شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است.

برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. شیائومی همواره توانسته یکی از پرفروش ترین شرکت ها در زمینه فروش گوشی های هوشمند باشد که در چند سال اخیر گوشی های این شرکت همیشه جزو پرطرفدارترین گوشی های سال در جهان و ایران قرار گرفته اند.

فروشگاه اینترنتی شیائومی بازار از سال 1400 فعالیت خود را در زمینه واردات و عرضه جدیدترین و پرفروش ترین محصولات هوشمند برند شیائومی مانند ساعت هوشمند شیائومی ، تلویزیون شیائومی ، هندزفری شیائومی و .. با هدف تسهیل خرید، تسریع ارسال کالا و همچنین ارائه پایین ترین قیمت در کشور کار خود را آغاز نموده است.

رضایت مندی و اطمینان خاطر کاربران و توجه به رویه بازگردانی کالا همیشه از الویت‌ های شیائومی بازار می‌باشد.

شیائومی بازار در تلاش است تا سفارش‌های به ثبت رسیده را در شرایط ایده آل و بی‌دردسر، به دست مشتریانش برساند. با این وجود احتمال دارد مشتریان محترم بعد از به ثبت رساندن خرید خود، با مشکلاتی مواجه شوند. درهمچنین مواردی خدماتی در حیطه خدمات پس از فروش از سوی شرکت در نظر گرفته شده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مرجع آگهی و نیازمندیها : سایت دو فانوس

 

اقلامی که از ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی برخوردار هستند، مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند. همچنین کالاهایی که در قالب هدیه از طرف‌های شیائومی بازار، همراه سفارش ارسال می‌گردد و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال به ثبت رسیده است، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای دیگر اقلامی که نیاز به مهلت تست دارند، شیائومی بازار ۷ روز مهلت برای بازگشت محصول درنظر گرفته است.