با در نظر گرفتن افزایش علاقه‌ مندی خونواده‌ های ایرونی به مد روز و استفاده جوانان از شکلای جور واجور پوشاک و اکسسوریای به‌روز دنیا، شرکت ایتالیایی سافیلو که در مورد ساخت، تولید و پخش شکلای جور واجور لنزها و عینکای آفتابی در کشورای جور واجور جهان فعالیت داره، با امضای قرارداد با شریک ایرونی خود موسوم به «نور‌گستران آذین آرین»، رسما وارد بازار کشورمون شده و جدیدترین نمایشگاه اجناس خود رو تو تهران گشایش کرد.

بد نیس بدونین که ایران دوازدهمین کشور منطقه س که سافیلو، برنده های تجاری خود رو در اون ارائه می‌دهد.

مجموعه شرکت‌های تجاری ایتالیایی سافیلو (Safilo)، سازنده، تولید‌کننده و توزیع‌کننده جهانی شکلای جور واجور لنز‌ها (عدسی) و عینک‌های آفتابی، با بستن قرارداد توزیع انحصاری با مکسی ویژن (Maxivision)، ورود خود به بازار ایران رو اعلام کرد.
گروه تجاری سافیلو، در این زمینه با یکی از معتبر‌‌ترین شرکت‌های توزیع‌کننده ایران، «نور‌گستران آذین آرین»، همکاری می‌کند. این شرکت توزیع‌کننده، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود رو شروع کردهه.

 ک. کُفیناس، مدیر‌عامل اجرایی شرکت سافیلو در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا و رهبر عملکرد جهانی شرکای انحصاری سافیلو می‌گوید: «جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، با درک و تمایل بالا نسبت به مد، به خصوص شکلای جور واجور عینک آفتابی و لنزهای با‌کیفیت و مرغوب، ایران رو تبدیل به یکی از مستعد‌ترین بازارهای مورد‌نظر شرکت سافیلو در منطقه کردهه.»

وی در ادامه اضافه کرد: «باتوجه به تقاضای بالای مشتریان ایرانی، برای محصولاتی با طراحی‌ به‌روز و کیفیت بالا در ساخت، بر این باوریم که ۵ دسته‌ اجناس ما، شامل برند‌های مرغوب، لوکس و به‌روز، سبک‌زندگی، جوون‌پسند و در آخر برند‌های ورزشی، با استقبال بالایی در بازار ایران رو‌به‌رو می شن.

با تجربه و اعتباری ۱۰ ساله در این صنعت، شرکت‌های مکسی‌ویژن و نور‌گستران آذین آرین، با برخورداری از زیر‌ساخت، منابع و علم مناسب میتونن تا به بهترین راه، نام تجاری سافیلو رو به فروشندگان ایرانی معرفی کنند.»

مهدی نصیری، مدیر اجرایی شرکت نور‌گستران آذین آرین در‌این‌باره بیان کرد: «همکاری با شرکت سافیلو برای ما بسیار افتخارآمیزه. پس، تموم تلاش خود رو در راستای ارائه برند‌های مرغوب و پیشرو این شرکت معتبر جهانی در ایران خواهیم داشت. نیاز به ذکره، ۲۰ برند نامی و برتر جهان در نمایشگاه مذکور برای مشتریان ایرانی عرضه می‌شه. با‌توجه به کیفیت بالای اجناس این گروه تجاری، مشتریان ایرانی این فرصت رو دارن تا از محصولاتی مطرح در سطح جهانی لذت ببرن. چیزی که مشتریان ایرانی به دنبال اون هستن، کیفیت بالا در ساخت و طراحی‌ منحصر‌به‌فرد اجناس این برنده.

این نوشته را هم از دست ندهید :   چرا «صدا و سیما» با اعصاب مردم بازی می‌کند؟

کُفیناس در پایان بیان داشت: «با افزایش دو رقمی فروش در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا، ۲۰۱۶ سالی استثنایی برای شرکت سافیلو بوده.
این موفقیت، مدیون پخش و تبلیغ هدف دار اجناس و نام تجاری سافیلو در سراسر منطقه س.» در ادامه، ایشون با بیان امیدواری از آینده همکاری با شرکت نور‌گستران آذین گفت: «با شور و شوق خیلی زیاد در تلاشیم تا با کمک این شرکت، اجناس باکیفیت خود رو به مشتریان ایرونی عرضه کنیم.»

اینطوری، علاقه‌مندان می‌تونن از این پس تماشاگر ارائه طیف بزرگی از اجناس گروه سافیلو تو تهران باشن. همونطور که گفته شد، اجناس این نام‌تجاری در ۵ دسته خلاص می‌شن. برند‌های مرغوب؛ مانند آتلیر (Atelier) با طراحی ایلی صعب (Elie Saab)،  برند‌های لوکس و به‌روز مانند، دیور (Dior)، فندی (Fendi)، جیمی تشو (Jimmy Chou)، ژیوانشی (Givenchy)، سلین (Céline)، بوس (BOSS)، مکس مارا (Max Mara)، و اجناس پیر کاردین  (Pierre Cardin)،  برند‌هایLifestyle  (محصولاتی طراحی شده برای افرادی با سلایق مشخص) با طراحی کررا (Carrera)، مارک جیکوبز (Marc Jacobs)، جوسی کوتور (Juicy Couture)، فسیل (Fossil)، بابی براون (Bobbi Brown) و کیت اسپیت (Kate Spade)، و در نهایت  اجناس جوون‌پسند که برند‌هایی مانند پولوروید (Polaroid) و هاویانا (havaianas) رو شامل می‌شه.

مشتریان در ایران این امکان رو دارن تا با مراجعه به نمایشگاه اجناس سافیلو، واقع در خیابان سمیه تو تهران، از تمامی امکانات، خدمات و برند‌های این شرکت بهره مند شن.

پس، با‌توجه به میزان اهمیت بازار ایران برای شرکت سافیلو، به نظر می‌رسد این همکاری جدید، علاوه‌بر افزایش وسعت فعالیت‌های این شرکت در منطقه، فصل جدیدی رو در برنامه استراتژیک سافیلو برای سال ۲۰۲۰ شروع می‌کنه. با احتساب جدید‌ترین نمایشگاه اجناس این شرکت تو تهران، الان، سافیلو در ۱۲ کشور منطقه فعاله.