چرا آموزش و یادگیری تولید محتوا ضروری است؟

آموزش تولید محتوا سایت به صورت کاملا رایگان و قدم به قدم. تولید محتوا می تواند کارخانه ای عظیم را برای شما بسازد که با تولید محتوای آموزشی ثروتمند شوید.

آموزش تولید محتوا از مهمترین و اساسی ترین بخش های سئو و بهینه سازی می باشد. محتوا بخش مهم و بزرگی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد و ابزاری برای انتقال پیام و ارتباط گیری می باشد.

محتواسازی یا به عبارت دیگر Content Creation مبحث جدیدی نیست. تقریبا از زمان پیدایش و اختراع صنعت چاپ این دغدغه نیز به وجود آمد اینکه چه متنی بنویسیم چگونه بنویسیم و پیدا کردن محتوا مناسب تا به امروز به یک چالش جدی تبدیل شده است.

بعد از مدتی که صنعت چاپ گسترش یافت و فراگیر شد، داستان آموزش تولید محتوا به یک بحث جدی و دریافت سفارش آن و همچنین نوشتن و تولید آن تبدیل به یک شغل ثابت گردید.

سردبیران مجلات و نشریات و مدیران، روزانه به دنیال موضوعات اصلی جنجالی و تاپ روز و هفته بودند و آنها را پیدا می کردند و سپس ساخت محتوا را به نویسندگان و ژورنالیست ها می دادند.

با یک مثال ساده می خواهیم آموزش رایگان تولید محتوا را به شما توضیح بدهیم. فرض بر این بگیرید که محتوا نوشتن یک رشته عالی در دانشگاه باشد و افراد برای قبولی در آن باید آزمون کنکور بدهند.

در آن صورت چه دیدگاه و نظراتی برای تولید محتوا ایجاد می شود. برخی کارشناس آموزش تولید محتوا وبین سئو را یک رشته خوب و پول ساز و یا به زبان عامیانه تر دهن پرکن و برخی دیگر آن را بسیار کوچک و بی اهمیت می دانند.

یک نفر تمام آینده و موفقیت و خوشبختی خود را در گرو قبولی در رشته آموزش ساخت محتوا می داند و فردی دیگر تنها برای فرار از سربازی و مسیری که باید برود و صرفا داشتن یک مدرک تحصیلی این رشته را آن هم از سر اجبار انتخاب می کند و می خواند. مسیر و عنوان هر دو نفر یکی است؛ اما نتیجه ای که می گیرند و اهداف و آرزوهایشان، تفاوت زیادی با هم دارد.

امروزه باتوجه به پیشرفت لحظه ای تکنولوژی دیگر نمی توانیم بگویم روز به روز، بازاریابی اینترنتی و خرید و فروش آنلاین تبدیل به برترین روش بیزینس و کسب و کار شده است و در این میان تولید محتوا، سئو سایت و بهینه سازی رنک و رتبه وب سایت ها در گوگل و سایر موتور های جستجو به شدت امری ضروری می باشد.

شرکت وبین سئو با مدیریت محمد نصیری همواره در زمینه مباحث سئو و آموزش سئو به بیان حرفه ای ترین و جدیدترین نکات و اصول سئو و بهینه سازی در بازاریابی و تولید محتوا اینترنتی نموده است.

در زمینه آموزش سئو سایت و محتواسازی برند ها و وب سایت های زیادی مانند نیوسئو، وبین سئو، وب سیما و مدیر وب سال هاست که فعالیت دارند و هدف اصلی آن بهبود و افزایش دانش مدیران کسب و کارها در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی می باشد که این امر باعث پیشرفت و رونق اقتصادی جامعه می شود.

آموزش تولید محتوا

چرا تولید محتوا امری ضروری و مهم است؟

همانطور که در ابتدای این مقاله در مورد محتوا توضیح دادیم، محتوا بخش مهمی از زندگی ما را تشگیل می دهد. اما حال باید به این سوال پاسخ بدهیم که؛ چرا به دنبال آن هستیم؟ محتوا باعث آگاهی ما می شود به سوالات ما جواب می دهد ما را از سردرگمی در می آورد. باعث سرگرمی و ایجاد لبخند و شادی در ما می شود. یک مشاور است و هزاران مورد دیگر.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تمرینات شکم و پهلو؛ این تمرین ها شما رو از شر چربی ها خلاص می کنه 

در بخش تجارت، آموزش تولید محتوا رایگان به شما کمک می کند تا مشتریان و خریداران زیادی را جذب کنید و آنها را همراه و درگیر خودتان کنید. و با این روش آمار بازدید از سایت و درنهایت آمار فروشتان را افزایش دهید.

یک نکته مهم اگر از همین الان شروع به یادگیری و نوشتن محتوا مناسبو بهینه نکنید قافله را باختید و از دایره و حلقه پیشرفت عقب می مانید.

با هم به مرور چند نکته مهم می پردازیم:

  • محتواسازی را باید یک فرایند دائمی دانست.
  • این کار نیاز به صبر و تلاش فراوانی دارد.
  • ایده پردازی و خلاقیت، اولین قدم در ساخت محتوا است.
  • ایده ها باید جذابیت خاصی داشته باشند.
  • محتوا قالب های مختلفی دارد.
  • محتوا باید بر اساس ایده نوشته شود.
  • محتوا باید به آسانی در دسترس مخاطب قرار بگیرد.

چرا تولید محتوا امری ضروری و مهم است؟

اهمیت و ضرورت تولید محتوا

آموزش ساخت محتوا مهمترین اقدام برای جذب مشتری در بازاریابی جاذبه ای است. وقتی شما محتوا تولید می کنید، در واقع اطلاعات مفید رایگانی را در اختیار مخاطبان قرار می دهید که 2 نوع کاربرد مهم دارد: اول این که باعث جلب توجه مشتریان جدید می شود و دوم این که با ایجاد یک تعامل با کیفیت و موثر، باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتریان موجود می شود.

اما فقط این نیست!

به این آمار توجه کنید تا اهمیت تولید محتوا را درک کنید:

بازاریابی محتوایی، 3 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی، مشتری جذب می کند!

هزینه بازاریابی محتوایی، حداقل 62 درصد کمتر از سایر روش های بازاریابی است.

حداقل 61 درصد خریدهای اینترنتی، مستقیماً بعد از مطالعه یک محتوا انجام می شوند.

شرکت هایی که بیش از 16 محتوا در ماه منتشر می کنند، 3 و نیم برابر بیشتر از شرکت هایی که کمتر از 4 محتوا در ماه منتشر می کنند، بازدید جذب می کنند.

حدود 60 درصد مردم، بعد از مطالعه محتوا درباره یک محصول، انگیزه خرید پیدا می کنند.

مسئله محتواسازی وبین سئو آنقدر مهم است که Illyes (یکی از مدیران ارشد گوگل) در اواخر سال 2017 درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مسترها باید بدانند چنین گفت:

“به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای باکیفیتی است که در اینترنت پخش شود. ”

وبین سئو با کارشناس سئو محمد نصیری در این زمینه با تولید مطالب و ویدیوهای آموزشی بسیار کمک کننده می باشد. بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل با این وب سایت همکاری دارند و از تجربیات و آموزش سئو و تولید محتوا استفاده می کنند و در دوره های آموزشی آن چه به صورت وبینار و چه به صورت حضوری شرکت می کنند.

با نیز تاکید می کنیم یک مدیر حتی شده یک بیزنس کوچک باشد؛ باید در مورد مباحث سئو و بهینه سازی و تولید محتوا اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. زیرا اگر از اصطلاحات تخصصی و چگونگی روند کار اطلاع داشته باشد، در جلسات تحلیل پروژه و دریافت کار می تواند با دیدی باز شرکت کند و نتایج فوق العاده ای را کسب کند.

http://datajoo.com/news/news-reportage/284997/