوقات وقتی واقعاً فردی را دوست دارید ، بهتر است او را رها کنید.

مهم نیست که شما رهایش می کنید یا کسی که رها شده است. اما وقتی می بینید فردی که دوستش دارید شاد است ، شما نیز خوشحال هستید ، درست مثل پیرمرد در تبلیغ کریسمس 2016 که اینجا نشان داده شده است.

لذت بردن! واقعا دلگرم کننده است.

  • شیوه زندگی
  • (انجام کار توسط خودتان)
  • جشنواره

5 راه برای کنار هم قرار دادن یک رویداد بدون استرس

Alex Schnee نویسنده سفر خواندن مشخصات کامل

همه ما رویدادهای مهمی داشته ایم که برای جمع آوری آنها به زمان و انرژی زیادی نیاز داریم. رویدادهایی مانند عروسی ، جشن فارغ التحصیلی و تولد اغلب نیاز به برنامه ریزی ، تفکر دارند و می توانند به طور باور نکردنی زمان بر باشند.

خوشبختانه ، راه هایی وجود دارد که می توانید بدون ریزش موهای خود ، رویدادی را برنامه ریزی کنید. در حقیقت ، کنار هم قرار دادن این رویدادها می تواند بسیار سرگرم کننده باشد وقتی ابزارهایی را در اختیار دارید تا به رویداد خود کمک کنید تا بدون مشکل اجرا شود.

در اینجا پنج راه وجود دارد که می توانید رویداد خود را بدون مشکل و کارآمد اجرا کنید.

1- از قبل برنامه ریزی کنید

اغلب ، استرس زا ترین رویدادها معمولاً آنهایی هستند که در آخرین لحظه برنامه ریزی شده اند. اگر می دانید که رویدادی در پیش دارید (مانند عروسی یا تولد) ، و برای آن زودتر برنامه ریزی کرده اید ، به احتمال زیاد در آخرین لحظه خود را در حال دویدن می دانید و سعی می کنید همه جزئیات را کامل کنید.

شاید ارزش داشته باشد که بنشینید و یک یا دو جلسه برنامه ریزی داشته باشید تا استرس برنامه ریزی کل یک مهمانی یا رویداد را در مدت زمان کوتاهی برطرف کنید. هرچه بیشتر برنامه ریزی کنید ، در نهایت رویداد شما شبیه آنچه شما تصور کرده اید خواهد بود.

2- بدانید کجا می توانید به خود استراحت دهید

در حالی که ممکن است تصور خاصی از نحوه برگزاری رویداد خود داشته باشید (و بیشتر اوقات ، به نظر می رسد که باید متعلق به یک مجله باشد) ، ممکن است بودجه یا ارتباطات لازم برای تحقق آن را نداشته باشید. پذیرش واقعیت های برنامه ریزی یک رویداد ، مانند استفاده از گل های تقلبی به جای گل های واقعی ، یا صندلی های تاشو به جای صندلی های با نام تجاری ، می تواند تا حد زیادی خیال شما را راحت کند. به احتمال زیاد ، شما هنوز یک رویداد زیبا خواهید داشت حتی اگر با تصویر ذهنی شما مطابقت نداشته باشد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تور کیش و  رستوران های موزیکال جزیره  

3- افراد زیادی را دعوت نکنید

یک اشتباه بسیاری از مردم این است که اغلب مهمانان زیادی را به رویداد خود دعوت می کنند. این امر نه تنها گاهی اوقات هرج و مرج غیر ضروری ایجاد می کند ، بلکه به برنامه ریزی ، زمان و غذای بیشتری برای مهمانان نیاز دارد.

شاید حضور صدها نفر در مراسم عروسی در ابتدا ایده خوبی به نظر برسد ، اما ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا واقعاً برای صد نفر دیگر حضور داشته باشند . نه تنها هزینه آن را بالا می برد ، بلکه می تواند رویداد شما را بیش از حد استرس زا کند – به این معنی که اگر تعداد کاناپه های کافی وجود داشته باشد ، بیشتر از زمانی که به شما خوش می گذرد نگران خواهید بود.

4- کمک بخواهید

کسانی هستند که می توانند یک رویداد را به تنهایی جمع آوری کنند ، و کسانی هستند که برای انجام آن به کمی کمک نیاز دارند. اگر نه هستید ، به احتمال زیاد بیشتر از این نیستاگر یک برنامه ریز رویداد حرفه ای هستید ، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کمی کمک بخواهید. استخدام شخصی برای کمک به شما ، حتی اگر فقط برای تزئینات اولیه باشد ، می تواند ذهن شما را از چیزهای کوچک دور کند و می تواند به شما در تمرکز بر تأثیر کلی مهمانی کمک کند. حتی درخواست نظر دوست می تواند به شما کمک کند تا احساس خود را داشته باشید تا حدودی بر وضعیت کنترل داشته باشند

5- نفس عمیق بکشید

به یاد داشته باشید ، بخشی از گردهمایی یک رویداد موفق این است که بدانید دقیقاً آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی رود. اینکه بتوانید یک قدم به عقب بردارید ، استراحت کنید و از خود لذت ببرید نه تنها به شما کمک می کند که احساس کنید کار موفقی انجام داده اید ، بلکه به شما کمک می کند تا از روز خاصی که کنار هم قرار داده اید لذت ببرید.

بخشی از لذت یک رویداد پذیرش اشتباهات و اشتباهات است – این روز را منحصر به فرد می کند. پس از اتمام همه چیز ، به یاد داشته باشید که استراحت کنید و از مهمانی لذت ببرید. شما سزاوار آن هستید!